Opnieuw Zwangerschapssymptomen na Miskraam?

hoi allemaal . 
 ik ben nieuw hier 
  6 oktober een miskraam gehad ik was nog maar 4 a 5 weken 
 ik ben hier voor 4 jaar aan de prikpil geweest na de geboorte van me dochtertje van 5 .. ik was nu ongv jaar en 5 maanden gestopt met de prik pil .. ik voelde me mislijk opgeblaas gevoel en veel plassen 
stemmingwisslingen en veel maagzuur .. ik dacht zal het dan zo zijn ,, eindelijk weer zwanger ,  na 4 dagen overtijd teste ik 3 testen licht duidelijk postief ! ik sprong een gat in de lucht onverwacht maar zo blij  1 dag na dat ik het wist savond een kleine bloeding paar druppeltjes bloed met was wit vloed.. ik dacht innesteling .. maar twijfelde , de volgende ochtend ik voelde gewoon dat het niet goed zat ik voelde bijna geen syntomen meer, dus huisarts toch maar even gebelt. mocht komen . en ik ga na de wc en ik had veel bloedverlies. echt helder rood . dus na de huisarts en die zij dat hij dacht dat het een vroege miskraam is.. hij zei als ik nu een test die en die is nagatief dan heb je miskraam gekregen .. dus test idd negatief,, nu nu 8 okt, 2 dagen verder bloeden is gestopt .. nog steeds buikpijn.. en opgeblaas gevoel .. is dat normaal ?  ik hoop in de toekomst graag weer zwanger te worden! 

Terug
Bovenaan