Op voor 1e kindje

Nouja mijn app klopte echt redelijk goed altijd, en ik merkte ook echt die ovulatie dagen dusja. Dus vandaar dat ik het nu wat vervelend vind dat ik die nu niet heb gevoeld. Dus ik kan alleen maar afwachten wat er gebeurd. Als de app nog klopt moet ik de 21e ongesteld worden, dus daar wacht ik nu maar op.
Mocht het door dat slippertje van vorige week per ongeluk inderdaad raak zijn dan is dat zeer zeker ook gewoon welkom natuurlijk, wat dat betreft maakt het niet uit dat het een maand eerder is. Maar wij wilde een menstruatie afwachten omdat we gewoon mijn lijf het zelf willen laten doen zeg maar zonder de spiraal, plus dan heb je gewoon echt wat meer duidelijk je cyclus en een goed startpunt zegmaar. 
Maar volgens de app zijn na vandaag geloof ik, of morgen, de mogelijk vruchtbaar dagen voorbij dus dan maakt het sowieso allemaal niet meer uit. 
Thnx dat ik even mocht klagen! Hoe is het met de rest? Heeft er iemand al bijna een NOD?

Hier alles Okee. Gisteren lekker genoten van 2 glaasjes rosé bij de bbq. Verder niets geks. Wachten op m'n menstruatie doe ik niet echt. We hebben het druk met van alles en nog wat. Het is alweer 10 mei. Tijd vliegt. Mijn nod is 18 mei. Maar het zal me niks verbazen als het later is. Als het later is, heb ik me voorgenomen een week te wachten en dan pas  te testen. Teleurstelling voorkomen ? of dat gaat lukken, denk als ik geen symptomen heb, dat het we moet lukken.
Soms schiet er door m'n hoofd, ik zou wel eens zwanger kunnen zijn, waarna ik heel snel denk, dat is te mooi om waar te zijn na de eerste keer. Terwijl m'n man er iets positiever in staat.
@lizzrob het hoe en wanneer vertellen, dat zijn dingen waar wij indd stiekem ook al over hadden gehad. We zouden op vakantie gaan en van de vakantie een filmpje maken, zoals iedere vakantie en daarin de boodschap vermelden, mocht het zo zijn. Maar helaas geen vakantie in aantocht komende maanden. Ik zit soms wel eens op YouTube filmpje te kijken hoe anderen het gedaan hebben. zitten wel leuke ideeen tussen, heb wel wat inspiratie opgedaan ?
En als jullie eenmaal zwanger zijn, zouden jullie het geslacht ook willen weten? Ik vind het zo knap als je het al die 9 maanden niet weet en het als verassing houdt. Het maakt ons niet uit, geen voorkeur maar meer de nieuwsgierigheid denk ik.

@lolas: jullie doen gewoon lekker relaxed aan dus? Niet perse bewust aan het plannen enzo? Ik zou het geslacht graag wel willen weten want ik ben gewoon heel nieuwsgierig haha. Maar mijn vriend zou het het leukst vinden om er bij de geboorte achter te komen maar hij gaat wel met mij mee in mijn ding dat we het wel gaan weten. Of het moet voor mij opeens anders voelen tegen de tijd dat we zwanger zijn maar ik denk het niet haha.

Morgen is het 2 weken geleden dat ik een positieve ovulatietest heb gehad. Net wel een zwangerschapstest gekocht, maar wacht nog even een paar dagen met testen. Mijn cycles was steeds super onregelmatig dus wie weet komt de menstruatie wel later......durf ook niet te testen. Zolang de rode duivel niet komt  hou je hoop en als je test negatief is is die hoop direct weg. Wel al sinds de ovulatie last aan de zijkanten van mijn borsten. Heb nog nooit zo vaak aan mijn eigen borsten gezeten echt niet normaal om te kijken of ze nog gevoelig zijn ghehhehe. Vrijdag en gister had ik wel wat menstruatie krampen. We wachten rustig af noujaa rustig.....

Hi,
Hier gaat alles rustig. Ik merk dat ik er wel mee bezig ben en elke kramp in mn buik voel. Mijn nod is volgens de app 15 mei, maar verwacht hem ietsje later.
Ook ik heb mij voorgenomen om pas na een week te testen ivm blij worden van een dooie mus. 
Het vertellen aan mensen heb ik al hele ideeën voor haha. Maar dat zal tzt wel weer veranderen haha. Ik zou zeker het geslacht wel willen weten hoor. Ook makkelijk met kamertje inrichten en dergelijke. Ben veel te nieuwsgierig om dat niet te weten 
@Linda
Ja Ik snap wel dat je eerst je lichaam wil kennen voor je echt begint. Ben benieuwd naar iedereen :) 

@-Linda- nee we proberen wel bewust zwanger  te worden, maar waren er voor deze maand even klaar mee ? volgens de app was ik vruchtbaar, toen bleek het een week later. Terwijl ik 6 maanden lang exact volgens de app liep. Dus bijna 2 weken elke dag mee bezig geweest, dat werd even te gek. Rustig afwachten nu maar.
@AlisaAimee super spannend voor jullie! Inderdaad zo lang mogelijk proberen te wachten tot testen en hopen dat je niet ongesteld wordt :)
Wij zouden het geslacht ook zeker willen weten! Ik kan dat niet joh haha mijn 2e naam is Aagje. Ik ben ook zo benieuwd naar het verloop bij iedereen. 

Hey dames!
Ik ben 22 jaar en zit in ronde 6. Het is zo teleurstellend om steeds weer een negatieve test te krijgen. Ik denk er ook veel te veel aan, maar ik weet niet hoe ik er minder aan denk. Hebben jullie tips? Leuk om jullie ervaringen te lezen!! 

xx

Terug
Bovenaan