Onze Amber is overleden!!

hoi miranda

tranen rollen over mijn wangen bij het lezen van jou bericht. Iedereen weet dat er wat mis kan gaan tijdens je zwangerschap of later maar niemand wil er eigenlijk bij stil staan. Dat overkomt mij toch niet.... hoop je dan. Maar als het je dan toch overkomt is het heel heel heel erg moeilijk. Kan me niet voorstellen wat er door je heen moet gaan.
Vind het heel moedig zoals je het opgeschreven hebt. Wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

ow sorry marianne..... schrijf ik je naam ook nog verkeerd.. maar het komt uit een goed hard hoor

Wat is dit verschrikkelijk nieuws.
Ik wens jou/jullie alle kracht en sterkte van de wereld toe.

Liefs Jo.

Jeetje, weet ook even niet wat ik moet zeggen, woorden schieten in zo'n situatie te kort. Ik wens je en je gezin heel veel succes met het verwerken van het verlies van Amber.

Gr Christa

woorden schieten tekort..... heel veel sterkte voor jou en je omgeveing met dit enorme verlies!!!!
Liefs Ciske

Ben hier flink stil van, wat vind ik dit ontzettend naar voor jullie! Heb hier geen woorden voor, maar hoop dat jullie genoeg kracht vinden om ook weer wat zonneschijn in jullie leven te krijgen.

Weet niet goed wat ik je kan schrijven, maar vind het wel heel goed van je dat je je verhaal op het forum hebt gezet.

Heel veel sterkte, liefs Sylvia

Lieve Marianne,

Ik kan jullie alleen maar veel sterke te wensen.

liefs van Pam

Beste Marianne

Hier zijn geen woorden voor. Sinds ik gister je verhaal las kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. Alles lijkt zo gewoon maar het kan  iedereen overkomen.Carpe Diem!!  Heel veel sterkte de aankomende tijd en kunnen jullie het een plekje geven in jullie leven, hoewel dit heel langzaam moet groeien. Hopelijk hebben jullie mensen om jullie heen die  jullie kunnen steunen en troosten.

Dikke knuffel van Angelique

Terug
Bovenaan