Ook pas bezig zwanger te raken?

Hoihoi!

Afgelopen weekend ben ik dus naar Parijs geweest. Flink geklust, en heb sinds het weekend dus veel last van vermoeidheid. Maar dat kan ook juist van dat weekend komen omdat we veel gelopen hebben. Ik had gister weer veel last van mijn borsten en moest ik veel plassen, maar dat is vandaag weer weg. Ik begrijp er niks van! Ik voel van alles, en denk bij alles dat het iets betekent!
Mijn man vind dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat gaat gewoon vanzelf!! Ik wordt soms gewoon helemaal gek van mijzelf...

he allemaal...

hoe gaat het met jullie allemaal??ik word ook een beetje gek van mezelf!!
als ik eraan denk dat aankomende dinsdag mijn nod is dan krijg ik al kriebels en dan voel ik mij als een klein kind in een snoepwinkel...
het is nog maar mijn eerste ronde dus dan denk ik,het zal wel niet..maar stiekem denk je dan:misschien overkomt mij het wel dat het in 1 keer lukt..
eigenlijk maak ik mezelf gek...ik zit al te bedenken waneer ik ga testen en dat ik dan me vriend op ze werk ga verrassen..
ohhhhhh stom he?ben ik strax helemaal teleurgesteld....

nou ik hoor wel of jullie ook zo zijn...

dikke

kimberley                                  

Dag allemaal...

Nou ik heb vandaag maar is van die foliumzuur tabletten gehaald! Eigenlijk een beetje te laat, maar beter ooit dan nooit... ik heb nu "prenatal nutrients" tabletten, daar moet ik er twee van hebben (iedere dag). Het zijn beste tabletten hoor!!! tjongejonge... haha..

Ik moet zeggen dat ik een stuk rustiger ben geworden... het nieuwtje is er bij mij inmiddels een klein beetje af. De eerste paar dagen was ik er gewoon zenuwachtig van.. maar nu heb ik eigenlijk zo iets van... we zien wel, word ik snel zwanger, dan heb ik geluk, en anders doen we er gewoon wat langer over (of misschien lukt het wel helemaal niet!) dat laatste hoop ik natuurlijk niet.

Ik heb verder nog geen klachten ofzo... maar dat hoeft ook niet perse... ik ga nu gewoon weer lekker leven zoals ik altijd deed, zonder de stress om evt. zwanger te raken ( dat wil ik in ieder geval proberen!!!) Nou succes allemaal... en laat het even weten tegen die tijd... als je test positief is!!!!  

Liefs José

Hallo iedereen,

Ah Jose ,die tabletten ga ik dan ook maar even halen.

Ik moet zeggen bij mij is er ook een totale omslag.Ik heb nu echt zoiets ,het zal ook wel niet in de eerste ronde.Heb het er vandaag ook erg weinig met mijn vriend over gehad valt me op.Ik weet niet hoe dat komt ,eerst denk ik super positief en nu in een keer heel negatief.Is dat raarBen ook een beetje chagerijnig eigenlijk de hele dag al.Nou ja zal wel normaal zijn ,weet het ook niet.

groetjes Paulien(haha ,had bijna mijn echte naam neergezet,ben ik zo gewend)

Hoi Paulien,

Nou ik heb vanacht weer super slecht geslapen, was weer helemaal trug bij af! Ik kon mijn gedachten alleen nog maar op "zwanger zijn/worden" zetten... bah! Ik werd er niet goed van. En zo super zenuwachtig! Ik dacht dat dat over was, niet dus. Zal wel met vlagen zijn. Ja ik was gisteren ook niet de vrolijkste... maar dat komt volgens mij ook door dat je maar met één ding bezig bent... zwanger worden... en de rest gaat behoorlijk langs je heen, althans bij mij wel. Ik voel me nu soms al wel is wat tekort schieten tegenover mijn vriend, maar hij zei gisteren gelukkig dat hij er niets van merkte

Daarnaast heb ik nog wel steeds het idee dat ik aldoor vanalles voel enzo, een pijntje hier een steekje daar... maar ik weet dat dit mijn darmen zijn.. die liggen helemaal in de knoop op dit moment...

Maar het is te hopen dat het vandaag wat beter gaat. Ik ga maar is proberen me er wat minder in te verdiepen. Stel dat ik nu zwanger zou zijn, zou die stress echt niet goed zijn voor het ontwikkelen enzo!!! Nou ik hoop dat jij ook niet meer zo zenuwachtig word haha.. en dat het allemaal maar goed mag komen... nou succes maar weer!!!

Groetjes José

Hey meiden,

Hoe is het nu met jullie!!!!Ik hoor niets meer.Jose ,hoe is het met je darmen.Die lagen toch in de knoop.

Met mij gaat het wel hoor.

Groetjes paulien

Hoi Paulien!!!!!!!!!!

Nou met mijn darmen gaat het gelukkig wel weer aardig...!!!! haha...
Maar gisteren ging ik uiteten, en toen was mijn maag behoorlijk overstuur...
Allemaal stress vrees ik. Nou verder vind ik het nogsteeds super spannend allemaal, vandaag is de dag voor mijn ei.. dus misschien een kansje om zwanger te raken (ik las laatst dat de kans maar... 15 of 20 procent is) is eigenlijk ook niet veel... maargoed.. we gaan ervoor!

Nou we klussen nu om de dag.. en eerlijk waar.. ik begin het nu al een beetje zat te worden. Ik wil het alleen deze maand om de dag doen, maar is het niet gelukt binnen deze maand, dan gaan we wat minder vaak klussen hoor... soms ga ik met tegenzin klussen!!!!! Nee dat moet natuurlijk niet, dat werkt niet.

Ik denk wel aldoor.. ooo... stel dat... dat ik nu zwanger ben bijvoorbeeld. Wat ik wel heb, is dat ik aan het eind van de middag rond 5 of 6 uur.. in een keer heel moe word, maar misschien komt dit nog wel omdat vorige week de klok een uur verzet is...! Dat denk ik.

En hoe is het bij jou Paulien? En de stress? Ook al last van allemaal kwaaltje?? haha.. je lichaam houd je toch gewoon helemaal voor de gek, heb ik wel door inmiddels. Als je een klein steekje voelt denk je direct... zou het dan nu...?

Nou succes meid... en alle andere meiden die druk aan het klussen zijn voor een baby!  

Liefs José

Hey Jose,

Hmm lekker dat je uiteten bent geweest  

Nou gisteren was het als goed is mijn ei ,maar weet ik natuurlijk niet met 100 procent.Wij klussen ook om de dag en word het ook behoorlijk beu.Ik denk dat iedereen dat in de 1ste ronde doet ,dus de 2de ronde doe ik dat ook niet meer.

Ik had hiet trouwens gelezen ,ja is beetje een raar onderwerp,bij M&M ladies.Als je geklust hebt dat het erna een beetje eruit loopt.Hun vertellen een beetje ,maar ik heb het idee dat het bij mij er allemaal eruit loopt.Maar goed ,weet niet of jullie dat ook hebben,maar hoop wel op antwoord

Verder ben ik wel gestresst hoor,want heb barstende koppijn iedere dag.Sta er mee op en ga er mee naar bed pffff.Ongeveer 14 april mijn NOD ,komt nu toch wel in de buurt he.Weet even niet meer wanneer jij ongi moet worden,ga even terug lezen.

Hey hou je taai he en we blijven contact houden he en ook hoop ik dat de andere meiden blijven komen.

Liefs Paulien

Terug
Bovenaan