onverklaarbaar onvruchtbaar...

He meiden,

Vakantie was heerlijk, tot de terugkomst.... Had vrijdag een test gedaan en die was negatief, voelde me wel echt zwanger!!! Gister kwam ik thuis en kreeg mega heftige krampen en vanmorgen veel bloed verloren met stolsels (sorry)
Denk zelf echt een miskraam, ga morgen het ziekenhuis bellen....... Ben echt vreselijk verdrietig!!!!!!

XXX Liv

ohhh liv toch,wat ontzettend klote!
een mk kan natuurlijk makkelijk aangezien je al overtijd was,en dan de stolsels er nog bij!! balen zeg!! had ook zo n goed hoop voor jou!!
fijn dat je vakantie wel goed was!
hoe is het met je vader?
binnenkort de kijkoperatie he?

xxx mier

Wat vreselijk rot zeg liv.Ik had ook wel goede hoop voor jou.
Maar wat mier ook al zei het kan goed een MK geweest zijn ja.Al heb je daar nu niks aan om dat te horen natuurlijk.Maakt je verdriet niet minder.
Ik heb ook een keer onwijs veel stolsels gehad en heb toen ook de gyn gebeld.Die zei ook direct kan goed een MK zijn alleen konden ze er daarna al niks meer aan zien dus het was niet te achterhalen.
Heeft de NOD nu ook helemaal doorgezet of waren het alleen de stolsels?
Sterkte.
Dit blijft gewoon k#t iedere maand die hoop en dan toch weer iedere keer de grote teleurstelling.

x susie

Hallo dames,

Ben ik weer moet even wat kwijt.Ik was afgelopen weekend ongesteld geworden,maar niet zo heel erg.Nu verloor ik vanmiddag een hele grote prop met bloed.Ik denk dus zelf dat dat een MK geweest is.Ik gelijk zh gebeld en verhaal uitgelegd.Zij bevestigde ook dat dit hoogswaarschijnlijk een hele vroege MK is geweest.Ik gelijk vragen of ze dit niet konden zien aan bloed ofzo,maar ze doen er verder niks mee.Ik heb uitgelegd dat dit voor mij heel veel kan betekenen als ik het weet,want dan weet ik uberhaupt dat ik zwanger kan worden.Is naar mijn idee voor vruchtbaarheidsonderzoek toch heel belangrijk.
Ben dan bang dat het door de stress komt van agressieincident van 2 wk terug op het werk.
Weten jullie verder of ze nog iets kunnen zien of doen vanuit zh??

xxx susie

@liv NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dit meen je niet!!! Vind het echt super erg voor je. Wat oneerlijk. Eerst het gevoel van deze maand niet raak.....dan toch hoop krijgen omdat je zo ver overtijd bent en toch het e.e.a. voelt...dan een negatieve test en vervolgens bloed en stolsels verliezen.....Hoe ver kan het gaan??? Het is toch echt niet eerlijk. Ik denk aan je!!

@susie wellicht inderdaad dan ook een mk bij jou. Ik kreeg mijn mk pas bij 8 a 9 weken dus heb eigenlijk geen idee of ze nu in het ziekenhuis bij jou nog kunnen zien of het een mk is geweest. Ik zou dat ook willen weten hoor!!!! Dat geeft dan toch ook weer hoop!!

@wietske ook al weer de rd's balen zeg!!!

@mier hou ons op de hoogte hè!!!! Het geeft mij in ieder geval hoop dat jij zwanger bent dus wil graag weten hoe je je voelt....

X Robin

Robin@Ja hoogswaarschijnlijk wel ja.Mijn vriend gaat morgen toch weer even zh bellen om te vragen of ze hier nog wat mee kunnen.Ik heb mij toch weer te snel af laten schepen aan telefoon.Ze zijn ook niet echt aardig die verpleegkundige vind ik van de gyn afd. totaal niet begripvol.Had eerder die ochtend al gebeld om door te geven dat ik weekend dus beetje ongi was geworden en moest dan afspraak maken voor slt. Die vpk zei direct al ja deze maand zit al vol.Dus nu moet ik volg. maand weer bellen als ik ongi wordt ze zei er nog bij ja het kan dan ook zijn dat het vol is,maar bij 2mnd geen plek wordt je 3de maand weer vooruitgeschoven en moeten ze je inplannen.
Werd toen al best boos aan telf. ik zei wordt gek van dat w8ten ja en dan wordt je ook al een beetje afgescheept en gezegd ja mevrouw er zijn nog meer mensen.Ja maar daaaarrrr heb ik nikkkksss aan toch.

Pfff wordt je toch moe van. Heb nog even gegoogled of ik wat kon vinden over of ze in je bloed kunnen zien of je MK hebt gehad,maar niks gevonden.
Mijn vriend gaat morgen bellen dus wordt nog vervolgd.
Ja ik wil het gewoon weten.Geeft mij stuk duidelijkheid over stand van zaken toch?

x susie

Meiden, wat een ontwikkelingen allemaal weer...

Susie, kun je niet informeren of er in een ander ziekenhuis plaats is voor slt, misschien kun je ergens anders sneller terecht?

Liv, vervelend voor je meid... ook ik had goede hoop bij jou deze ronde...

Ik ben vorige week woensdag bij de huisarts geweest voor een recept Primolut. Ik had me een beetje voorbereid dat ik me zou moeten verdedigen, maar de dokter begreep heel goed dat ik dit wil. Ze heeft mij wel geadviseerd om donderdag een test te doen. Die dag moet ik starten. Het is dan cyclusdag 25. Is natuurlijk wel aan de vroege kant, dus zou zowieso negatief kunnen zijn, maar de dokter vond dat toch wel belangrijk.
Vrijdag lekker op vakantie en geen zorgen over op handen zijnde bloedingen, zien we volgende maand wel weer verder....

Hoe gaat het met de anderen???

Terug
Bovenaan