Op naar de volgende 700

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 20:58:11'));

Whahahaha...ja Sil...Maar nu kan hij er dus niks aan doen begrijp ik.
Ik zit juist vast! Als ik gespannen ben schiet echt alles op slot.
Ik ben al bij van alles geweest, fysio, oteopaath, maar niks helpt echt.

En een manueel therapeut? Die heeft mij op 12 jarige leeftijd van mijn hoofdpijn afgeholpen waar ik al jaren last van had. Helaas kon hij me niet helpen met mijn schouder.
Ik ben zelfs wel eens bij een of andere vage dokter geweest die met een soort hamer en beitel aan de slag ging..  Ja, als je pijn hebt, doe je rare dingen. En het hielp nog niet ook!

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:00:24'));

ja, eind oktober en begin november krijg ik een intake
De eerste met een psycholoog en de tweede met een psychiater

Nog even doorbijten dus, maar er nu in ieder geval een datum in zicht, fijn hoor.

ja en daar ben ik ook blij mee.
Ik wil ook graag zoloft krijgen; weet jij het kriterium daarvoor?

@Sil; deadlines... zucht, het moet morgen bij de drukker liggen. Het is allemaal niet zo heel spannend, maar ik ben een beetje uitgel*ld over het onderwerp, maar het papier is nog niet gevuld.

@Issie, moet je dan niet ook je buikspieren heel goed trainen? Kwam laatst een vriend tegen die ook gigantische rugklachten had, maar wel een yummie wasbordje. (Zo gay als maar kan die vriend trouwens, niet dat jullie allemaal rare dingen over mij gaan denken )

@Ida, Excel? Leuk? Ik sluit me helemaal aan bij Issie, kan er niets mee. Zelfs de meest simpele zaken doe ik verkeerd met dat programma. Ik heb altijd ontzettende bewondering voor mensen die daar mee kunnen werken.

Zoooo, ga nog even wat uit mijn duim zuigen en heel veel bijvoegelijk naamwoorden toevoegen.

KT

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:03:00'));

ja en daar ben ik ook blij mee.
Ik wil ook graag zoloft krijgen; weet jij het kriterium daarvoor?

Nee, maar die zal niet zo heel hoog zijn, aangezien mijn diagnose depressieve gevoelens waren en niet depressief.
Je kan er allicht naar vragen.

Manueel therapeuth is eigenlijk hetzelfde verhaal als reiki.
Sorrie Sil.

@ Ida, ik ben heel vaak (lichamelijk) gespannen omdat ik natuurlijk ook met
die motoriek zit.
Ik heb met periodes heel veel last van mijn rug maar er zijn ook tijden waarin ik nergens last van heb.
Het duurt dit keer ook wel heel lang. Ik denk dat het komt omdat Efraim steeds zwaarder wordt. Daarom zie ik het soms ook echt ff niet meer zitten.
Efraim wordt niet lichter, dus ja, hoe kom ik er van af?!
Ik heb echt geen idee.

En met dat zwemmen heb ik w.s. ook gewoon een verkeerde houding i.v.m. mijn motoriek.
Hmzzz....lekker ingewikkeld allemaal.

dat ga ik ook zeker doen. En kan een psycholoog die geven of een arts?
en kreeg jij dat gelijk bij de intake of later?

Terug
Bovenaan