Op voor 1e kindje

@nien
Ik hoop het ook inderdaad.
En hoop dat jij nog een knaltest in handen krijgt betreft je ovulatie. Weet je een beetje wanneer je hem verwacht?.

@lizzrob, bij mij schieten de gedachten alle kanten op. Het begon 29/4, volgens de app begin van mijn vruchtbare periode. Dus 29,1,3 gezellig gehad, toen bleek op 4 mei dat ik geen vruchtbare periode had via cb test. Dus toen dacht ik, okee ik heb het gehad blijkbaar.
Dag erna, 5 mei, ineens wel een smiley, dus die avond en gisterenavond nog gezellig gehad. Maar vanochtend dus ook weer die knipperende smiley. 
Ik heb al 4 dagen knipperende smileys nu. Ik test morgenochtend weer, in de hoop dat dat dan een vaste smiley is, of dat het klaar is. Want door de verkeerde planning wordt het nu wel een "moetje" zeg maar.....
Dus voor volgende maand, mocht het niet raak zijn, alleen ovulatietesten gebruiken en niet vertrouwen op die app.
Ik ga echt duimen voor ons allemaal.

[quote quote=10318550]@lizzrob, bij mij schieten de gedachten alle kanten op. Het begon 29/4, volgens de app begin van mijn vruchtbare periode. Dus 29,1,3 gezellig gehad, toen bleek op 4 mei dat ik geen vruchtbare periode had via cb test. Dus toen dacht ik, okee ik heb het gehad blijkbaar.Dag erna, 5 mei, ineens wel een smiley, dus die avond en gisterenavond nog gezellig gehad. Maar vanochtend dus ook weer die knipperende smiley. Ik heb al 4 dagen knipperende smileys nu. Ik test morgenochtend weer, in de hoop dat dat dan een vaste smiley is, of dat het klaar is. Want door de verkeerde planning wordt het nu wel een “moetje” zeg maar…..Dus voor volgende maand, mocht het niet raak zijn, alleen ovulatietesten gebruiken en niet vertrouwen op die app.Ik ga echt duimen voor ons allemaal.[/quote]
  Ik hoop voor je dat je snel een stilstaande :) hebt, ik heb soms wel 11 dagen een knipperende:) gehad..... Ik had op 28 april een stilstaande :). Ik vermoed maandag dan mijn NOD, maar mijn lichaam doet lekker wat hij zelf wil helaas..... we wachten af. Maar na 8.5 maand mag het wel eens raak zijn. Wachten is zo moeilijk.

@lolas
Dat is echt wel vervelend inderdaad. Het moet geen moetje worden en is wel belangrijk dat je er plezier in blijft houden. Ik kijk ook niet meer naar mn app, alleen voor de grote lijnen. Want mijn dag dat de ongesteldheid moet beginnen klopt dus 9 van de 10 keer wel.
Misschien dat die CB test met de 2 vruchtbaarste dagen wat is voor je? Dan is het gewoon smiley of niet

@alisaaimee
Ik snap dat het wel is raak mag zijn ja. Wij zijn nu 6 maanden bezig en vind dat het ook wel is raak mag zijn. Dat wachten elke keer, wordt er ongeduldig van haha 

@lizzrob Ja die ga ik volgende keer proberen. Lijkt me beter. Je word er helemaal gek van op deze manier.

@AlisaAimee spannend! Voor jou gaat het opschieten. 11 dagen een :) nou, dan heb ik nog even te gaan. We gaan het zien. 
Dan nog een andere vraag, hoe doen jullie het met alcohol? (neem aan dat jullie het met me eens dat roken helemaal uit den boze is) Morgen gaan we bbqen bij mijn ouders, maar normaal gesproken dronk ik altijd wel een wijntje op dit soort momenten. En misschien zie ik morgen ook nog vrienden. Ik drink expres nu geen alcohol en eet redelijk gezond. Maar ik weet ergens dat ze het wel apart gaan vinden waarom ik niet gezellig een wijntje mee drink. Heb tegen niemand gezegd dat we bezig zijn. Dus heb al van allerlei smoesjes zitten bedenken... lastig.

@lolas
Ik wilde precies hetzelfde vragen. Het valt op als ik niet af en toe een rose biertje drink als ik bij mn ouders ben. Maar aan andere kant denk ik, het is niet zeker dat je zwanger bent en moet wel nog plezier hebben en kunnen leven nu. (Klinkt dramatisch, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven)
Straks mag je 9 maanden lang letten op wat je doet en eet en drinkt. (Hoop ik:) )

@lizzrob, ja precies dat dus. Bij mij is het ook nog eens de eerste keer, vind het allemaal lastig. Ik ga er over nadenken. 1 glas wijn, in deze tijd moet geen ramp zijn. Ik ken er genoeg die alcohol dronken en er later achter kwamen dat ze zwanger waren.

Terug
Bovenaan