Op Naar de de 2e ronde clomid

Hee Nicole, Jane en Sas,

Slecht nieuws hier, vrijdag ongesteld geworden. Probeerde het dit weekend op de site te plaatsen, maar dat lukte niet. Ik was wel enorm verdrietig vrijdag, ik was er zo veel mee bezig. Mijn vader was net klussen hier in huis, gelukkig dat mijn ouders het weten want ik moest ff heeel hard janken! Nu ben ik alweer op de 3e dag Clomid, gaat ook zo snel weer. Volgende week donderdag op dag 14 weer 1e follikelmeting. Tja, we moeten hoop houden hè? Hopelijk doet de Clomid weer goed z'n best!!

Hoe gaat het bij jullie??

gr. Lot

hoi hoi
 wij zijn nu ander half jaar bezig om zwanger te worden
en ik ben   nu een jaar bezig in het ziekenhuis
zit 2 a 3 keer per week in het ziekenhuis
ben begonen met temp maar dat werkte niet
toen kreeg ik clomid maar vergeefs
ik heb dik een half jaar clomid geslikt
toen kreeg ik een rontefoto van mijn eierstokken.
maar daar was alles goed.
ik moest beginnen met spuiten na de vakantie
maar ik kreeg een nieuwe baan en heb het zwanger worden even stop gezet.
in die periode van 2 maanden had ik een regelmatige cycles
ik kreeg er erg veel spijt van
en ben weer naar het ziekenhuis gegaan.
nu slik ik weer clomid en mijn eitje is nooit groter geweest dan 11 mm
en nu is ie 20 mm
nu maar wachten tot ik overtijd ben dan mar
dus heb   een beetje geduld je eitje komt echt wel. en probeer je een beetje te ontspannen.

vriendelijke groet varinia

meiden,

ik heb ook 2 kuren clomid gehad..
bij mij was het wonder boven wonder de tweede kuur raak.
Ik ben inmiddels 6 weken zwanger.

Ik hoop zo voor jullie dat de eitjes goed blijven groeien.. en jullie ook snel het tweede streepje op de test mogen zien!!!

het is jullie zeer gegunt!!

Mariel

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?

Lot, wat ontzettend balen dat die kl*te rode duivels weer op bezoek zijn gekomen. Hoe is het met de Clomid, heb je last van bijwerkingen?
Nicole, hoe is het? Hoe zijn de ontwikkelingen bij jou, heb je al een test gedaan?
Varinia, wat gezellig dat je mee komt kletsen. Je hebt al een hele geschiedenis zeg, in het ziekenhuis. Het is wel helemaal super dat je nu goed reageerd op de Clomid. Succes met klussen!!
Mariel, wat lief dat je ons even een hart onder de riem hebt gestoken. Dat doet me goed! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Verder heb ik niet zo heel veel te melden. Ik ben nog aan het afwachten op mijn nod. Die zal zondag t/m dinsdag ergens zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Jane

Hallo Allemaal,

Sorry dat ik geen reactie hebt gegeven maar gister had ik een ericht geplaatst maar dat ging helemaal fout ik kon dus niets plaatsen er was alweer een storing dus probeer ik het nu maar weer.

Hey Jane,

Wel spannend hoor jij ging toch nu aanstaande zondag testen als ik het goed begrepen heb. Of wacht je gewoon totdat de rd er wer zijn?

Hey Lot

Dat is niet zo leuk nieuws nee dat de rode duivels er weer zijn, op naar de volgende ronde dan maar. Ik zit vandaag op mijn eerste dag clomid alweer odat de rd er ook weer zijn.

Hey Varinia
leuk dat je mee komt kletsen met ons. Wanneer zou je ongi moeten worden? Ik hoop voor je dat het weg blijft en dat wij de glitters mogen vangen.

Hey Mariel

Hartelijk gefeliciteerd is dit je eerste kindje???
Ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Nou ik heb afgelopen maandag een test gedaan en die was negatief en dinsdag kwamen de rd weer op draven. Nou ja ik had het alwel een beetje verwacht hoor want ik voelde ook nog niets in mijn lijf. Dus we gaan gewoon weer naar de volgende ronde.

Groetjes Nicole

Hee meiden,

Ik heb bijna geen bijwerkingen van de Clomid, behalve dat ik het snachts heel warm heb! Ik zit nog steeds op 50 mg, want mijn lichaam heeft wel een eitje afgegeven (met een week vertraging). Jullie zitten toch op 100 mg? Hebben jullie last van bijwerkingen?

Donderdag (op dag 14) heb ik weer mijn eerste echo van deze ronde, dus ik laat dan wel even weten hoe het ging.

Balen Nicole van de RD, we proberen van deze ronde een succes te maken, ok!! En Jane, jij gaat spannende dagen tegemoet, voel je je anders? Nou, ik duim voor je hoor!!!

groetjes!

Hoi meiden,

Ik heb vanochtend getest en hij was negatief. Het goede niews is dat mijn temp nog steeds hoog is en de rd (nog) niet gearriveerd zijn. Dus het kan nog alle kanten op. In mijn lijf is het rustig, ik voel niks raars. Er zit niets anders op dan geduld hebben.

Lot, ik heb eigenlijk geen last van de medicijnen. Misschien ben ik er iets van aangekomen, maar dat kan ook aan mezelf liggen. Dat ik geen bijwerkingen heb vind ik wel fijn, dat maakt ziekenhuis gebeuren wel iets gemakkelijker. Je moet er al zoveel voor over hebben. Maarja alles is voor een goed doel. Ik hoop alleen dat het een keer ervan komt!!!

Dames nog een fijne zondag!!

Liefs Jane

hallo allemaal,
ik heb laatst ook een nieuwe topic geopend, maar weinig reactie gehad.
Dus ik dacht ik ga hier kijken, ik ben chantal en ben 26 jaar en ben sinds dec 2006 bezig om zwanger te worden.
In jan heb ik een bloeding gehad aan mn linkereistok, daar ben ik ook aan geopereerd.
NU blijkt dqat ik van mijzelf geen eisprong heb, vandaar ik ook net als jullie aan de chlomid zit.
Ik heb nu net mn 3e kuur gehad van 100mg, helaas gaf dat geen niet het gewenste effect en zit ik nu aan de provera om mijn menstruatie op te wekken en daarna begin ik met de volgende kuur van 150 mg.
ik hoop dan beter resultaat te krijgen!
ik wens iedereen veel succes, en ik hoop hier wat mijn "ei" kwijt te kunnen.

groetjes

Terug
Bovenaan