onzeker...

jah, solly hoor, had echt de tijd ff niet!! maar alles gaat idd erg goed!! ook ik heb echt geen taille hoor en moest het helaas al met 4,5 week vertellen aangezien je er echt niet meer omheen kon, toen al...nu blijft het een beetje gelijk staan. ook bij mij dacht iedereen dat het het 2 waren maar tis er toch echt maar 1tje hahaha ach ja...
ach en werkeloos...je vind wel weer wat nieuws joh, eerst maar lekker genieten he, werken komt dan wel weer! ga je nog iets leuks doen???

liefs sweety

hoi hoi

of we iets leuks gaan doen....
we zijn al een half jaar een oud pand aan het verbouwen. en na een periode van keihard werken gaan we nu op het gemakje zorgen voor een badkamer...
we hebben we een douche in de bijkeuken, maar een echte badkamer met ligbad heeft nu toch wel wat rpioriteit gekregen.

natuurlijk gaan we wel dagjes weg en hab ik met vriendinnen ed. afgesproken. maar we gaan niet op vakantie ofzo.

nog even aftellen tot vrijdag.. nog 2 nachtjes slapen!!!

wanneer heb jij vakantie?

ow lekker een ligbad!!! heb ik ook, heerlkijk hoor, vooral als je zwanger bent en de weeen beginnen hahahahha! succes met klussen dan, en voorzichtig aan he!! ik moet morgen werken en dan lekker weekend!!! we hebben niks gepland dus we zien wel!! het wordt geloof ik wel lekker weer, dus ik ga lekker met justin fietsen denk ik.

liefs sweety

de eerste echo is een feit.. en wat zijn we blij. een kloppend hartje gezien en we zijn volgens de gyn 7 weken onderweg. al wilde hij nog neit echt de datum vaststellen. over 2 weken kijkt hij weer en dan krijgen we van hem de datum mee. zal wel rond 21 februari liggen denk ik.

ik ben helemaal blij met dat dotje wat in mij groeit!
groetjes

jaaaaaaaaaaaa!!! wat fijn meid!! gelukkig he!!! nou lekker gaan genieten he...en dat je wat korter bent...lekker belangrijk he, ben ik ook hahahahaha fijn dat je over 2 weken alweer mag joh...ik mag ook weer over 2,5 week geloof ik!! kijk er nu alweer naar uit!! dan ben ik rond de 11 weken!! nou geniet lekker van jullie wondertje en een heel fijn weekend!!

liefs sweety

jij ook nog een fijn weekend...
al is deze al halverwege!

ben vandaag aan het puinruimen geweest. wat was het een rommel in huis zeg!
ben niet zo'n poetsvrouw, dus ik heb de komende tijd nog wat in te halen. zucht!

groetjes

Terug
Bovenaan