Over Yvonne Z...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik reageer niet heel vaak, maar lees wel heel vaak mee!
En vandaag heb ik weer eens gereageerd op een onderwerp wat staat bij het onderdeel 'voeding'.
Het gaat hier over Yvonne Z. En de redactie van Jonge Gezinnen vindt het niet zo geslaagd dat zij vaak (ongevraagd) haar mening en adviezen geeft over borstvoeding.
Nou was ik idd ook niet zo te spreken over die mw Yvonne Z. dus dacht ik zet ook even mijn mening neer maar later dacht ik: Nou misschien toch niet zo aardig van me, maar ja het blijft wel mijn mening!
En wat zie ik: Allemaal reacties van bekende namen van het Najaar 2006-forum!
En die waren het ook met me eens. Nou ja en anders maar niet...haha!

In ieder geval weer een leuke discussie daar ginds!!

Groetjes van Bloem
mama van Jeffrey 29-11-2006

Ga het meteen even opzoeken, ik was destijds echt allergisch voor Yvonne Z, is op het decemberforum toen in een discussie met haar een beetje uit de hand gelopen omdat Yvonne mensen die noodgedwongen met BV moesten stoppen een schuldgevoel aan begon te praten. Ben benieuwd. Is ze trouwens nog steeds actief? Ik vond het en nu hoop ik dat ik niemand voor het hoofd stoot, een beetje Jehova getuige achtig, maar dan de vroegere methode, wil je het niet horen, ik doe toch de voet tussen de deur en blijf stug mijn boodschap verkondigen. Tja, niet helemaal mijn stijl.

Ik vind het niet nodig om te roddelen over iemand hier, maar ik moet wel even zeggen dat ik het helemaal met je eens ben.
Ook ik ging op een gegeven moment al steigeren bij het lezen van haar naam alleen.
Ik snap best dat heel veel vrouwen baat hebben bij haar adviezen, maar wat mij zo tegen het hoofd stootte is dat ze vaak advies geeft, waar helemaal niet om gevraagd wordt.
Bv is en blijft een gevoelig onderwerp en je moet hierbij niet je mening opdringen.
Veel moeders voelen zich al schuldig als de bv op de een of andere manier niet lukt en als er dan nog iemand is die je even verteld dat je niet alles hebt geprobeerd...
En als ik dan lees dat de redactie haar heeft verzocht om geen adviezen meer te geven en ze trekt zich hier niks van aan... Lijkt me niet echt professioneel.
Sorry voor het alsnog 'roddelen', maar het heeft me heel lang erg hoog gezeten en nu ben ik het kwijt.
Sil

Hier nog eentje hoor! Echt agressie-opwekkend die dame.

KT

Ja precies, het is idd niet mijn bedoeling om te roddelen maar ik vind het nu erg prettig dat ik het 'kwijt' ben!!

Groetjes Bloem

Ik las trouwens vandaag in de viva mama een heel leuk stuk over flesvoeding... Namelijk dat het helemaal zo slecht niet is. Het is natuurlijk niet net zo goed als bv maar wel een goede tweede. Zoooooo fijn om eens te lezen!

KT

Dat stuk heb ik ook met veel plezier gelezen én voorgelezen aan vriendlief.
Die riep gelijk; Dat moet je op het forum zetten voor Yvonne Z.
Zo hoog zat het bij mij dus..
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 20:10:46'));

Dat stuk heb ik ook met veel plezier gelezen én voorgelezen aan vriendlief.
Die riep gelijk; Dat moet je op het forum zetten voor Yvonne Z.
Zo hoog zat het bij mij dus..
Sil

Hahahaha, Sil da's wel heel hoog!

KT

Terug
Bovenaan