onzeker...

hoi hoi

vandaag heb ik een baaldag ingelast. heb nergens zin in, dus heb ook niks gedaan. heerlijk!
emotioneel gaat het gelukkig weer wat beter.

jeetje.. het hartje al aan de buitenkant kunnen horen.. gaat dat zo snel??
ik hoop zo dat ik dat ook mee mag maken.

Mickey is gisteren bevallen van een meisje, Yinthe.
ik weet er nog niet het fijne van, maar ze zal me zondag wel mailen.

we hebben ons draadje gestopt en ik heb een msngroepje voor ons 2tjes opgericht. dan kunnen we kletsen en foto's plaatsen zonder dat iedereen mee kan lezen.

ik ben het weekend in brabant.. verjaardag en familiebezoek. gezellig, maar druk weekend. ga jij nog iets leuks doen?
groetjes Carina

hoe gaat het met je baaldag?? weer over?? hier alles goed. rotweer dat wel, maar tis tilburgse kermis hier dus zolang het droog ik wil ik toch met justin ff de kermis over, volgens mij vindt hij dat geweldig! maar goed eerst ff boodschappen doen. zit je in veldhoven en ga je ook nog naar de kermis of niet?? wil je mickey ff feliciteren van me?? mooie naam Yinthe, hopelijk is de bevalling goed gegaan voor haar? ja idd het hartje al aan de buitenkant gehoord, mooi hoor mag jij hopelijk over 2 weken ook meemaken! je kunt ong. het hartje vanaf 11 weken aan de buitenkant horen, mits je kindje niet ergens verstopt zit natuurlijk, en het is ook bij ieder verschillend, maar ik ben gelukkig! wil zeggen dat mijn datum nog steeds klopt denk ik, woensdag weten we meer! verder ga ik morgen voor het eerst hier iemand van het forum ontmoeten waar ik al heel lang mee typ, bij one2bemums, nl. loth. heb er echt zin in! ben heel benieuwd maar we kletsen al regelmatig over de foon. ga jij mickey nog eens ontmoeten denk je? toch leuk he, sommige contacten hoe ze kunnen groeien. fijn weekend verder meissie

grt sweety

Hoi,

Carina@ Af en toe heb zo;n baaldagje gewoon effe nodig! Heerklijk toch....Ik zit nu ook met een dekentje op de bank. Manlief gaat dadelijk mosselen maken als ons zoontje Frank in bed ligt.

De verloskundige zei deze week overigens tegen ons dat ze wel al wilde kijken of z ehet haryje kon horen. Ik was toen 9 weken. Maar ze zei er ook bij dat het volgens de nieuwe richtlijnnen geadvoseerd werd om het onder de 10 weken niet te doen. Dit daar er toch een bepaalde hoeveelheid warmte vrijkomt, waar het embryo last van kan hebben. En omdat de organen nog niet helemaal gevormd zijn...
Kortom, ze heeft niet geluisterd.

De volegnde keer dus!

hoi hoi

@ sweety...ik ben in Veldhoven geweest, maar niet naar de kermis in Tilburg gegaan.
ik was al moe van een paar bezoekjes naar vrienden en familie.
was het leuk? je zoontje zal we genoten hebben...

@ Mama roos...
die baaldagen heb ik vaak.. maar zolang we weten hoe het komt, klaag ik niet en mijn vriend ook niet.
ben nu net 3 kwartier uit bed... ga me zo eens aankleden en de hondjes uitlaten. en dan is het weer bijna tijd voor een middagdutje. hahaha

de afgelopen dagen waren zwaar... vooral emotioneel.
ondanks alle klachtjes komt het besef nu dat het we nu wel erg sicht bij de periode van vorig jaar komen. een periode van verdriet, pijn en leegte.
ik ben zo bang dat al mijn kwaaltjes voor niks zijn geweest.. dat ik over 9 dagen slecht nieuws krijg, dat ik weer met lege handen kom te staan.

ik probeer te genieten.. maar het lukt me gewoon nog niet.
het is niet zo dat ik de hele tijd zit te huilen, maar meer dat ik de hele zwangerschap kleiner mak dan dat het is. ach ik ben wel zwanger, maar dat stopt straks toch weer.. ik kijk wel naar zwangerschapkleding, maar ik heb het toch niet nodig.

moeilijk hoor..
als ik dan hoor van mickey dat ze nu ze bevallen is, het zwanger zijn best mist. en dat ik er echt van moet gaan genieten. dan voel ik me weer schuldig ten op zichte van mijn kindje. zo dubbel allemaal.

groetjes

Carina,

Wat spannend allemaal, hoop zo dat het deze keer allemaal goed gaat voor je!
3 miskramen is wel heftig zeg!
Ik leef met je mee en iedereen heeft wel eens een baaldag!
Ik ben nu 20 weken en voel me vaak zo futloos, nergens zin in, beetje depri,
gelukkig voelt mijn man dit goed aan, maar ik voel me zo saai............

liefs Danielle

hoi danielle..

lief dat je reageert..
3 miskramen hakt er inderdaad nogal in ja.

de kwaaltjes zijn vandaag weer veel minder, dus heb lekker wat in huis kunnen doen.
(en dat was nodig!)
maar dan maak ik me wel gelijk weer een beetje zorgen.. alles zal toch nog wel goed zijn? en zo is die twijfel er regelmatig.
volgende week donderdag (nog 8 nachtjes slapen) is het zover.. voor mij een hele belangrijke echo. zover ben ik namelijk nog nooit gekomen.. ben dan 10 weken en 3 dagen ongeveer. en dan krijg ik als het goed is eindelijk een uitgerekende datum te horen.

hallooooooo,

hier ben ik weer ff...de echo vandaag was geweldig, heb een dvd gekregen waarop onze uk heel goed zichtbaar beweegt met de handjes en voetjes en zelfs omdraaid!! mooiiiiiiiiiiii echt super en ben dus idd nu 12 weken en uitgerekend op 7 feb.

de kies was vandaag minder...nou tis een heeeeel gedoe geworden hoor...heb je ff...pfffffff...ik moest er om 15.15 uur zijn. ik werd pas om 16.00 geholpen.
eerste tand verdoofd....toen koelen, was dus wederom niet de juiste tand...toen een foto, konden ze niks op zien...volgende tand verdoofd...
weer niet de juiste...bleek dat het een ONDER kies was die een groot gat had van hier tot tokio!!!!, dus die verdoofd en eruit getrokken, was al helemaal aan het rotten...geen idee dat je bovenin pijn
kon hebben, maar de boosdoener onderin zat...raar hoor...dus nu kan ik niet praten, dikke kaak, bloederig gat en voorlopig nog pijn, pijn en nog eens pijn....totaal 2,5 uur
gezeten daar...en nu maar hopen dat de pijn weg is en dat het dus idd die kies was...

dusssssssss dat was mijn verhaal...hopelijk heb jij ook zon mooie echo volgende week meis!! ik kan nu ook pas echt gaan genieten dus ik herken het wel he, maar dat wist je wel!

doeiiiiiiiiiiiiiii

jeetje lang leven de tandarts... ik dacht trouwens dat je geen verdoving en foto's meer mocht als je zwanger bent....
dat kan toch schadelijk zijn???

leuk joh.. een dvd van jullie kleintje!!! doen ze dat altijd bij jullie? leuk!
ik zal het volgende week met een foto moeten doen denk ik, maar zal er echt niet minder blij mee zijn!!!!

Terug
Bovenaan