Over Yvonne Z...

Morguh....Ook ik heb een borstverkleinende operatie gehad.
Maar zelfs in het ziekenhuis waren ze nog bezig om op mijn gemoed te preaten (zo voelde dat voor mij).
Ik heb inderdaad stuwing gehad, dus niet al mijn melkklieren waren door gesneden...maar ja dan is nog altijd de vraag of je voldoende aanmaakt om een kindje te voeden.
Zelfs met mijn operatie voelde ik me nog niet sterk staan waarom ik fv wilde geven.
Is toch te gek voor woorden.

Groetjes Linda

mensen kunnen je zóóóó onzeker maken, en zeker als nieuwbakken mama.
Bij mij is er dus het eea beschadigd in mijn linkerborst (brommer-ongeval) én 2 kraters ipv tepels..
gatver.... nu zit ik mezelf wéér te "verdedigen" brrrrrrrr

Het gaat erom, wát je ook kiest (je hoef er voor mij geen reden te zijn) laat iedereen lekker! blijkbaar móet iedereen zich verantwoorden (ik heb dat gevoel zelf ook) waarom je voor iets kiest... kanonne... blijkbaar mág je niet meer kiezen puur op het feit dat je niet wil.

Maar goed, neemt niet weg dat het gewoonweg klote voelt voor degene die het wél willen, maar niet kunnen.

Groetjes Debby

GRRRRR, kriebels, jeuk, allergiegebied

Niet alleen die Yvonne hoor, maar die hele BorstVoedingsMaffia! Het zit me verdorie echt hoog.

Het is toch van de zotte dat je jezelf moet gaan verdedigen? Of dat je dat gevoel krijgt?

Sorry , moest het even kwijt...

Groetjes, KT

Ik ook hoor KT, heb je onder het kopje voeding al gelezen????
écht té gek voor woorden....

Groetjes Debby

Maar ik vind het wel héél erg fijn om te weten dat ik niet de enige ben...
Sil

Hee Debby,

Ja, had besloten om daar maar niet te reageren, omdat ik mezelf dan weer ga verdedigen. En dat zit me zooooo dwars, heb ik geen zin in. Maar ik moest mijn frustraties wel even kwijt .

Groetjes, KT

Ik ook... en het is Bloem80 haar schuld...
Positief bedoeld hoor, nu worden er dingen hhardop gezegd die weinig mensen (eerder niet) durven.... waar onder ikke!!!

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan