Over tijd

Zo, de training is achter de rug. Ben dan ook afgepeigerd. Gisteren nog met de hele club uit eten geweest en vandaag ging een aantal ook nog weer uit eten, maar ik had het helemaal gehad om 17.00 uur. Blij dat ik naar huis kon.
Op 2 maart hebben wij een interviewersdag in Amersfoort. Het begint om 13.00 uur. Zou het wat zijn om elkaar voor die tijd weer eens te ontmoeten?

Groetjes, Aukelien

Is goed.

Mijn afspraak is in "de Eenhoorn". Schijnt bij het station te zijn. Ken je dat? En woon je daar ver vandaan? Ik denk nl. dat ik met de trein ga. Nou ja, ik zal er nog even over nadenken. Ook nog even met mijn collega's bespreken wat hun plannen zijn. Als er iemand met de auto gaat, kan ik misschien in elk geval mee terugrijden en heen met de trein.

Heeft Cornelis al besloten inmiddels? Ik heb het nog steeds heel druk met mijn werk. Iedereen heeft maar klussen voor mij; ik had deze week bemoeienissen met 6 projecten! Gelukkig al wel twee afgerond, maar er staan ook al weer nieuwe op stapel. Maar hopelijk krijgen we gauw toestemming van de medisch ethische commissie voor mijn nieuwe project, want dan kan ik daar (bijna) al mijn tijd aan spenderen. Wel zo rustig om maar één of twee projecten te hebben. Ik ben de afgelopen weken dan ook heel veel op pad geweest en daarnaast ook nog heel veel thuisgewerkt. Ik kan dus nog een aantal dagen vrij nemen. Ook heb ik vorige week uit laten rekenen hoeveel vakantiedagen ik nog heb, maar dat zijn er (incl. 2005) maar liefst 59 en daar komen de verplichte vrije dagen nog overheen. Aso, vind je niet? Gelukkig kunnen wij ze allemaal meenemen elk jaar, maar bij de overgang van 2006 naar 2007 wordt daar paal en perk aangesteld. Dan mag je nog max. 3 werkweken meenemen naar een volgend jaar. Dus, zodra mijn werk het toelaat, neem ik lekker een aantal dagen (of weken) rust. Daar heb ik ook wel weer behoefte aan. Ik slaap nl. al een tijdje heel slecht en ook is Merlijn nog regelmatig 's nachts wakker. Vannacht had hij zelfs een poepluier. Nou ja, daar zou ik ook niet meer van kunnen slapen, maar ja, voordat iedereen dan weer rustig in bed ligt, ben je zo weer een tijdje verder. Hij ligt nog steeds bij ons op de kamer, maar ik kan me toch niet rustig omdraaien als hij nog wat ligt te woelen. Het alternatief is dat hij bij AF op de kamer komt (wij hebben beneden twee slaapkamers; wel hele grote), maar als hij toch geregeld nog een keer wakker is, dan is zij ook wakker. Dus tsja....
Verder gaat het hartstikke goed. Hij is echt een blij ventje en kan heel uitbundig lachen. Hij krijgt zijn derde en vierde tandje en heeft vorige week ontdekt dat hij ook zelf kan gaan zitten. Dat deed hij vanmiddag in bed ook, zei Peter. Dat is dan weer wat minder... Gelukkig had Peter net de bedbodem naar beneden gedaan, dus een ongelukken. Ook hebben we hem sinds deze week in een autostoeltje i.p.v. maxicosi. Dat gaat hartstikke goed. Nadeel is wel als je alleen met beide koters op pad bent. Je kunt niet ziet wat er pal achter je gebeurt. A.s. maandag ga ik naar een vriendin in Friesland en ik denk dat ik dan maar een handspiegeltje meeneem in de auto, zodat ik Merlijn dan toch nog een beetje in de gaten kan houden.
A.s. weekend zou ik naar Harmelen, maar dat gelukkig niet door. 's Ochtends heb ik nl. eerst nog pufclubreünie van AF en dan had ik daarna nog door gemoeten. Ik zag er al als een berg tegenop, want ik had geen idee of ik met de auto zou gaan of niet, maar goed, het weekend Harmelen is met 5 weken uitgesteld. Ook dat is een reünie, nl. van de meiden met wie ik voor het eerst op kamers woonde in Groningen. Het is inmiddels al meer dan 15 jaar geleden, maar nog steeds erg gezellig om elkaar zo'n één keer per jaar weer te ontmoeten. We proberen vaker, maar in de praktijk blijkt één keer al lastig te plannen. En dan zijn we maar met zijn vieren, kun je nagaan!

Okay, toch nog maar even wat voor mijn werk doen. Peter is aan het kaarten (eigenlijk zou ik, maar aangezien ik vandaag alweer in Hoogeveen en Veenhuizen was geweest, vond ik het wel welletjes), dus ik hoef me niet knullig te voelen, als ik nog wat zit te werken.

Tot de volgende! Aukelien

Hoihoi,
Wat heb jij lekker veel vakantiedagen zeg! Groot gelijk als je eens een paar weken vrij neemt.

Cornelis heeft gisteren zijn eerste werkdag op de nieuwe plek gehad. Zij chef en medemanagers zijn heel betrokken en staan hem goed bij. Moet ook wel want de club die hij moet coachen is niet de makkelijkste... Maar ik heb nu dus een man in pak, want dat hoort erbij in deze functie. Gisteravond met z ´n allen uit eten geweest om het te vieren.

De Eenhoorn is idd tegenover het station. En de bus die bij mij om de hoek stopt doet er zes minuten over naar het station, dus daarvoor hoef je het niet te laten. Dat geldt natuurlijk ook voor de bus van het station naar mijn huis. Ik hoor het wel!

Denk je echt dat Anne-Floor wakker wordt van Merlijn als ze op een kamer liggen? Koen en Noor slapen weliswaar niet op 1 kamer, maar wel vlak bij elkaar en ze worden nooit wakker van elkaar. Die geluiden zijn blijkbaar zo bekend dat dat niet nodig is.

Ik ga nu gauw werken, moet ook gebeuren! Groetjes!

Ha Esther,

Haha, gauw werken.... het was nog maar 7.37 uur toen je dat schreef!

En het lijkt me hartstikke leuk om bij jou langs te komen! We hebben het er t.z.t. nog wel over!

Groetjes, Aukelien

Vanochtend wilde ik ook om 8.00 uur op mijn werk zijn (anders is het parkeerterrein vol...), maar ik kon het echt niet opbrengen. Uiteindelijk was ik er een uur later, maar een zeer vriendelijke portier had nog één plekje voor mij gereserveerd (ik had nl. even gebeld of er toevallig nog een plekje was). Mijn hele dag begon gelijk goed en dat gevoel zette zich de rest van de dag ook wel voort! Dus vandaar dat ik hier nog weer vol energie om middernacht achter de computer zit... zat, want ik ga hem nu toch echt afsluiten!

Groetjes, Aukelien

Terug
Bovenaan