Hoihoi, ik vind het echt belachelijk waarom andere mensen een mening moeten hebben over iets wat hun helemaal niet aangaat. Ik ben nu 20 jaar, werd zwanger op mijn 19e. Ik ben bewust gestopt met het idee dat ik over een jaar zwanger wilde worden. Toevallig is het ons de eerste keer meteen gelukt en word ik dus erg jong moeder. Collega's vinden het te jong, ik kan niet meer feesten, ik ben niet verantwoordelijk genoeg, ik kan nog geen kind opvoeden want ik ben zelf nog een kind enz. Ik ben op mijn 19e getrouwd na een relatie van ruim 5 jaar. Wij waren er klaar voor. We hebben er goed over nagedacht en ik geloof nog steeds dat ik heel veel geluk heb met mijn man. We hebben het echt super goed samen. Mensen uit de omgeving zeggen dan dat je zulke keuzes niet kunt maken als je zo jong bent, je kunt niet meer daten en met vrienden weg. Nou jawel, wij zijn echt heel vaak met vrienden weg en we hebben het super leuk. Er is bijna niemand die positief reageerde op het feit dat we wilden trouwen en nu omdat we een kindje verwachten. Jij ben 45 jaar. Jij en je partner willen graag een kindje, alsjeblieft, volg je gevoel! Het is zo onbelangrijk wat iemand anders er van vind. De meningen zijn soms vervelend. Maar de liefde die je aan je kind geeft en de liefde die je terug krijgt pakt niemand je af! Ik hoop voor jullie dat het jullie nog gegund is! Veel succes en luister vooral niet maar meningen van andere.