Opnieuw Zwangerschapssymptomen na Miskraam?

Owww wat jammer Miracle... balen!!! Heel veel sterkte iig!!! Wat je zelf al sschreef: je weet nu wel waar je qua cyclus aan toe bent... maar ja dat is een schrale troost natuurlijk. Nogmaals heel veel sterkte en op naar de volgende ronde.

Hier nog niks veranderd. Nog steeds gevoelige borsten maar niet meer zo heel gevoelig. Voel me gewoon raar en gekke smaak in mijn mond maar ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou. Stond vanmiddag bij Kruidvat met een test in mijn handen maar heb hem teruggelegd. Zelfbeheersing!

Volgens mij gaat t hier ook niks worden van de maand. Borsten zijn minder gevoelig en het rommelt zo in mijn buik dat ik echt denk dat ik op het punt sta om ongesteld te worden...

Ah shit wat naar Miracle :(.... Sterkte...
Volgende ronde beter hopelijk, nu weet je idd je cyclus weer! Die is dus direct na de mk weer goed opgepakt dus?

Ik moet nog wachten.. Geen idee hoe lang....

Elizabeth, laat je 't ons weten?? Ik ben heel benieuwd..
Mijn borsten zijn nog hetzelfde, maar dat zegt eigenlijk ook niets..!

Ook hier ongesteld geworden... weet nu iig dat mijn cyclus gelukkig hetzelfde is gebleven. Op naar de volgende ronde!

Erg jammer Elizabeth!! Indd fijn van je cyclus, zie het ook als iets positiefs. Mijn menstruatie verloopt gelukkig als normaal Msabine.

Ik vind het alleen zo gek dat ik helemaal geen zere borsten heb gehad deze cyclus en alleen 1 dag beetje menstruatiepijn. Alsof er helemaal geen eisprong aan vooraf is gegaan.  Heb altijd zere borsten vanaf ei tot menstruatie, echt raar.

Succes met de volgende ronde!

Ahnee Elizabeth... Wat naar.... Ik kijk er nu nóg meer tegenop.. Al die tijd wachten...

Miracle, heel vreemd inderdaad! Heb je een 'normale' menstruatie gehad? Niet dat het innestelingsbloed was ofzo? Ik heb normaal ook elke menstruatie pijnlijke borsten, totaal anders dan bij mijn zwangerschap. En toen ik bloedde (vóór de zwangerschap) merkte ik ook niets van mijn normale symptomen terwijl dit nooit voor kwam.. Enige wat ik kan bedenken is dat, ondanks het geluk dat je cyclus zelf erg snel weer op gang gekomen is, dat je lichaam hormonaal gezien in de war is en andere symptomen afgeeft. In mijn geval kwam het door het nemen van Clomid voor de zwangerschap.

Daarom ben ik ook een beetje sceptisch nu. Mijn borsten en tepels zijn nog steeds erg groot en heel gevoelig, plopjes in mijn buik ook nog steeds, maar ik denk gewoon dat het ook goed mogelijk is dat na een mk je lichaam in de war is en ik 'm niet meer kan herkennen.. Zal weer even duren voor ik het weer snap...

Dank je wel voor reacties. Ben iig blij dat mijn cyclus niet van slag is na miskraam. Positieve test aankomende week was natuurlijk leuker geweest maar goed, het is niet anders...

Ik ga trouwens afstand nemen van het forum. Super fijn om hier te kunnen lezen en schrijven maar merk aan mezelf dat ik er zooo veel mee bezig ben. Beetje te veel.

Het ga jullie goed allemaal! !!

Elizabeth heel veel succes en ik hoop voor je dat jij je snel kan aansluiten bij een zwangere dames groep. Het beste recept blijft.... probeer er niet teveel mee bezig te zijn

Terug
Bovenaan