ook mis

Sorry, lees je berichtje nu pas. Kijk niet zo heel vaak op dit forum.
Hoe gaat het nu met je?

Ik heb al een zoontje en zijn na mijn eerste menstruatie er gewoon weer voor gegaan.
Ik kan volgende week testen dus we wachten hier gewoon weer af.

Gr esmé

he esmeeke, leuk je weer te zien.
Met mij gaat het al weer wat beter gelukkig ik slaap wel heel veel de laatste paar dgn, maar ook wel lekker want dit heb ik 2,5 wk bijna niet of heel slecht gedaan.ik vloei nog steeds een beetje, hoop dat het snel weer over is het is nog maar kort geelden maar we willen het toch graag direkt weer proberen.

maar jij moet volgende wk dus weer heen? spannend ik zal aan je denken!!!!!!!!!

ik ben ook niet gelijk gaan werken. Zolang ik vloeide was ik thuis en daarna ook nog 2 weken omdat mijn ijzer laag was. Al mijn collega's weten het en dat maakte het wel goed om weer te gaan werken.  

ik ben ook erg moe ik kan elk moment van de dag wel slapen, de laatste 4 nachten slaap ik gemiddeld 12 a 13 uur per nach{dag} en ik heb zo zwaar gevoel in mijn hoofd, herkennen jullie dit? slikken jullie extra vitamines hiervoor?

liefs 19 1

nog even een vraagje, het vloeie bij mij is nagenoeg over, ik begin nu weer wit achtige afscheiding te krijgen, zijn dit de voor prikkelen van de menstruatie, heeft iemand een idee????

Hallo,

Voordat ik ongesteld werd had ik last van rugpijn en  buikkrampen. Daarvoor had ik gewone witte afscheiding. Dus ik dat je binnen nu en 2 weken wel ongesteld kan worden. Maar ik weet niet hoelang je gevloeid heb, ikke namelijk maar 4 dagen, dus is niet echt te vergelijken denk ik. Je kan in elk geval wel weer gaan klussen nu, maar ik had ook geen idee wanneer mij ei nu zal zijn. Dus ergens vond ik het wel fijn dat ik ongesteld was geworden omdat ik nu beter kan inschatten wanneer mijn ei ongeveer is..
En wat betreft je werk 19 1, als je er tegen op zit kun je altijd naar huis gaan als het niet gaat. Of bespreek met je baas of je idd maar voor een paar uur kan komen werken. Ga niet te snel er weer vol tegen aan, luister naar je lichaam en gevoel. Je moet alles verwerken en de een doet dat sneller als de andere, er staat geen tijd voor. Ook al verwacht je omgeving wat anders..
Succes!

Groetjes Jessica

hoi jessica ik vloei nu zowat niet meer ik hoop zelf,{terwijl ik het helemaal niks vindt}, dat ik heel binnenkort weer ongesteld mag worden.

Vandaag was mijn eerste werkdag weer.
Ik had het er erg zwaar mee, al die kindjes{werk in kinderopvang}was zo opgetogen dat ik er weer was kreeg brede glimlachen van de baby's die er waren vandaag.
Aan de ene kant helemaal super maar aan de andere kant hartverscheurend.
Om tien uur had ik het wel weer bekeken eigenlijk, maar heb de knop om gezet, ik ben door gegaan.Ik was om zes uur vrij en ben vanochtend om half acht begonnen.
En nu ben ik kapot, morgen dagje vrij.
Be benieuwd hoe het de rest van de week gaat.

liefs 19 1

Knap van je dat je je eerste werkdag bent doorgekomen. Tuurlijk is het dubbel gezien je met kleine kinderen werkt, maar wat je zegt aan de andere kant is het ook weer prettig. Je moet daarin een beetje je balans zien te vinden, en je afschermen voor wat je niet wilt. Ik heb mijn draai hier op het werk weer helemaal gevonden en zie het nu weer zonig in, tuurlijk heb ik mijn dips zo nu en dan maar dan slepen ze  me er hier wel doorheen. Een andere omgeving dan thuis is ook eens prettig,heb je minder tijd tot nadenken..
Als het goed is heb ik ergens deze week mijn ei dus we gaan weer vrolijk klussen ;-)
Hopen ook jullie binnenkort weer aan de slag mogen...
Succes deze week nog met werken, en rust lekker uit op je vrije dag!

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan