Op voor 1e kindje

Hoi lieve dames,
Hier ook ronde 18 inclusief twee miskramen ? voor ons eerste kindje.
Vorige week dinsdag licht roze en bruine druppels bloedverlies.
Pijnlijke borsten en krampjes en steekjes in de buik.
Vandaag dit getest.
https://www.mupload.nl/img/dwio1xye3le.jpeg 

https://www.mupload.nl/img/vgrp508oy.png
Heel licht maar ik heb goeie hoop. Ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben.
Mijn app gaf vandaag mijn NOD aan maar verwacht dat dit pas woensdag is. Aangezien mijn cyclus beetje door de war is. Laatste miskraam was afgelopen Maart.

Hopelijk hebben we volgend jaar allemaal onze eerste moederdag! ❤️?

Welkom voor alle nieuwe dames
@livv 
Wat een heftig verhaal :( kan je het wel een beetje verwerken allemaal?  Op de foto kan ik geen streepje zien, maar zolang je niet ongesteld wordt is er hoop!! En aan al je symptomen te horen lijkt het er wel op. Eventjes geduld en dan weer testen. Laat je het wel weten?
@alisaaimmee 
Spannend ! Hoop voor je dat je positief gaat testen en niet ongesteld wordt. :)
@gebruiker102.....
Het Is heel moeilijk om er niet veel aan te denken. Ik kan nog wel redelijk mijn afstand nemen door lekker bezig te blijven en niet constant eraan te denken. Merk wel dat ik er meer mee bezig ben dan mijn vriend.
Zijn jullie mannen, vriendjes, wederhelften ook zo nuchter?
Die van mij wil het wel onwijs graag en hoopt ook elke keer dat het raak is, maar is wel zo dat hij wat realistischer is als ik. Vd week had ik een momentje dat ik tegen hem zei; besef even dat het zomaar kan zijn dat het nu aan het innestelen is en er zomaar ineens een baby in mn buik kan gaan groeien. En dan ga ik gewoon al een beetje stralen en fantaseren en hij zegt dan wel; hoop er nou niet te veel op. Kans is groter dat het niet zo is, dan dat het wel zo is.
En dan sta ik weer met beide voeten op de grond haha.  (Wel goed, anders draai ik door denk ?)

Helaas de rode duivel heeft zich weer gemeld:(  Nu wel 2 rondes achter elkaar precies 2 weken na mijn positieve ovulatietest menstruatie. Dat was daarvoor niet zo. Als mijn eisprong dan ook nog wat eerder komt i.p.v. onregelmatig en afgelopen maand op dag 28 pas dan zou het helemaal fijn zijn. Hoop dat mijn cycles snel een beetje normaal wordt dat mag ook wel na 8.5 maand na stoppen met de pil. Hopelijk hebben jullie deze maand wel een positieve zwangerschapstest!

@Lizzrob Mijn vriend is ook wat realistischer. Soms draai ik ook helemaal door haha. Maar om me heen krijgt bijna iedereen een baby en wij hebben steeds weer negatieve testen.  Het is zo lastig om jezelf er niet teveel mee bezig te houden.  @Livv Jeetje wat heftig! Je ziet inderdaad heel licht iets! Hopelijk heeft je gevoel gelijk!!  
@AlisaaAimee Balen zeg!! Hopelijk is het bij jou volgende maand ook raak :)

@Lizzrob
Het is echt zwaar geweest vooral de eerste miskraam. Ik had zoveel pijn.
Zo bizar ik heb net een nieuwe test gedaan, maar omo wit... helaas.
Ik heb af en toe een uitschieter in mijn cyclus 35/36 laten we hopen dat dit nh ook is. Mijn gevoel zegt nog steeds dat ik zwanger ben. Heb totaal geen gevoel dat mijn menstruatie eraan zit te komen.
Gelukkig is mijn vriend ook meer realistisch, vooral na twee tegenslagen toch iets terughoudender. Ik denk dat wij vrouwen dit toch altijd houden, omdat het in ons lichaam gebeurd.
Ik hoop zo voor ons allemaal dat ook wij snel mama mogen worden ❤️
@Liiin 
De test van vanmorgen was helemaal omo wit.. zo bizar terwijl mijn hoofd echt zegt dat ik zwanger ben. Ik hoop zo op een late innesteling of weinig hcg in mijn bloed! 

In welke ronde zitten jullie allemaal? ??

@Livvv: Oeh wat spannend joh! Wat onwijs vervelend van je miskramen, dat gun je niemand! Ik duim heel hard voor je dat dit nu goed gaat!
@Lizzrob: oh mijn vriend is ook echt mega nuchter en er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Ja hij wilt het graag maar het is nou niet alsof die er dan de hele tijd aan denkt ofzo. Hij is gewoon bezig waarmee die bezig is en wanneer dat klaar is, is het weer tijd voor het volgende haha. Maar, hij zei gisteravond wel heel lief: liefje, ik hou van je en ik ben heel blij dat jij met mij kindjes mag gaan maken. Dus af en toe zit het er wel opeens in. Plus, hij is echt meer degene die, als we een kindje tegen komen zegt: aaaah een baby.
@AlisaAimee: Aah kak wat vervelend joh! Wel fijn dat het wel al iets regelmatiger wordt e.d.
Ik merk dat ik er ook echt wel heel erg mee bezig ben. Ik denk af en toe wat dingetjes/krampjes/steekjes daar beneden te voelen, maar je kan jezelf heel goed dingen aanpraten natuurlijk. Ik weet niet nog of mijn cyclus nog hetzelfde is als met spiraal en in principe hebben wij deze maand dus de, volgens de app, vruchtbare dagen overgeslagen. Maar ja, mijn mind is er wel echt mee bezig idd. Maar nog steeds kan ik enkel maar afwachten. Gelukkig start mijn werk weer vanaf vandaag en ben ik in ieder geval weer wat middagen dus druk waardoor de tijd wat sneller gaat.

@-linda- 
Dankjewel! Ik hoop dat we heel snelallemaal een positieve test in handen mogen krijgen.
Hadden we maar een knopje met duidelijk zwanger niet zwanger. ipv die streepjes. Soms ga ik denken dat ik zelf streepjes ga zien ofzo.
Ik heb vanmorgen een nieuwe test gedaan deze is omo wit.. terwijl ik er nog helemaal achter sta dat ik echt zwanger ben... of het zit toch tussen mijn oren ??

@Livvv ik zit in ronde 6. Maar mijn cyclus is niet elke maand hetzelfde.. zo vervelend. Als het goed is heb ik over 3 dagen mijn eisprong, dus is weer even spannend! 

@-Linda- Ik denk ook steeds iets te voelen. Zo bijzonder hoe je jezelf iets kan inbeelden en het dan ook echt gaat voelen. Fijn dat je door je werk wat meer afleiding krijgt!

Terug
Bovenaan