overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi,

Nathalie, wat speciaal allemaal. Ik ben zo blij voor jou, het is jou echt van harte gegund.
Spannend he, vertellen tegen ha, hihi, had ik ook, hij feliciteerde me niet Vond ik wel jammer, want eigenlijk is het een heel aardige man, dus had het wel van hem verwacht. hopelijk reageert die van jou wel leuk.

Hier gaat het redelijk, hele dagen misselijk, alleen de avonden niet. hihi, dus, nu ben ik heerlijk aan het genieten, hihi.

liefs

Nou mijn huisarts en ik hebben al het nodige meegemaakt samen en niet altijd positief! Dus ben daarom erg benieuwd hoe hij zal reageren. Of hij bot gaat doen of juist onverwacht toch leuk reageerd. Of idd weinig zegd en me niet eens feliciteerd. Waar kan je je soms druk over maken hè. Ik hoop gewoon dat alles goed mag gaan!

Ik baal nu dat de tv het niet doet hoor. Wil graag ff op de bank liggen tv kijken, maar ja! Tis wel fijn om weer online te kunnen.

Hhaha onze kat loopt helemaal bij me te slijmen en te knuffelen, gek beestje. Soms komt ie op mijn buik liggen, hihih

Liefs nathalie

Speciaal he nathalie,
het is net of dieren dat merken, onze pup komt ook bij me als ie merkt dat ik verdrietig word, en als ik hem op me buik leg, dan blijft ie ook heerlijk lekker liggen, haha, zo fijn vind ik dat.

Heerlijk.

Ja, balen dat tv kijken, haha, en het is te merken dat je terug bent hoor, hihi, gelijk weer druk hier op het forum.

Liefs

Balen trouwens dat het met je huisarts niet altijd goed gaat. zou wel fijn zijn als ie onverwachts leuk reageert, ik hoop het. zou wel fijn zijn.
hij heeft tenminste een primeur, net als wij, hihi,

liefs

Hhaha ja ik mag wel uitkijken dat ik mama niet tegen kom bij de huisarts, haha
Want die heeft blaasonsteking, maar kuur slaat niet echt aan. Nog steeds last van haar ribben, buik en tussen schouderbladen, we denken nierbekonsteking ofzo. Dus maar weer ff naar de huisarts. Moet maar ff verzinnen wat ik ga zeggen als ik haar wel tegen kom. Of ik vraag gewoon aan assistente wanneer zij moet komen. Maar ja denk niet dat ze dat zegd, of misschien ook wel. Kan zeggen dat ik haar niet wil tegen komen, omdat ik iets belangrijks te bespreken heb of dat ik het alvast tegen haar zeg ofzo. Nee dat doe ik ook maar niet, want dan hoef ik niet meer te komen natuurlijk en ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de reactie van huisarts, stom hè. Net of dat graadmeter is.

Liefs nathalie

AAAAAAAAAAAARGGGH....
GEFELICITEERD!!!
WAT GEWELDIG NATHALIE...
IK GUN HET JE ZO VERSCHRIKKELIJK!! (iedereen natuurlijk hoor, maar oh wat ben ik blij voor je na al die ellende!)
Ik ga heel hard voor je duimen dat ook jouw klachten worden onderdrukt door de hormonen en dat je een zorgeloze zwangerschap tegemoet mag gaan!!!

Mama van stijn,... ik ga voor je duimen....het kan maar zo een goed teken zijn!
Maaike Sanne,.... nogmaals, ik duim voor je dat het gelijk weer raak is net als bij ons....je schijnt toch sneller vruchtbaar te zijn na een mk aangezien je dan nog een laag hcg gehalte in je bloed hebt en dat bevordert de bevruchting...(dat is wat mvm ook uit je urine vissen...)

Nou .....de helft staat bij zwanger,....kom op ....de andere helft dan deze maand!!!
duimen meiden!!1

ps ik heb ook nog eenl leuk nieuwtje....
Ik was vrijdag jarig en vriendlief heeft me een horloge cadeau gedaan en toen de visite wegging kreeg ik nog een ring....met de vraag of ik misschien dezelfde achternaam wilde gaan dragen als de ieniemienie in mijn buik..........
SMELT!!!

Helemaal blij dus....

Ooh, Ester, gefeliciteerd meid, ooh wat fijn.
Ik smelt samen met je mee, hihi,wat een leuk nieuws.
geniet ervan.

Liefs

Ohhh wat super zeg dat jullie gaat trouwen Ester
*zwijmel zwijmel*

En nog gefeliciteerd met je verjaardag meissie!
Heellll veelllll gelukkk in dit nieuwe levensjaar
En natuurlijk heel veel gezondheid, liefde en romantiek!
Hebben jullie al datum in gedachten?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan