Onze Amber is overleden!!

Lieve Marianne,

Hier nog iemand met dikke tranen. Ik kan me geen voorstelling maken van het verdriet waar jullie nu doorheen gaan. Het lijkt me vreselijk, echt vreselijk om dit mee te moeten maken.

Omdat ik verder geen woorden kan vinden, wil ik jullie heel veel sterkte wensen de komende periode.

Liefs Jettepetje

Lieve Marianne,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

De wereld staat voor jullie stil en iedereen gaat gewoon verder.

Helaas ik  begrijp precies  hoe je je voelt. Vorig jaar 4 september ben ik bevallen na een zwangerschap van 19 weken van een zoontje Sven. We denken nog dagelijks aan hem. Mijn verhaal heb ik vorig jaar op het verdriet en verlies forum gezet. Even in het kort: Ik kreeg met 15 weken een zeer heftige bloeding en dit heeft uiteindelijk de baarmoeder zo geirriteerd dat er weeen zijn ontstaan.

Mensen proberen het te begrijpen, maar dat kunnen ze gewoon niet als ze het niet hebben meegemaakt (gelukkig maar). Ik was zo boos en zo  verdrietig en wilde zo graag iemand de schuld geven.

Momenteel denk je dat het verdriet nooit meer weggaat. Je voelt je zo leeg. Nu zul je mij niet geloven (en dat hoeft ook niet), maar de pijn wordt minder.

Laat je verdriet komen en blijf erover praten. Zelf had ik juist heel veel behoefte aan mensen die mij begrepen (oftewel die hetzelfde hadden meegemaakt). Als je wilt kun je mij mailen. Geef maar een seintje en dan geef ik mijn mailadres wel.

Heel veel sterkte.

Liefs,

Sept16

lieve mensen

allereerst gecondoleerd met jullie lieve amber ik hoop dat jullie de kracht vinden om dit grote verlies te kunnen dragen

ik weet dat dit het zwaarste is wat een mens kan overkomen en weet dat  ik dit ook echt weet

heeel veel kracht en liefde voor jullie alle

corrie

Lieve Marianne,

Ik weet nu even niet wat ik moet schrijven, wat een verschrikkelijk nieuws zeg.

Ik wil jou en man  heel erg veel sterkte wensen met dit grote verdriet.
Ik hoop dat jullie,  over een tijdje,  dit gemis een plekje weten te geven.

Ik heb hier verder even geen woorden voor, ben er helemaal stil van.

Ik denk aan jullie in deze moeilijke tijd.

Kruimel

Marianne,

Ook ik weet niet wat ik moet zeggen. De tranen lopen over mijn wangen. Dit is niet waar je over nadenkt en  echt bij stil staat als je zwanger bent. Wat verschrikkelijk.
Heel veel sterkte en doe de dingen zoals  jullie denken dat je ze moet doen en blijf in ieder geval veel met elkaar praten.

Liefs Janine  

Beste Marianne (en gezin),

Wat een verhaal zeg, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Behalve natuurlijk veel sterkte. Op zo'n moment zijn alle andere problemen zo klein.

Veel sterkte!!
memmehh

Oh meid ik zit met tranen in mijn ogen jou berichtje te lezen. Wat vreselijk voor jullie. Idd buitenstaanders weten idd niet hoe het voelt maar een ding weet ik wel, het voelt knap kloten. Ik vind dat je heel sterk dit verhaal hebt getypt en daaruit maak ik uit dat je een sterke vrouw bent. Maar dit is iets om echt goed te moeten verwerken en nooit zal vergeten.
Een vriendin van mij en een collega hebben dit zelfde ook mee gemaakt, wel met andere redenen  (de een bij 29 weken en de andere bij 32 weken) en ik weet hoe moeilijk ze het er mee hebben gehad en hun kindje ook nooit zouden vergeten. Beide meiden hebben veel baad gehad bij internet forums voor ze de kindjes als sterretjes   of vlindertjes plaatsten. Hier konden ze goed hun verhaal kwijt bij meiden die het zelfde als hun hadden mee gemaakt. Misschien kun je hier ook goed je ei kwijt.

Meid heel veel sterkte en liefs toegewenst.

We denken aan jullie...

Liefs Monique

Lieve Marianne

Ik las je berichtje en kan er niet omheen niet te reageren: ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd. Dit is een verlies wat met geen pen te beschrijven is!
Hopelijk kunnen jullie het een goed plekje geven en mag er in de toekomst een gezond kindje ter wereld komen. STERKTE!
xx Puckylief

Terug
Bovenaan