Goedemorgen,
Het is idd een andere mama van Stijn. Volgens mij is haar naam mama van Stijn en die van jou Mama van Stijn, hihih. Ik was helemaal blij, omdat jij ook overtijd bent natuurlijk, vond het al raar dat je hier niks gepost had dan, hihih. Maar je bleek het idd niet te zijn. Maar er is nog wel hoop meis.
Joke succes bij de gyn meis, ik dacht dat je daar ma heen moest? Hoe ik daar dan weer bij kom?
Chanaty welkom meis, ik zie dat Joke je al heeft toegevoegd, maar nog alle gegevens zijn compleet. Leuk dat je nu ook met ons mee kletst.
Ik schrijf idd veel op hoor. Maar echt die gezichten en reacties vergeet ik niet snel denk ik. Mijn ouders vinden het onzettend moeilijk om hun mond te houden. Mijn schoonmams trouwens ook. Mijn broertje had avond dienst en verpleegkundige vroeg aan hem wat er toch was, of er thuis iet saan de hand was ofzo. We hebben de afgelopen jaren namelijk het nodige meegemaakt, dus ze maakte zich een beetje zorgen. Toen heeft mijn broertje het geheimpje maar aan haar verteld. Zij ook helemaal blij voor ons, en dat het zulk positief nieuws is na al die tegenslagen enzo. Dus iedereen is helemaal hyper hiero, hihih.
Hopelijk blijven de rd-tjes voor jullie weg meiden. Mijn duimen draaien overuren om voor iedereen te duimen.
Liefs Nathalie