Over Yvonne Z...

Hoi,

Ik heb het zelf meegemaakt, bv geven lukte niet (dwz Heather kwam niet aan). Ik was wel heel gemotiveerd, maar toch de beslissing genomen om er mee te stoppen. En ja, dan is het erg vervelend en pijnlijk als lactatiedeskundigen en andere experts advies achteraf gaan geven terwijl je alleen even gesteund wil worden in je beslissing.

Ik was (en ben) er ook wel boos over. Ten eerste; waar bemoeien ze zich mee. Ten tweede; hoe dom denken ze dat ik ben? Ik hád al het advies ingewonnen, vooraf, achteraf, tijdens. Ten derde; het is het een emotionele beslissing die door buitenstaanders toch met wat respect behandeld moet worden.

Groetjes, KT

Hoi hoi,

het is idd van de gekke dat iemand die met pijn in z'n hart moet stoppen door iemand gepushed wordt door te gaan! ik ben ook gestopt met pijn in mijn hart... ben stewardess en het kolven in het vliegtuig is errug zwaar.. geen prive plek!!!!
maar goed.. ik denk dat als die yvonnne zo begaan is met de mede mens(vrouw) ze moet inzien dat bepaalde advieze niet goed zijn.. want als de mama er onderdoor aan gaat wat heeft het kind daar dan aan?? geloof ook niet dat dan de melk zo goed is..
het zelfde geldt voor mama's die niet willen geven WELKE REDEN dan ook..
want doe je iets tegen je zin in dan lukt het niet..gevolg stress moeder --->baby niet happy stress baby....
neeee dit wil je niet..

dus meiden laat je niet gek maken..

liefs annemieke

Hallo!
Jeetje zeg wat een reacties allemaal!!
Helemaal bij de topic waar het om te doen is bij het onderwerp voeding.
Ik heb helaas nu geen tijd om uitgebreid te lezen, maar ga het morgen zeker doen...
Poeh zeg!
Fijne avond allemaal!

Groetjes van Bloem

Mijn meisje krijgt een stukje liefde..... in een flesje!!!!!
én dát dames... is wáár het om draait!
Die blauwe maandag die ik heb gevoed, deed pijn en ik heb het niet over lichaamlijke pijn... maar pijn om mijn dochter, die niet wilde drinken, die vééls te klein was.. enz..enz.. het is me geen ZH-opname waard , alleen maar om "iets" te kunnen bewijzen..

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan