oorbelletjes

Inderdaad Debby, mijn intentie van deze topic was om trots mijn kleintje te showen; ik heb geen vragen gesteld (buiten de vraag of meer babies dit hadden) en vind het dan ook raar dat ik antwoord krijg op vragen die niet zijn gesteld(!!!)
Verder heb ik alles nog eens nagelezen en ik kan echt nergens terug vinden waaruit blijkt dat het MOET... Zal dan vast aan mij liggen.
Snap ook niet waarom je al die dingen wil weten als je het er toch niet mee eens ben en niet van plan bent om het te gaan laten doen. Wat is dan de nut van de kennis ervan?
Ik ben het met een aantal dingen ook absoluut niet eens, die ik hier tegen kom. Maar ik zal nooit met een vingertje naar iemand wijzen en altijd proberen om op een redelijke manier mijn mening te formuleren..
En inderdaad erg jammer dat een topic, die alleen leuk  bedoeld was, zo moet eindigen.
Sil

He he gezellig hier zeg. Moet wel ff kwijt dat ik de sfeer op het forum toch wat minder gezellig vond worden.
Mijn mening is dat iedereen hier toch wel mag zeggen wat zij er van vindt? En er ook vragen over mag stellen.

Nu lijkt het alsof we alleen maar positief mogen reageren terwijl dat toch niet kan omdat we allemaal andere mensen met andere karakters, normen en waarden zijn.

Mijn dochtertje heeft nog geen oorbelletjes, lijkt me wel heel leuk als ze die later wel gaat dragen maar ik heb liever dat ze zelf de keuze maakt.
Daarbij graait ze gigantisch met haar handjes en moet echt niet aan uitgescheurde oorlelletjes denken.

Sil, ben jij daar niet bang voor? Kan natuurlijk zijn dat jouw meidje niet zo'n friemel is.

Groetjes Toos

Het gaat er hier volgens mij helemaal niet om dat een mening niet gezegd mag worden. Het gaat hier om de manier waarop dat gebeurd.
Je kunt ook op een   wat vriendelijkere manier laten weten dat jij er niet voor zou kiezen.

Niemand hoef hier aan wie dan ook verantwoording af te leggen.
Laten we het gewoon gezellig houden en als je het ergens niet mee eens bent, laat dan dan op een wat schappelijkere manier weten en houd anders je mening voor je.

Ik vind het gewoon zielig voor Sil, zoals het nu gaat.

Ik liet alleen even weten hoe ik erover denk....................

het is idd de manier waarop wat gezegd wordt, dat is niet leuk en erg kwetsend, iedereen heeft zijn of haar mening ergens over en dat kan ook niet anders we zijn allemaal verschillend, maar ik heb ook zoiets van als het zo moet reageer dan gewoon niet!!

groetjes susanne

Hoi Sil

schattig je kleine met de oorbelletjes zeg!
Ik dacht eigenlijk ook om het bij Eleni wat later te doen maar misschien toch wel volgend jaar in zomer (na traditie bij ons vakantie in griekenland zoals ik die toen kreeg).
Of ze het later leuk vind ligt aan harzelf maar dat maakt niet uit. Ik kreeg die ton met 6 en mijn zus was 7. Ik drag nog steed soorbellen mijn zus helemaal niet. Dus  die leeftijd bepaalt het ook niet.
Jij vind het leuk, dus jij hebt het gedaan voor je kleine en dat is erg leuk. Niet laten irriteren van reacties van andere.

Geniet ervan
Groetjes

Genieten doen we zeker, zoals alle andere moeders en bij ons is dat mét oorbellen.
Ik zal voortaan alleen 3 keer nadenken voor ik een onderwerp aankaart...
Sil

Sil, je meisje ziet er ontzettend leuk,lief en vrolijk uit! Mag je trots op zijn! Leg de andere opmerkingen maar naast je neer, deze discussie had helemaal niet gehoeven!

Meiden laten we het een beetje gezellig houden! De sfeer was hier erg goed en gezellig tot de afgelopen week, er zijn veel wijze woorden gesproken door een aantal waar ik helemaal achter sta! Spontane acties met foto's zijn juist zo leuk, gewoon blijven doen hoor Sil!

Terug
Bovenaan