Stephanie, ik vind dat je het mooi neer gezet hebt.
Ik hou, op z'n tijd, wel van een discussie maar wil nu geen olie op het vuur gooien.
Omdat Meike al een oproep had en dan ook van de GGD nog één kreeg met idd de vermelding dat die van de ha en van GGD niet gemengd mag worden omdat ze van verschillende fabrikanten zijn en verschillende sterkte, heb ik geen moment getwijfeld.
Ik moet wel zeggen dat ik ook vind dat de site "grieppandemie" erg goed de vragen beantwoordt en veel onzekerheden weg neemt.
Ieder jaar sterven er , helaas, mensen in de wintermaanden aan de hollandse griep, ook kinderen.
Nu staat er mexicaanse voor en is het wereldnieuws omdat de griep in mexico bij varkens ontdekt is.
Het gaat erom dat de risicogroep geënt wordt, dat bedrijven, scholen enz zich moeten voorbereiden dat er meer mensen tegelijk ziek kunnen zijn!!! Wij, als school, moeten alles melden zodat men goed het verloop in kaart kan brengen. En natuurlijk meer schoonmaken en ontsmetten.
Ik vind alles heel logisch hoor. Ook het vaccin opzich, kan toch niks raars of verontrustends meer ontdekken. Ik heb mij er dan ook goed in verdiept vanwege Meike maar Isa is een gezond meisje dus die zal uitzieken tzt....
Wendy en Marieke, diepe respect voor jullie keuze en het volgen van je moederhart, doe ik ook....
Liefs
Renske
PS als ik voor mijn omgeveing mij moest laten enten doe ik dat ook direct, geen enkele twijfel, die verantwoording heb ik en neem ik..