Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

Je moest een keuze maken en rationeel is dit waarschijnlijk het beste. Maar emotioneel kan ik me goed voorstellen dat dit geen keuze is. Je wilt niet kiezen voor het ene kindje ten gunste van de andere, maar je moest wel. Niets doen was ook geen keuze.

Heel veel sterkte met het verlies van je kindje en met het verwerken van alle emoties en keuzes rondom dit alles. Ik wens je alle kracht toe om dit een plekje te kunnen geven.

greet

Hoi inge.
Wat een verschrikkelijk verhaal!! Niet normaal wat jullie mee moeten maken!
Wat erg dat het kindje zo naar de navelstreng greep,ik kreeg helemaal kippevel toen ik dat las. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven!! Blij te horen dat het andere kindje het goed maakt!!
Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van je zwangerschap en dat alles goed mag komen!! Heel veel sterkte en ik weet zeker dat jullie kindje over jullie zal waken!!
Liefs van Mikkie.

Hallo lieve meiden,

Ik opende het forum en schrok gewoon van de hoeveelheid berichten. Wat ontzettend lief dat jullie massaal hebben gereageerd! De tranen lopen over mijn wangen na het lezen van alle berichten.

Een van jullie vroeg of we het geslacht weten en of we een naam hebben bedacht. Door de vlokkentest weten we al vanaf week 12 het geslacht. We hebben ons kleintje ook een naam gegeven. Het blijft bij mij tot de geboorte dus wordt dan ook geboren en dan moet er iets geregeld worden. Een kindergrafje willen we niet dus we denken aan cremeren. Maargoed we hopen dat we nog een week of 25 moeten wachten op dit moment.
Deze week is cruciaal voor het andere kindje. Door het gaatje in het vruchtwater moet ik blijven liggen. Als het na 1,5 week nog goed gaat dan gaat het volgens de arts echt de goede kant op. Voor nu dus liggen en de buikpijn negeren en me vooral niet druk maken.

lfs ing

Lieverd...
Ik ben heel erg trots op jullie!!
Dit is een van de zwaarste beslissingen die je in een mensenleven tegen kunt komen.
Maar je hebt het juiste gedaan. Daar ben ik in mijn hart en jullie denk ik ook heilig
van overtuigd.
Ik ga heel hard voor jullie duimen en bidden dat je deze 1.5 week goed doorkomt.
We leven allemaal hier ontzettend met jullie mee.
Liefs Melanie

hallo inge,
wat een verschrikkelijk verhaal! ik leef enorm met je mee en heb erg veel bewondering voor de manier waarop jij en je partner hiermee om weten te gaan.
ik hoop dat jullie je verdriet samen kunnen bundelen en er samen sterker door worden!
heel veel sterkte maar toch ook veel geluk met het (levende) kleintje!

gr. martine

Hoi Inge en man,

Woorden schieten te kort en ik zit net als vele andere te huilen achter de pc. Ik hoop voor jullie dat er nu betere tijden aan zullen breken en dat het kindje wat nu nog leeft het goed blijft doen en gezond ter wereld mag komen. Wat jullie allemaal al niet mee hebben moeten maken zeg. Zo kan je toch ook niet van je zwangerschap genieten? Ik heb bewondering voor hoe jullie je er door heen slaan. Ik zal denk ik helemaal doordraaien als ik dit mee had moeten maken vooral omdat je hormonen ook nog eens een schepje hier boven op doet.
Ik kan niks anders zeggen dan sterkte de komende tijd en ik duim voor jullie dat je over 1 1/2 week eindelijk goed bericht krijgt.

Liefs: Zwanger Moedertje(Kristel)

Ach meid toch. Heb met tranen in mijn ogen dit bericht gelezen. Vind het toch zo rot voor jullie dat het zo moet lopen. Enerzijds is het misschien goed dat je alles hebt gezien, maar anderzijds lijkt me dat wel erg moeilijk omdat je echt je kindje dood ziet gaan. Lijkt me een onbeschrijfelijk gevoel wat er dan door je heen moet gaan. Het is goed dat jullie overtuigd zijn van deze beslissing. Als het kindje er wel door was gekomen en het was zwaar gehandicapt geweest had het waarschijnlijk een moeilijk leven gehad en jullie ook natuurlijk. Dat moet je je maar voor ogen houden.
Ik hoop dat het andere kindje het goed maakt en dat die helemaal gezond er door komt.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies.
Groetjes Veerle

lieve inge, ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke
en onzekere tijd!
Ik volg je verhalen al een hele tijd en vind het reuze "knap"hoe jullie hiermee
omgaan!! Alle Respect!!
Veel liefs Alida.
En ik hoop snel wat goede nieuws te horen!!!

Terug
Bovenaan