Op naar de volgende 700

Ja, het is wel verbeterd sinds ik regelmatig sport, dus die gebieden sterker maak, zeg maar. Maar ik merk nu Chloë zwaarder wordt en er heel veel gezeuld moet worden, dat ik weer flink last krijg.
Ik was maandag bij de osteopaat en die had het probleem ontdekt; Ik ben te soepel!
Mijn gewrichten en spieren buigen te ver door. Dat probeert mijn lichaam dan op te vangen door bepaalde delen vast te zetten.  En daar heb ik dus zo'n last van.
Schijnt wel een probleem te zijn, want mensen die vast zitten, kan hij los maken, maar mensen die te los zitten...
Had ik het nou maar eerder geweten, had ik er misschien nog geld mee kunnen verdienen, als slangenmens ofzo..

Oh nee he, arme Issie! Nou als ik eens wat voor je kan betekenen, dan laat je het maar weten hoor. Dan mail je desnoods een hoop info en dan maak ik er een mooi overzichtje van. Is echt hobby voor mij.

maar Sil effe serieus; wel een vervelend en pijnlijk probleem dus ...

Whahahaha...ja Sil...Maar nu kan hij er dus niks aan doen begrijp ik.
Ik zit juist vast! Als ik gespannen ben schiet echt alles op slot.
Ik ben al bij van alles geweest, fysio, oteopaath, maar niks helpt echt.

Erg vervelend en elke keer als ik denk dat het beter gaat, komt het weer terug en dat valt zo tegen.
Hoe was jouw dag vandaag Ida? Al iets gehoord van de therapie?

Is je lichaam altijd gespannen of voel je duidelijk verschil tussen spanning en ontspanning?

ja, eind oktober en begin november krijg ik een intake
De eerste met een psycholoog en de tweede met een psychiater

Terug
Bovenaan