Onze Amber is overleden!!

hoi marianne

Ik wens jullie heel veel sterkte met het overlijden van amber.

groet van miranda

ik weet niet wat ik moet zeggen, zo'n verlies is niet makkelijk en de pijn en verdriet is inderdaad niet te beschrijven.

ik kan alleen zeggen gecodoleerd en heel erg veel sterkte meid.

Manal 33wk en 4dg

Lieve Marianne,

Met kippevel en pijn in m'n hart lees ik je verhaal, wat ontzettend triest...
Ik leef met je mee en vind je ontzettend dapper, ik hoop dat je heel veel liefde en steun zult hebben aan je gezin, familie, vrienden en wellicht dit forum.

Heel veel sterkte voor jou en je omgeving, nu en in de toekomst.

Rian

Meid wat verschrikkelijk. Ik kan me idd niet voorstellen hoe jullie je nu voelen, maar hoop dat je de kracht hebt om verder te gaan met jullie mooie meissie in gedachte....

pppfffff wat kan het soms oneerlijk zijn hé...

X Saskia

Lieve Marianne,

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet schrijven.... Ik vind dit zo erg!!! De nachtmerrie van iedere ouder! Als je het niet hebt meegemaakt weet je inderdaad in de verste verte niet hoe het voelt. Ik heb gelukkig zo iets niet meegemaakt, maar alleen al de gedachte maakt me misselijk, dus hoe moet jij je wel niet voelen.........

Ik wens jou, je man en je zoontje heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs van Simone

Met tranen heb ik je berichtje gelezen. Wat afschuwelijk voor jullie! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen om dit grote verlies te kunnen dragen.

liefs
Marielle

hoi hoi,

Als ik dit lees, lopen de tranen over mijn wangen. Wat ontzettend verschrikkelijk!!!!!!!!

Ik weet niet wat ik moet zeggen, klap gewoon dicht als ik je verhaal lees.

Toch wil ik jullie heel veel sterkte geven en bid ik voor jullie dat jullie de kracht mogen krijgen om hier doorheen te komen.

Liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan