Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

Ik heb er gewoon geen woorden voor,alleen maar tranen.
Ik probeerde mij nog groot te houden,ging goed tot het stukje van het handje dat het navelstrengetje vastpakte....
Ik vind het vreselijk voor jullie en kan alleen maar sorry zeggen dat jullie dit mee moeten maken.
Heel veel sterkte voor jullie twee en natuurlijk de andere kleine die ook nog is heel goed zijn/haar best moet blijven doen,maar daar heb ik het volste vertrouwen in.

Veel liefs Merel

Lieve Inge en partner,

De tranen lopen over mijn wangen nu ik jullie verhaal gelezen heb. Ik wil je heel graag vertellen dat je absoluut geen slechte moeder bent! Alleen maar een moeder die het beste over heeft voor beide kindjes. Ja, beide kindjes. Want ook het kindje dat overleden is, daar hebben jullie aan gedacht. Het is zeker dat het of niet zou blijven leven. Of dat het zeer ernstige problemen zou hebben. En dat gun je geen enkel kind. Dus voel je a.u.b. niet schuldig. (ik weet het, ik heb makkelijk praten. Ik heb de keuze niet hoeven maken) Bovendien geven jullie het overgenbleven kindje nu de beste kansen. En zo te horen vecht het ervoor! De ingreep is al goed gegaan. De rest nu vast ook.

Veel sterkte de aankomende dagen. Neem je rust. Je bent een geweldige mama, en je partner een geweldige papa!

Groetjes, Cathy

lieve inge,

ik heb vreselijk gehuild om je bericht. vooral omdat je kleintje zijn/har navelstreng beetpakte. woorden schieten echt te kort nu.
ik hoop dat jullie dit verlies kunnen verwerken. het zal nooit weg gaan maar hopelijk kan het wel een beetje slijten.

liefs Miranda

en lieve inge,

je bent geen slechte moeder. je hebt gedaan wat het beste was voor beide kindjes.
veel sterkte.

liefs Miranda

Hoi Inge,

Ik ben niet zo heel vaak meer op dit forum Ik hoor bij zomer 2006 forum, maar ik heb je verhaal een beetje gevolgd. En nu bij dit berichtje lopen de tranen over mijn wangen. Wat moet dit vreselijk zijn voor jullie. Ik wil jullie heel erg veel sterkte toewensen!!! En ik duim met allemacht dat alles goed blijft gaan met jullie 2e kindje. Hier brand een kaarje voor jullie.

Nogmaals heel erg veel sterkte.

Groetjes Natasja

Hoi Inge,
Vanaf het begin volg ik jou verhalen al. Ik zat nu je stukje te lezen met tranen in mijn ogen. Ik vind het heel erg voor jullie en hoop dat het niet voor niets is geweest en dat jullie andere kindje het goed doorstaat.
Liefs, Patricia

hoi inge en man

ik weet niet wat ik moet zeggen ik volg je verhaal al vanaf het begin.tranen schieten in me ogen heel erg veel sterkte samen.

liefs tara

Lieve Inge,

Ik lees je berichtje met tranen in m'n ogen. Ik ken je niet persoonlijk, maar door alle berichtjes op het forum leer je elkaar een klein beetje kennen.
Ik wil jou en jouw man heel veel sterkte en kracht wensen  om dit een plaats te geven. Ik hoop dat het andere kindje nu alle kansen krijgt en dat je hem over een poosje in je armen mag houden!

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan