overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi,

Nathalie,
wat fijn dat iedereen zo reageerde, heerlijk meis.
En je oma ook zo snel mogelijk vertellen, is wel fijn als ze het ook weet.
ben benieuwd wat je schoonpaps stuurt.

Geniet lekker meis. Maar dat komt vast helemaal goed.

Liefs

Wat las ik op mei 2009 forum mama van Stijn? Zwanger? Vertel vertelllll!

Hey Nathalie,
Ik denk niet dat ik dat was hoor!! Of iemand logt in onder mijn naam.... ;-)
Hier alles nog rustig. Ben in afwachting om het zo maar te zeggen. Ik voel van alles: steken onder in de buik, steken in de baarmoederhald, winderig (oeps sorry), wisselende groootte van borsten, moe, etc. etc. Vanalles wat lekker bij zowel ongi als zwanger past. Ik durf gewoon nog niet te testen. Bang dat ik morgen (of zelfs vandaag nog) ongi wordt, bang dat het negatief is.
Dus ik wacht gewoon nog even...... Bij Stijn heb ik ook bij 2 weken overtijd pas  getest.......

Verder heb ik je hele verhaal gelezen Nathalie! Heerlijk om dat allemaal te lezen!! Ik kreeg gewoon kippevel!! Ik kan de gezichten van mijn (schoon)familie ook nog goed heugen. (Wel alles opschrijven voor je kleintje hoor!!! Je vergeet veel zooooo ontzettend snel!)
Nou meisjes, ik ga aan het werk!
Ik hou jullie op de hoogte!!

Hallo Allemaal

ik lees al een tijdje met jullie mee omdat ik ook niet z'n magere ben nooit geweest.

@nathalie bij jou stuk moest ik huilen geweldig he omdat te vertellen he.

Zal wat over mij zelf vertellen:
Ben getrouwd en ben 28jr  we hebben een dochter van 3 jaar en we vonden het beide tijd voor een tweede niemand weet dit en omdat ik moeilijk mijn mond kan houden ben ik hier terecht gekomen en het bevalt mij geweldig
Mijn NOD is op 22 septemder en zit bijna in de vruchtbare periode dus er is werk aan de winkel.

Hopelijk vinden jullie het niet er dat ik mij hier tussen wring.

Allemaal Heel Veel SUCCES

Liefs Chanaty

hallo

chanty, je bent van harte welkom hier hoor. ( blijft er tenminste nog wat over op het niet-zwanger lijstje hihi) anders voelen wij ons dadelijk ook zo eenzaam....

Vandaaag naar de gyn. ik ben benieuwd wat hij gaat doen voor de eerste keer. vind het wel spannend hoor. vanaf morgen kan ik ongesteld worden ( denk ik) zal ook wel gebeuren... ik heb alleen maar pijnlijke borsten en voor de rest voel ik helemaal niets. net als anders dus...

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje      14-09-08

Fleur,35jaar                                     16e ronde-1e kindje          22-09-08  
shanaty 28 jaar                                                            -2de kindje      22-9-08          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 5 mei  2009    

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-09                  pretecho om 15.00 uur

Goedemorgen,

Het is idd een andere mama van Stijn. Volgens mij is haar naam mama van Stijn en die van jou Mama van Stijn, hihih. Ik was helemaal blij, omdat jij ook overtijd bent natuurlijk, vond het al raar dat je hier niks gepost had dan, hihih. Maar je bleek het idd niet te zijn. Maar er is nog wel hoop meis.

Joke succes bij de gyn meis, ik dacht dat je daar ma heen moest? Hoe ik daar dan weer bij kom?

Chanaty welkom meis, ik zie dat Joke je al heeft toegevoegd, maar nog alle gegevens zijn compleet. Leuk dat je nu ook met ons mee kletst.

Ik schrijf idd veel op hoor. Maar echt die gezichten en reacties vergeet ik niet snel denk ik. Mijn ouders vinden het onzettend moeilijk om hun mond te houden. Mijn schoonmams trouwens ook. Mijn broertje had avond dienst en verpleegkundige vroeg aan hem wat er toch was, of er thuis iet saan de hand was ofzo. We hebben de afgelopen jaren namelijk het nodige meegemaakt, dus ze maakte zich een beetje zorgen. Toen heeft mijn broertje het geheimpje maar aan haar verteld. Zij ook helemaal blij voor ons, en dat het zulk positief nieuws is na al die tegenslagen enzo. Dus iedereen is helemaal hyper hiero, hihih.

Hopelijk blijven de rd-tjes voor jullie weg meiden. Mijn duimen draaien overuren om voor iedereen te duimen.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08

Fleur, 35jaar                                    16e ronde - 1e kindje        22-09-08  
shanaty,  28 jaar                        ??e ronde- 2de kindje      22-09-08          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 5 mei  2009    

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-09                  pretecho om 15.00 uur

Terug
Bovenaan