Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

Ach lieve Inge, wat vreselijk nou dat het zo moet lopen... Ook ik kan even niet ophouden met huilen nu. Ik hoop alleen maar dat je verder kunt met dit verlies en dat je hulp zoekt en vindt als het even allemaal teveel wordt. Je hebt immers nóg een kindje bij je dat al jouw zorg nodig heeft.
Je schreef al eerder dat ook de resterende tijd van je zwangerschap niet onbezorgd zal zijn. Ik wens jou en je man  alle sterkte voor de komende tijd en hoop dat jullie kindje je uiteindelijk dubbel geluk zal brengen!

Liefs, Elly

Hi lieve inge en man,
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik weet niet wat ik verder moet zeggen, maar ik zal aan je denken.
Veel liefs
X

O lieve inge en man,
Wat ik nog vergeten was te vertellen, is dat IK vind dat jullie helemaal geen verraders zijn en ook al helemaal GEEN slechte ouders. Dit is nodig geweest om je andere kindje een kans te geven om te overleven.
X

lieve Inge,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met die verlies.
Het heeft me erg aangegrepen en mijn tranen kon ik niet tegenhouden.
Ik vind het erg dapper van jullie dat jullie deze beslissing hebben durven nemen. Ik denk ook dat dit een goede beslissing is, anders zou je het leven van 2 kindjes in gevaar brengen.
Ik hoop echt dat jullie andere wondertje het gaat redden en dat jullie straks voor hem/ haar mogen gaan zorgen en genieten.

Heel veel sterkte!!!!!!!!

Liefs, Kar

Lieve Inge.

Heb net ook je andere stukjes gelezen waarmee je iedereen op de hoogte houdt en ook iets kan uiten in deze moeilijke periode waar jij en je levenspartner doorheen gaan.
Wat fijn ook om te lezen dat zoveel meiden van het forum je blijven steunen en met jullie meeleven.
Na de zware operatie moet je nu een week plat liggen en zal je ook heel erg geconfronteerd worden met de beelden die jullie hebben gezien op het scherm.
Het ene kindje heeft zich opgeofferd voor het andere leventje en dat zal heel veel verdriet blijven geven zeker in het begin.
Houdt je buik lekker warm met je handen en koester het leventje in je buik die nu juist heel veel warmte nodig heeft en  lieve woordjes.
En ooit komt de dag dat je hem/haar over het dappere broertje of zusje kan vertellen.
Lieve inge en echtgenoot pak elkander maar flink vast en bundel jullie krachten om door te geven aan de kleine daar onder je handen.
Verdriet mag je hebben echt dat mag je en als je het te zwaar krijg probeer dan het beeld op je netvlies vast te houden van het overlevende leventje die jullie voor jullie vertrek nog hebben kunnen zien.
Veel geluk, warmte en steun voor jullie om dit alles een plekje in jullie beide warme hart te geven.
Liefs van geertje

Lieve Inge,
Ik wens je heel, heel veel sterkte en kracht om dit alles een plek te geven!! En hoop met je mee voor een  goede en  gezonde ontwikkeling van  je gezonde kindje.
Sterkte!
liefs daantje

Lieve Inge,
Ik ken je niet,en hoor ook op het forum"zomer moeders",ik lees soms hier ook mee.
Ik volg jouw topics een beetje omdat ik het zo erg vind en steeds hoop dat je goede berichten hebt.
Ik heb met brandende tranen je verhaal gelezen,wat moeten jullie je verschrikkelijk verdrietig voelen,het ene leven beeindigen om het andere te redden.
Ik kan me voorstellen dat het bij je blijft malen,of dit goed was om te doen,ik hoop dat je het een plekje kan geven en kan relativeren dat je geen keus had.
Ik hoop echt dat het "goede' kindje straks in blakende gezondheid in je armen mag liggen.
Heel veel sterkte.
Groetjes Tanja

Lieverd, denk alsjeblief niet dat jullie slechte ouders zijn, want al ken ik jullie niet persoonlijk, ik denk dat jullie hele warme en lieve mensen zijn die het allerbeste verdienen!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat het  verschrikkelijk geweest moet zijn om die beelden te zien, maar hou jezelf voor dat je het moest doen om het "goede" kindje de kans op het leven te geven die het andere kindje niet had..
Héééél veel sterkte en ik zal iedere dag duimen voor jullie dat de andere kleine het harstikke goed blijft doen, want jullie verdienen ondertussen wel (heel) wat geluk!!!
Liefs, Anne-Marie

Terug
Bovenaan