opnieuw ivf

Hoihoi,
Succes San as dinsdag. Ik weet nog van mezelf in het begin dat elke afspraak, elke nieuwe stap, voor ons gevoel weer een klein stapje in de de goede richting was. Het gevoel dat je weer wat dichterbij komt! De spuitles was wel raar hoor, zit je daar met een spuit in je hand en op aanwijzingen vd vepleegster en aanmoedigingen van m'n vriend moet je het maar even doen. Gelukkig went dit wel heel snel.
Ik vind het altijd lastig om een goed spuit-tijdstip te vinden. Je kunt je spullen natuurlijk wel meenemen, maar  het zal wel ergens in de koelkast moeten, die er niet altijd is...
Je plant eigenlijk wel veel om die spuiten heen vind ik. Nou duurt dit een keer 4 weken, dus ik heb dit nooit als heel bezwaarlijk gezien. Zoals gister met koninginnedag, we blijven bewust wel in de buurt en tussendoor ben ik even gauw naar huis gefietst om een spuit te zetten. Eigenlijk vind ik het ook wel prettig om dit lekker thuis te doen.
Persoonlijk heb ik geen bijwerkingen van de spuiten, ik heb nog meer moeite met de pil die je eerst moet slikken. Mijn lontje is altijd erg kort in die periode haha.
Ik moet as woensdag voor een 1e uitgangsecho, ook wel weer een beetje spannend.
Bloemke, neem lekker de tijd. Een kennis van ons is ook even gestopt, zij beginnen na de zomervakantie weer. Het kost gewoon zoveel energie elke keer...
liefs

Hey meis,

dankuwel  Is het bij jou ook pas de start van ivf? Ja er komt precies veel bij kijken hé? Wist niet dat je les kreeg om die spuiten te zetten, maar het zou wel handig zijn denk ik want ben daar nie echt fan van, hihi... maar t'zal wel lukken
Begin het echt spannend te vinden maar dinsdag is niet zolang meer weg hé nu...
Moet jij 4 weken spuiten? Je hoort zoveel verschillende methoden precies... de ene 2 weken, de ander  eerst met  pillen... ben benieuwd!
Alvast veel succes

Bloempke, ça vakes mieke?

Liefs San XxX

Hoi meiden ,

San super spannend voor je nu dinsdag ,het zal allemaal wel goed meevallen .
Je krijgt goed uitleg en stel al de vragen die je wil vragen .
Ik schreef soms ook dingen thuis op , want éénmaal daar in de stoel vergeet
je meestal vanalles .

Met mij alles oke nu , ik voel me goed en kijken uit naar de vakantie .
Volop aan t sporten nu om men extra kilootjes al de hormonen eraf te krijgen .
Maar alles loopt goed , ik ben ongesteld geworden dit weekend en oke dat is niet leuk maar zonder stress en tranen deze keer .
Het is   zo en k probeer er niet teveel mee bezig te zijn.

Hopelijk   kan ik het even van me af blijven zetten en brengt het mss ooit geluk
en anders zien we na de zomer wel weer .

xxxjes

Hey bloempke,

Ben blij dat je je goed voelt  Houden zo meid!
En geniet dan maar lekker van je vakantie, het zal je eens goed deugd doen!
Nieuwe energie pakken om er daarna weer tegenaan te gaan!
Het lijkt makkelijker om iemand anders op te peppen dan jezelf hé, hihi...
Ja heb al zenuwen voor dinsdag hoor
k'zou beter een dictafoon meenemen, lol!
En heb net mijn ms gehad dus zal waarschijnlijk wachten worden tot de volgende...

Dikke zoen
San XxX

Dankuwel bloempke

We zijn dus vandaag geweest. Alletwee ook nog eens bloed moeten laten trekken. Moet dus inderdaad afwachten tot de volgende ms en dan de pil terug nemen tot 12 juni. 2 juni terug voor een echo en 9 juni om alle uitleg te krijgen over de hormonen en om te leren spuiten. Ben eens benieuwd... maar t'is zoals je zegt, alles een beetje laten komen zoals het komt!
Maar we staan terug een stapje dichter en dat voelt wel goed...
T'is natuurlijk nog maar het begin en weet ook nie wanneer het zal lukken...
Ik duim ook voor jou hoor meis dat het goed komt, het is je gegund, echt waar!

Veel liefs
San XxX

Hoi San  & Mo

Hoe gaat het met je ?
Lang geleden he , ik heb eigenlijk bewust me even weg gehouden van deze forum ,
om alles op een rijtje te kunnen zetten .
Zeker niet omdat ik jullie vergeten ben .

Je kan gaan aftellen he , binnen een goei week mag je starten   zeker?

Hoi Mo ,
hoe is het met jouw , of jullie ?
Ik ben reuze benieuwd .

Dikke kusjes xxxx

Hey bloempke,

Begrijp dat wel hoor meis... om den duur zit je er meer op te kijken dan wat goed voor je is en je bent er inderdaad dan nog meer mee bezig... maar het doet ook wel deugd om hier eens van je af te schrijven... Heb daar soms ook gemengde gevoelens over... raar...
Gaat het nu beter met jou?
Heb gisteren mijn ms gekregen, dus gestart met de pil... nu afwachten op de rest hé!

Liefs San XxX

Terug
Bovenaan