Over Yvonne Z...

Ja ik heb mijn reactie daar ook al gegeven. Ben het ermee eens dat haar advies weleens misplaatst was.

Ik hoop dat de allergieen nu over zijn whahahahahahaha. leuk gevonden he .  

TSSSSS Aukje toch....lachen om je  eigen grapjes. kan echt niet hoor foei  

Hoi!!

Beetje laat maar tochh... en ja, iedereen heeft natuuuuuurlijk ook kunnen lezen wat ik ervan denk...
Bloem, je hebt echt als 1e schaap overgestoken... en er volgen er meer
Terecht is mijn mening!!

Groetjes Debby

Sorry dames, dat ik zo kom binnenvallen, hoop dan ook niet dat jullie het erg vinden, maar na mijn 3 kids 11 maanden lang gevoed te hebben, en de jongste nu nog steeds, kan ik alleen maar zeggen dat ondanks het er niet zo goed uitkwam, ze het wel goed bedoelde, en wat ze schreef klopte ook, echt waar!!! Misschien klinkt het soms raar, maar het is wel waar..........Ze probeert echt alleen maar te helpen. Groetjes Wendy

Het volgende heb ik bij het kopje voeding (d'r net) geplaatst;

Maar goed.... hét onderwerp van discussie...
Ik blijf er nog steeds bij dat ze dát neerzetten niet om de BV vragen.. maar om andere voedingsvragen. En ja, ze zal best veel van BV afweten, dáár twijfel ik ook niet aan.
Zoals sommigen van jullie hebben gezien.. en sommigen waarschijnlijk ook niet.. staat dit topic óók bij  Mieke Beemsterboer.
Als een mama (die geen BV geeft) een vraag stelt, geeft ze daar ook een antwoord op.
Aangezien Yvonne Z geassocieerd wordt met BV en alles aanverwant, "denken/geloven" sommigen dat zij "ook wel verstand van de rest.." zou hebben.

Niet elke (nieuwbakken) mama staat sterk genoeg in haar schoenen om dit in twijfel te trekken, of zelf nog even een stapje verder te gaan kijken (óf het überhaupt wel klopt)

Wat betreft Mieke Beemsterboer... ja zij werkt voor nestle, ik heb daarom haar ook gisteren een vraag gesteld (waar ik trouwens nog geen antwoord op heb gekregen) waarom zij producten van hun aanprijst.. snap ik... waarom ze er NIET bijvermeld dat sommige van die producten SUIKER bevatten... snap ik niet.

Daar in tegen, moet ik er wél eerlijk bij zeggen; Dat Mieke wél altijd  als advies  mee geeft  (als iets niet te vertrouwen is) om EXTRA info bij het CB óf HA te gaan halen....
Dát heb ik Yvonne Z nog nóóit zien doen.....

Groetjes Debby

I REST MY CASE!

Voor mensen die er om vragen zal ze heus wel goede adviezen hebben, maar hier een vb;
Een as moeder vertelt dat ze een borstverkleinende operatie heeft gehad én ingetrokken tepels en daarom geen bv kan geven.
Haar vraag is welke fv ze het best aan kan schaffen.
Dan komt Yvonne met een pagina vol over dat het wellicht wel mogelijk is om bv te geven in haar situatie.
Ligt het dan aan mij? Die vraag zie ik namelijk niet in het stukje terug!
Die moeder heeft het er misschien al moeilijk mee, dat ze door die operatie geen bv kan geven en dan zit je echt niet op zulke antwoorden te wachten.

Dat soort antwoorden bedoel ik als ik zeg dat ze antwoorden geeft waar niet om gevraagd is.
Zij kan niet zo goed 'proeven' wat iemand bedoelt..
En dáár kan ik me erg aan storen...
Sil

hey Sil.. doe 'm ff copy/paste naar voeding... daar zit er 1 met een bakkie chips en een colaatje.. hahaha, te lezen hoe iedereen gaat reageren..
Op een leuke manier, dat wel!

Maar idd (ook) jij hebt helemaal gelijk...

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan