Op naar de volgende 700

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:08:52'));

Issie, heb je het door als je gespannen bent en je lichaam strak houdt en kan je dan effe diep inademen en uitademen en dan je lichaam losgooien of is dat lastig?

Dat is heel lastig en lukt ook echt niet.
Het zit dan gewoon vast en het blijft vast. Beetje spastisch....

Geeft niks joh! Ik haal heel mijn leven door elkaar momenteel, dus valt dat van jou nog mee!
Maar misschien wel iets om over na te denken dan?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:13:32'));

Sorrie dames, manlief zegt ook dat er niks mis is met manuele therapie.
Nou ja, ik heb het in elk geval nog niet gehad.
En ook nog nooit over nagedacht!

Nogmaals sorrie. Misschien iets door elkaar gehaald.

Geeft niks hoor meid; fijn dat je man er ook nog is
Dan is man.therapie wellicht nog een mogelikheid?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:14:42'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:08:52'));

Issie, heb je het door als je gespannen bent en je lichaam strak houdt en kan je dan effe diep inademen en uitademen en dan je lichaam losgooien of is dat lastig?

Dat is heel lastig en lukt ook echt niet.
Het zit dan gewoon vast en het blijft vast. Beetje spastisch....

Wellicht zit daar dus ook nog een mogelijkheid als je iemand kan vinden die je helpt hoe je je lichaam kan ontspannen.
Ik had ook altijd een gespannen lichaam en heb dat redelijk goed geleerd tijdens de therapie (de vorige) in de oefenruimte.

Weet je dat ik het nog best moeilijk vind om het hier over te hebben.
Ik zit met tranen in mijn ogen.

Je hoort nu allemaal tips en ideeen; laat het maar effe over je heenkomen en een beetje zakken. Dan kun je altijd nog kijken of er iets tussen zit wat je lijkt he.

Ik heb ook al van alles geprobeerd om het los te gooien maar het werkt bij mij gewoon niet. Punt is ook dat als ik erbij na ga denken, ik alleen maar gespannener wordt.

Terug
Bovenaan