Onze Amber is overleden!!

Beste Marianne,

Ik wil je even heel veel sterkte toewensen! Wat lijkt mij dit verschrikkelijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor!!!

Sterkte, knuffel,

Vera

Ook hier schieten de woorden tekort...
heel veel sterkte voor jou en je gezin Marianne.
liefs,
KC

hoi

Ik wil je even heel sterkte toewensen   in deze rot periode,ik heb het zelf ook meegemaakt en probeer er zoveel mogelijk over te praten. sterkte gr wendy  

Hey,

Heb juist je verhaaltje gelezen en vind het echt verschrikkelijk voor jou,zijn echt geen woorden voor...
Ik weet dat wij gemakkelijk spreken hebben door te zeggen van ja het is erg maar mss kan het toch een klein beetje de pijn verzachten en hopelijk heb je toch een beetje steun aan ons...
Hoop dat je echt er veel zal over praten nog want zal echt wel helpen bij het verwerken..
Hoop echt dat je je wat sterk houd in deze moeilijke dagen en als het even niet meer gaat,komt gerust tegen ons je hart maar een luchten hoor,we zullen je met open armen ontvangen...
Ambertje zal voor altijd in je hartje blijven,we leven echt met je mee hoor...
Lieve knuffel en liefs orchideke

Lieve marianne,

Hier raak ik helemaal stil van.
Wat een verschrikkelijk nieuws.
Hier zijn geen woorden voor.

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Veel liefs Esther

Ook van mij een hele dikke knuffel, en wens jullie heel veel sterkte toe.
Hoop dat jullie troost kunnen vinden bijelkaar, en veel steun krijgen van de mensen om jullie heen.

Veel liefs, Hilma. dec.forum.

Lieve Marianne,

Ik  wens jullie  heel veel sterke !!!!!!!

Boontje

In 1 woord afschuwelijk, heel veel sterkte toegewenst. Ik weet dat ik nu niks voor je kan doen maar dit houdt me wel bezig en ik hoop echt dat jullie met zijn drieeen dit vreselijke verlies een plaatsje kunnen geven in de loop van de tijd.

Sterkte van Sandra

Terug
Bovenaan