onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hai kriebels,

Geen idee of ze zomaar bij andere zh terecht kan voor slt.Mijn vriend belt morgen toch naar zh dus ik zal het dan even navragen,maar denk dat daar eerst ook de mensen voorgaan die al onder behandeling daar zijn.

Dames weten jullie trouwens hoe dat zit na MK.Ik heb dus hoogswaarschijnlijk een MK gehad vanmiddag en ben nu dus sinds vanmiddag 13.00uur ongeveer helemaal niet meer ongesteld.Kan dit na een MK dat je dan ineens je ongesteldheid kwijt bent?
Echt geen idee.Kan het ook nergens terug vinden,maar vind het wel heel vreemd.

xsusie

Dag dames,

Ben ik weer.
Moet dond toch terug komen bij gyn.Ze willen toch doormiddel van echo kijken of ik MK gehad heb.
Dus maar even afwachten.Vpk die we vandaag spraken was toch verbijsterd dat ik gisteren zo snel was afgewimpeld aan de telefoon.

x susie

Hallo meiden,

@Susie: Jemig meid, wat kl.te. Gelukkig kan je wel terecht bij de gyn, hoop voor je dat je dan wat te weten komt. Ik moet as. donderdag naar de gyn, ik weet niet precies wat ze gaan doen, maar ik denk een echo. Er wordt dan ook gelijk een afspraak gemaakt voor de kijkoperatie, ik hoop dat ze die volgende week gelijk doen, want ik ben het wachten ook aardig zat!!!!!!!!!!!!!!!

@Mier: Met mijn vader gaat het weer helemaal goed, hij is goed uitgerust op vakantie en kan er weer helemaal tegenaan!!

@Robin: Dankje voor je lieve woorden!!! Dat doet een mens goed!! Alles gaat weer goed hoor, blijf gewoon hoop houden en we gaan weer positief verder!! Het komt vanzelf allemaal goed!

@Kriebels: Hoop voor je dat je de kuur helemaal niet nodig hebt en gewoon zwanger met vakantie gaat!!! Dat zal toch wat zijn!! Iig een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!

XXX Liv

Hallo liv,

Ja indd zwaar kl%te,maar ja heb liever dat het dan nu is,dan over een paar maanden.En wil nu gewoon ook de zekerheid dat het een MK is geweest.Mischien dat daarna de klap pas komt,maar voel mij op dit moment nog niet verdrietig.
Maar jij denkt toch een MK te hebben gehad?Gaan ze nu bij jou ook een inwendige (vaginale) echo doen om te kijken?
Ik moet ook nog steeds voor de kijkoperatie hoop dat jij volg week al terecht kan daarvoor.Gyn zei tegen ons dat w8ttijd zo'n 6 tot 8 wk daarvoor is,maar kan per zh verschillen hoor.Mischien dat jij wel over week terecht kan hoop het voor je.
Je wordt toch doodmoe van al die zh bezoeken he.
Ben dat ook zo zat.Heel je leven wordt bepaald door al die zh bezoeken.Je moet iedere keer met je werk enzo er rekening mee houden zwaar irritant.
Hoop dat het nu toch een keer beloond wordt   voor ons alle die zh bezoeken.Dan krijg je er iets moois voor terug.

Jij dus ook donderdag?Nou dan krijgen we allebei donderdag de uitslag.
Succes.
Ben jij nu ook nog ongi?Of waren het alleen de stolsels en is het nu weer weg?
Ik ben het met vlagen na het verliezen gisteren van groot stolsel hele avond niet meer vannochtend wel weer veel en nu vanavond weer minimaal.Pfff wat zit een lichaam toch gek in elkaar he.

x susie

hallo ik zal me eigen even voorstellen..

ik ben samantha 21 jaar.. en me vriend en ik zijn al 2 jaar bezig voor een wondertje.. vanaf feb 2007..
heel veel mensen zullen wel denken jij ben jong en het lukt jou wel enzz..
nou wij wonen al 2 en half jaar samen   waarvan 5 jaar relatie maar bij ons wil het ook niet lukken.. alles is bij ons goed.. slik nu clomid om me cyclus op tijd te houden want dat was tie niet.. bij de eerste kuur zo'n 7 maanden geleden was ik zwanger maar helaas kregen we een miskraam en zins die tijd niet meer zwanger geworden.. onze gyn snapt er niks van alles is goed.. omdat je van een hsg foto meestal vruchbaarder ben kreeg ik die in jan.. alles zag er goed uit.. dat verwachte de gyn ook maar helaas ben nog steeds niet zwanger. nou moet ik zeggen dat onderzoek deed aardig pijn..
nu gaan we aan iets aan beginnen.. moet over 2 weken na de gyn.. hoop snel op dat onze wens in vervulling mag gaan.. want om ons heen zijn er zoveel zwanger.. zelf al fam die zwanger was toen wij net bezig waren en nu al zwanger zijn van de 2de:(..

nou hoop dat jullie allemaal gauw zwanger mogen worden..

groetjes samantha

Welkom samantha hier op dit forum. Leeftijd maakt toch niet uit.Als jullie klaar zijn voor kinderen dan ben je er klaar voor toch? Ieder ander kan er dan wat van zeggen,maar het is dan aan jullie.
Jij hebt dus ook al alle onderzoeken gekregen? Maar je cyclus was dus niet stabiel omdat je clomid slikt?
Maar wat bedoel je met nu gaan we aan iets beginnen? Krijg je nog andere onderzoeken?
Vervelend he als alle mensen om je heen zo zwanger worden.Terwijl jij ook graag wilt.Ik heb ook mensen om mij heen die nu inmiddels inverwachting van 2de zijn terwijl wij op zelfde tijd zijn gestopt met de pil,maar ja helaas zit het lichaam niet bij iedereen hetzelfde inelkaar. Bij ons waren ook alle onderzoeken goed dus waarom het bij ons niet lukt is ook niet bekend.Voordeel voor jou is wel dat je nog erg jong bent. Ze kunnen nog zoveel als je onder de 30bent. Daarboven ook wel,maar op je 22ste ben je volgens mij het vruchtbaars.
Succes.

gr susiequote: samanthatjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-03-2009 23:19:51'));

hallo ik zal me eigen even voorstellen..

ik ben samantha 21 jaar.. en me vriend en ik zijn al 2 jaar bezig voor een wondertje.. vanaf feb 2007..
heel veel mensen zullen wel denken jij ben jong en het lukt jou wel enzz..
nou wij wonen al 2 en half jaar samen   waarvan 5 jaar relatie maar bij ons wil het ook niet lukken.. alles is bij ons goed.. slik nu clomid om me cyclus op tijd te houden want dat was tie niet.. bij de eerste kuur zo'n 7 maanden geleden was ik zwanger maar helaas kregen we een miskraam en zins die tijd niet meer zwanger geworden.. onze gyn snapt er niks van alles is goed.. omdat je van een hsg foto meestal vruchbaarder ben kreeg ik die in jan.. alles zag er goed uit.. dat verwachte de gyn ook maar helaas ben nog steeds niet zwanger. nou moet ik zeggen dat onderzoek deed aardig pijn..
nu gaan we aan iets aan beginnen.. moet over 2 weken na de gyn.. hoop snel op dat onze wens in vervulling mag gaan.. want om ons heen zijn er zoveel zwanger.. zelf al fam die zwanger was toen wij net bezig waren en nu al zwanger zijn van de 2de:(..

nou hoop dat jullie allemaal gauw zwanger mogen worden..

groetjes samantha

Hallo,

Nou daar ben ik dan net terug uit het zh.Was weer heel drama,want ik moest nu naar ander zh,omdat ik er tussen was geschoven en in eigen zh geen plek was.
Komen we daar aan bij de balie.Schijnt de afspraak verzet te zijn naar volg. week.Dus ik zei direct nou wij weten van niks.Mochten we toch gelukkig even tussendoor bij een gyn.Wij daar naar binnen.Was het echt een enorme hork.Totaal niet begripvol en geintereseerd in onze situatie. Net of ik daar voor mijn lol zit zeg.

Hij zei dus nou vertel maar wat is er aan de hand.Ik heel verhaal doen dat ik afgelopen maanden een heftige bloeding kreeg gepaard met voorafgaand enorme krampen en dat ik een groot stolsel verloren was.En daarna de ongesteldheid dus weer weg was en dat mijn vraag was of ik een MK gekregen had.Ja zei die dan dat zou kunnen,maar is niet meer te achterhalen.Nou echt was zo een lul die man. Hij kwam zo over van meisje zeur niet zo ga verder stel je niet aan. Nou mijn vriend en ik waren helemaal verbaasd.Hij nam totaal niet de tijd. Dus voor je het weet stonden we weer helemaal verbijsterd buiten met al onze vragen.

Dus wij daar weggegaan zonder een inwendige echo te maken dat deed hij niet.
Mijn vriend ons eigen zh gebeld en verhaal nogmaals uitgelegd.Die waren ook verbaasd dat hij ons zo weer weg gestuurd had en ons zo behandeld had.
Dus zowiezo dienen we een klacht in.
Nu moeten we volg. week voor echo naar ons eigen zh.Ze gaan ervanuit dat het een MK is geweest en vpk vertelde dat ze dan het best een week kunnen wachten en dan echo doen om te kijken of je lichaam weer goed hersteld is.
Nou wat een drama dag weer zeg pffff wordt je toch doodmoe van.

Ben wel blij dat ik nu volg. week bij eigen gyn terecht kan.
Wat voelde ik mij vanochtend een nummer zeg daar bij die gekke hork.
Moest  dit even kwijt.Ik ga nu maar even genieten van het mooie weer.

Liv weet jij al meer?Jij moest vandaag toch ook naar gyn??

x susie

@Susie: Jemig meid, wat vervelend allemaal zeg. Zou idd ook een aanklacht indienen, net of je het allemaal voor de lol doet zeg!!!!!!!!! Wat een kl..tzak!!!!!!! (sorry)

Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en de kijkoperatie staat gepland op vrijdag 3 april, lekker snel dus!!!! En de behandelingen gaan ze gelijk vervolgen na de operatie (ligt natuurlijk aan de uitslag wat we verder gaan doen) Ben wel blij dat alles nu eens lekker voorspoedig gaat!! Ben wel er zenuwachtig voor alles, maar het is gewoon even nodig!

Heb het ook nog over het overtijd zijn gehad en de gyn gaf aan dat het op een echo zeer waarschijnlijk al niet meer te zien was, maar dat het zeer waarschijnlijk wel een miskraam geweest is. Nou had ik thuis al besloten dat ik geen echo wilde, ik wil graag vooruit kijken en ik heb zelf het gevoel er niks aan te hebben om het te weten. Ze gaan binnenkort toch alles goed bekijken, dus daar heb ik persoonlijk meer aan.

XXX Liv

Terug
Bovenaan