Opnieuw Zwangerschapssymptomen na Miskraam?

Johanna,
Dankje voor de info, ik wist niet dat ik dat als eerste dag van nieuwe cyclus kon tellen.. Dan is mijn cyclus dus twee weken opgeschoven.
Ik heb twee weken geleden negatief getest dus toen was het bij mij uit mijn lichaam.. Een volgende positieve test zal dan ook echt zijn weet ik nu gelukkig..

Ik heb in ieder geval inmiddels weer alle symptomen (grote borsten, donkere grote tepels en tepelhoven, plopjes in buik en zuurbranden had ik mijn vorige zwangerschap ook).. Ik hoop dat het bij mij ook weer raak is :)

@msabine: klinkt wel echt al zwangerschapssymptomen hoor... wil je niet blij maken met niks natuurlijk. Vanaf wanneer zou je kunnen testen?

Ik heb nog steeds last van borsten maar ook t gevoel dat ik ongesteld moet worden. Zal niet te veel in detail treden naar voelt nog al nat/slijmerig daar beneden... als ik ongesteld word dit weekend is dat natuurlijk echt super jammer maar aan de andere kant weet ik dan weer wel dat cyclus op gang is. De CB ovulatietesten liggen nl al klaar...

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal.</p>
<p style="text-align: left;">Ik wil ook graag even reageren op dit topic.</p>
<p style="text-align: left;">Eind september begin oktober wist ik zeker zwanger te zijn ik had alle klassieke symptomen en toch op 3 oktober een hevige kramp en ja hoor 5 dagen menstruatie waarvan de eerste dag met veel slijm.</p>
<p style="text-align: left;">Hoogstwaarschijnlijk dus een miskraam nog voor ik kon testen.</p>
<p style="text-align: left;">Nu een maand later, en ik ben nu 6.5 week zwanger.</p>
<p style="text-align: left;">Dus ja, na een miskraam ben je schijnbaar onwijs vruchtbaar.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb mij ook afgevraagd kan dat wel zo snel, maar als ik alles zo lees kam het dus wel degelijk</p>

Gefeliciteerd Johanna! Ook fijn om te horen Hennetje, geeft weer hoop. Vandaag niks veranderd, alleen is het minder roze bij afvegen. Ik wacht de 6 weken maar gewoon af. Succes Elisabeth en MSabine, zou toch super zijn als het bij allemaal zo snel na de miskraam zou lukken. Ik laat het wijntje nog maar even staan :)

Hennetje wat fijn nieuws!! Gefeliciteerd!!

Ik weet bijna wel zeker dat ik echt direct na mijn mk weer zwanger ben geraakt.. Dezelfde symptomen als bij mijn vorige zwangerschap zijn weer terug, borsten blijven maar groot en opgezwollen..

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een korte periode dat mijn huid dat grieperige gevoel had, je kon het niet aanraken, kleding dragen voelde naar, douchen eigenlijk ook tenzij het lekker warm was.. Ik heb dat nu weer en ik herken het alleen als iets 'grieperigs'.. Ik las dat meerdere vrouwen dit wel hebben als symptoom aan het begin van de zwangerschap.. Iemand van jullie dit dit herkent??

Fijn om jullie positieve verhalen te lezen Johanna en Hennetje!!! 

Ja Sabine zou fantastisch zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan.

Hoe voelen jullie je nu? Hier een beetje gek gevoel... Last van mijn buik maar niet helemaal dat ongesteldheid gevoel... Borsten doen ook nog steeds zeer maar minder dan de afgelopen dagen. Na het eten bij vlagen misselijk maar verbeeld ik me dat nu of is het echt zo?Twijfel twijfel twijfel!!! Normaal gesproken ben ik helemaal geen twijfelaar maar word hier heel onzeker van. Gelukkig allemaal leuke dingen gepland dit weekend dus veel afleiding. Wil proberen te wachten tm woensdag met testen. Dan ben ik ruim over nod heen. Als mijn cyclus idd nog t zelfde is als voor miskraam.

Fijn weekend voor jullie allemaal!

Je had gelijk Elizabeth, heb het mij verbeeld. Ik ben gister met rood ongesteld geworden en vandaag donker rood/ bruin, dus helaas. Wens jullie heel veel succes met het afwachten! Hopelijk beter nieuws dan ik. Al ben ik wel bij ik weer ongesteld ben en een redelijk normale cyclus heb!

Groetjes

Terug
Bovenaan