overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi,

Nathalie, wat fijn dat je toch een fijne reactie van hem kreeg. haha.
En kom je ook weer iedereen tegen die je daar niet tegen komen wil. haha.
tja, wat moet je gaan verzinnen, euh, je had nieuwe verwijsbrief ofzo ergens voor nodig? en je had nog persoonlijke vragen aan he? tja, weet het ook niet goed.

Tja, en dat vertellen, moeilijk als ze er niet zijn, op en neer is inderdaad wel een stukje, en s avonds op visite gaan? Met een lekker stuk taart?

Liefs

Hhaha nou mijn oom & tante zullen er niet raar van op kijken. Maar mijn broertje en zijn vriendin weten dus nu ook dat ik er weg. En heb wel machtiging voor nieuwe krukken gehaald, maar daar hoefde ik niet zolang voor naar binnen hè. Ach denk toch niet dat het heel lang duurt voordat we het gaan vertellen. Want ik wil mama nu van alles vragen. Ook voor de intake bij vk enzo. En het word nu beetje bij beetje werkelijker. Mis gaan kan altijd. Maar daar gaan we ff niet van uit! Hoop echt zo dat de kleine gezond geboren mag worden en fijn gelukkig leventje bij ons krijgt.

Mijn vriend moet tot 17.00 uur werken en mijn schoonmams moet om 22.00 uur geloof ik beginnen te werken. Maar 2,5 uur heen en ff koffie en dan 2,5 uur terug is wel beetje veel van het goede hè. Ik hoef dan wel de volgende dag niet werken. Maar ik zal er eens met mijn mannetje over hebben, hihih.

Liefs Nathalie

Heee dames !

hahah leuk om te lezen dat jullie groeien ;) terwijl ik ben afgevallen !
Jaaa ben 1.5kilo lichter sinds 3 weken !
Heb er niet eens veel opgelet, vind het daarom super knap van me !
Nu de andere 15 nog... hiih
ZOlang ik niet zwanger ben ga ik door met afvallen !!!

Wou dit ff delen hihihih...

Goed van je hoor meis!!!

Hier kreeg ik net telefoon van mijn broertje. Wat ik bij de dokter moest *slik* hahah
Dus heb lulsmoes opgehanden dat het voor de plekjes en pukkeltjes in mijn gezicht was & voor machting voor krukken. Dus hij helemaal doorvragen, wat hij zei en of ik er iets voor kreeg enzo. Want hij heeft namelijk acne en niks helpt. Hij wil graag naar dermatoloog, maar ha stuurd hem niet door. Dus ships had beter iets anders kunnen verzinnen, hihih.

Liefs Nathalie

Wij gaan het grote nieuws 13 september aan mijn ouders, broertje & schoonzusje vertellen. En als mijn zwagertje en goede vriend van mijn vriend er zijn mogen die het ook weten. Mijn schoonouders zullen we het helaas via de telefoon moeten vertellen. En gaan dan zo snel mogelijk langs om het heugelijke nieuws te vertellen.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,
Ik ben gelukkig al op het wachtbankje geplaatst! Ik liep er gisteren de hele dag aan te denken, maar met een chaotisch rommel huishouden en een zieke zoon, kom je er nie echt aan toe!!

Eerst even dit:
Nathalie, wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan!!

Ester, jij ook gefeliciteerd!!! Een echt huwelijksaanzoek..... heerlijk romantisch!!

Hier is alles rustig. Beetje duf, vooral na de eerste veel te vroege test,maar durf nu dus niet naar de wc! Ik heb steekjes in de baarmoederhals wat voor mij meestal betekent dat de rd-tjes op komst zijn. En durf ook geen zwangerschapstest te doen!! Hahaha. Erg duf dus. Mijn borsten zijn inmiddels alweer wat geslonken alhoewel ik na het uitdoen van mijn BH wel even diep moet zuchten!

Maar, als ik al ongi moet worden, dan hoop ik eigenlijk wel dat het nog een weekje uitblijft. Want als ik nu opeens een cyclus van 28 dagen ga krijgen, dan heb ik over 4 weken een probleem!! Wij gaan namelijk begin oktober naar Griekenland!!!
(Maar liever mag het helemaal uitblijven natuurlijk. Hahaha)

Veel liefs

Mama van Stijn,

Spannend hoor, nog geen rd'tjes, hoop dat ze helemaal uitblijven, en je niet met rd op vakantie moet in oktober. hihi.

nathalie, leuk, datum geprikt om het te vertellen, leuk hoor.

Liefs

hallo

Nathalie, wat fijn voor je dat je zwanger bent. Proficiat meid!

Esther wat leuk dat je gaat trouwen. Wij waren gisteren 1 jaar getrouwd. ik heb mijn hele dag weer opnieuw beleefd hihi.

Hier is alles nog rustig. Donderdag naar de  gyn. vind het wel spannend zo'n eerste keer. ben benieuwd. Misschien ben ik al wel ongesteld dan... Ik heb vandaag al de hele dag hoofdpijn. en normaal heb ik dat als ik ongi word. alleen betekent het dan dat ik dus weer een hele kort cyclus nu ga krijgen?? We zullen het wel zien.   Houd jullie op de hoogte

gr joke

Terug
Bovenaan