onverklaarbaar onvruchtbaar...

liv en susie ik vind het zo vervelend voor jullie!

susie wat een nare ervaring met het ziekenhuis zeg! ja je heb er sommige botte boeren en boerinnen tussen zitten hoor! ik heb zelf een vrouwelijke meegemaakt!
tja ik kan geen blik open trekken met babies zei ze!!!
ja zijn niet wijs!!

liv al bijna de kijkoperatie,fijn hoor! ik vond het echt heel erg meevallen! het is maar goed dat ze je helemaal onder narcose wegmaken!
ik heb eind juli de kijkoperatie gehad en eind januari zwanger dus net op de valreep van een half jaar  (ze zeggen tot een half jaar erna vruchtbaarder)

ik ben gisteren naar het echocentrum geweest om een echo te laten maken,zou hem eerst pas maandag krijgen maar omdat ik zondag,maandag en dinsdag een beetje rozig slijmverlies had maakte ik me erg veek zorgen,maar we hebben onze beeb gezien!! hartje klopt en het hoofdje en het lijfje zag je ook al goed,hij is precies als mijn berekening en loopt dus helemaal volgens schema!! morgen 9 weken

xxx mier

Hoi, hoi,

Susie, deze maand slt? Ik begrijp je dat je graag wilt weten of je inderdaat een mk heb gehad. Het is niet leuk als dat  gebeurt, maar het geeft wel aan dat je zwanger kunt worden. Soms denk ik dat ook wel eens stiekum zou willen, die bevestiging dat het dus wel zou kunnen, zwanger worden.

Liv, kijkoperatie begin april? Dat is snel. Ik krijg het idee of de ziekenhuizen je allemaal eeuwen laat wachten met onderzoeken.

Bij mij zijn inmiddels alle onderzoeken afgerond, hoewel.....bloedprikken dag 3 zijn ze de gegevens van kwijt! Moet ik nog een keer laten doen, alsof ik naast het zh woon. Grrrr...
Helaas was het zaadonderzoek van mijn man erg slecht. Hoe slecht mogen ze weer niet vertellen aan mij, alleen aan mijn man. Als het weer slecht is, dan mogen we direkt voor IUI. Zal ik dan eerst nog een HSG krijgen, weten jullie dit? Ik heb namelijk pas weer een afspraak als ik op dag 16 zit van mijn cyclus en dat is dus net weer telaat om een hsg te krijgen. Gaat er wéér 1 maand voorbij!

Morgen is mijn NOD dag. Ze komen eraan, dat weet ik zeker. Zucht....

Goedemorgen allemaal,

Ja vind het ook erg vervelend,maar heel raar zoals Muis ook al zei.Het is voor mij wel een soort van bevestiging dat het lukt.
We gaan er vanuit dat het een MK is geweest aangezien ik maar 2 dg ongesteld ben geweest. Waarvan 1 dag heftig met verlies van groot stolsel en 2de dag alleen bruinige afscheiding. Voel nu nog steeds zo nu en dan krampen. Gyn zei ook dat cyclus er behoorlijk van in de war kan zijn.
Ik krijg deze maand geen slt muis,omdat mijn cyclus nu anders zou lopen na MK en het volgens zh nu niet betrouwbaar is om een slt te doen.
Ik moet dond. naar zh voor echo om te kijken of alles goed weg is.

Mier@ Wat fijn dat alles goed is.Lijkt mij heerlijk om met zo'n echo je kleintje te zien en het helemaal het hartje te zien kloppen.

Liv@ Wat fijn dat je zo snel terecht kan voor de kijkoperatie.Bij ons in zh schijnt de w8t tijd zo'n 6 tot 8 wk te zijn dus jij kan erg snel terecht hoor.Heel fijn.
Ik ga dond. maar vragen of we al een datum kunnen prikken voor die kijkoperatie.Ik moet zowiezo nog volg. maand 1x voor de slt,maar als het toch zo'n 6 a 8 wk bij ons duurt vind ik dat die operatie wel gepland kan worden.

Nou dames fijn weekend.Ik ga even genieten van het mooie weer.

x susie

Hoi susie

Dus je moet nu 1 maand wachten voor de slt omdat je misschien een mk heb gehad? Raar, maar er zal wel een logica inzitten. Weet je dus nu ook niet je NOD? Ik zou ook als ik jou was die datum vastzetten voor de kijkoperatie. 8 weken wachten is niet niks. Die gyno's hebben makkelijk praten, maar voor ons kan de dagen niet snel genoeg gaan, toch?

Nu, ik had gisteren mijn NOD, maar......nog helemaal niks. Vandaag ook niet. Beetje rommelig in mijn buik en mijn borsten zijn een beetje gespannen en vol. Ik weet dat ik op dag 14 mijn eisprong heb gehad, dmv temperaturen.Heb net een test gedaan van clear bleu, maar toch negatief. Nou hoor ik wel meer meiden die vinden dat sommige testen laat resultaat laten zien,  dus wie weet. Toch raar dat ik voor het eerst in 2 jaar 1 dag "overtijd" ben. Als ik het dinsdag nog niet ben, test ik nogmaals.
Wordt vervolgd.

He muis,

Nee indd deze maand gaat voorbij.Mijn cyclus is helemaal van slag.Ben ook natuurlijk maar 1 dag echt ongi geweest.Dus waneer ik deze maand mijn NOD heb is een vraag.Ook wanneer ik mijn eisprong heb.
Nu wel onwijze erge krampen een week later en super misselijk.Heb al heel de dag in bed gelegen zal wel een griep krijgen.Hoop wel dat alles weg is,omdat ik nu van die mega krampen heb.

pfff eindelijk mooi weer zit ik binnen.

Maar jij dus 1 dag overtijd spannend.Ik duim voor je.

xsusie

Dag meiden, er is niet zoveel te lezen deze keer. Mijn ski vakantie zit er weer op, best gek om voor het eerst in ruim 2 jaar niet ongesteld te worden. Natuurlijk onder invloed van medicatie, maar toch een vreemde gewaarwording. Op advies van mijn huisarts heb ik op dag 25 van de cyclus een test gedaan, toen negatief, dus met primolut begonnen. Heb me keurig aan drie x per dag een tabletje gehouden. Afgelopen vrijdag heb ik de laatste genomen. Volgens de bijsluiter zou na 2 tot 3 dagen een onttrekkingsbloeding moeten volgen. Afwachten dus maar weer!

liefs, Kriebels

hey allemaal,

er is weinig gekletst de laatste weken

kriebels jij ben dus weer van de wintersport terug! gaat zo voorbij he! wij zijn alweer vanaf eind januari terug en lijkt alweer een hele tijd geleden.

hoe gaat het met iedereen?

ik heb afgelopen vrijdag de termijnecho gehad (beetje erg vroeg) miscommunicatie!
vorige x  met de echo had hij  gezegd,omdat ik een mk had gehad vorig jaar,dat ik een echo mocht laten maken na 2 weken,en dan met de termijnecho weer 1,maar had alleen het papier meegekregen van de termijnecho dus die ene echo tussendoor kreeg ik niet meer. baal baal!!
maar a,s  zaterdag ben ik 12 weken,en alles zag er goed uit,beeb bewoog goed al met armpjes en beentjes! echt mooi om te zien hoor!

groetjes mier

JOEHOE, waar is iedereen gebleven...

Misschien een paar meiden even wat afstand genomen van het forum, best begrijpenlijk met het hoge verslavingsgehalte van dit forum

Hopelijk gaat het wel goed met iedereen, ik wil een ieder in ieder geval vast even fijne paasdagen wensen. Net als vorig jaar heb ik een paasei, wie weet brengt het dit jaar meer geluk .

Liefs, Kriebels...

Terug
Bovenaan