Op naar de volgende 700

Issie, heb je het door als je gespannen bent en je lichaam strak houdt en kan je dan effe diep inademen en uitademen en dan je lichaam losgooien of is dat lastig?

Dat wist ik echt niet van de manuele therapie Issie, sorry. Ik dacht dat dat een beetje gelijk stond met de osteopaat.

Duurt misschien nog lang, maar het zal misschien ook wel schelen als Efraim gaat lopen.
Ik had destijds met Kyara ook heel veel last, maar toen ze ging lopen, werd het snel minder. Daar kijk ik nu ook reikhalzend naar uit. Maar aangezien ze nog niet eens kruipt, zal dat nog wel effe duren...

@Issie, Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben hoor, dat van reiki dat snap ik, maar manueel therapie is toch een soort van fysiotherapie?

KT

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:09:01'));

Dat wist ik echt niet van de manuele therapie Issie, sorry. Ik dacht dat dat een beetje gelijk stond met de osteopaat.

Dat dacht ik eigenlijk ook

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:06:39'));

dat ga ik ook zeker doen. En kan een psycholoog die geven of een arts?
en kreeg jij dat gelijk bij de intake of later?

In principe kan een psychiater die voorschrijven, dat is ook het verschil tussen een psycholoog en een psychiater. Een psycholoog mag dat niet.
Ik heb ze gelijk al voorgeschreven gekregen bij het doorverwijsgesprek. Dus bij degene met wie ik sprak nadat ik bij de dokter geweest was. En dat was lang voor mijn intake van de daadwerkelijke therapie.

Sorrie dames, manlief zegt ook dat er niks mis is met manuele therapie.
Nou ja, ik heb het in elk geval nog niet gehad.
En ook nog nooit over nagedacht!

Nogmaals sorrie. Misschien iets door elkaar gehaald.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:11:59'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:06:39'));

dat ga ik ook zeker doen. En kan een psycholoog die geven of een arts?
en kreeg jij dat gelijk bij de intake of later?

In principe kan een psychiater die voorschrijven, dat is ook het verschil tussen een psycholoog en een psychiater. Een psycholoog mag dat niet.
Ik heb ze gelijk al voorgeschreven gekregen bij het doorverwijsgesprek. Dus bij degene met wie ik sprak nadat ik bij de dokter geweest was. En dat was lang voor mijn intake van de daadwerkelijke therapie.

Dat klinkt in elk geval hoopvol voor mij.
Ik heb alleen geen tussenpersoon zeg maar. Ik moest mijn verwijsbriefje opsturen en kreeg per post een uitnodiging voor de intake.

Nu heeft dat goedje toch ook bijwerkingen? Had jij daar ook last van?

Terug
Bovenaan