overgewicht en zwangerworden deel 2

hallo

hier ben ik weer met dubbel slecht nieuws....
ben gisteren naar de gyn geweets. waar ik dus al bang voor was is dus uitgekomen.... hij wilt me niet eerder helepen dan wanneer mijn bmi op 34 zit. ik zit nu op 43 dus kan ik nog even vooruit.... echt balen. ik had zo gehoopt dat hij misschien wel wou onderzoeken. maar dat nog niet eens. ik was in eenkeer helemaal stil geslagen. mijn man kreeg er wel nog een vraag uit. zijn zaad word nu wel gecontroleerd maar wanneer dat niet goed is dan wordt er toch niets aan gedaan om dat ik te dik ben.
na al die ellende van s'morgens kwam er nog bij dat ik gister avond ongesteld ben geworden. hoeveel pech kan een mens niet hebben op 1 dag.

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08

Fleur, 35jaar                                    16e ronde - 1e kindje        22-09-08  
shanaty,  28 jaar                        ??e ronde- 2de kindje      22-09-08          

Joke, 26 jaar                                  13e ronde - 1e kindje         03-10-08 (bij 29 dgn)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 5 mei  2009    

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-09                  pretecho om 15.00 uur

Ohh Joke!! Jeetje wat een onzin !
K vind het echt nergens op slaan ! IK heb een collega die echt heel stevig is..
En zij waren ook al meer dan een jaar bezig en zijn via de mm zwanger geraakt.
Bij haar wel meteen allemaal onderzoeken
Mag ik vragen hoe zwaar je nu bent?
Jeetje k vind t echt nergens op slaan !!!     K ben echt boos nu !!!
Maar je bent al veel afgevallen dus hij kan toch wel gewoon met de onderzoeken beginnen?? Je bent al veel afgevallen dus dan ga je toch door??
Jeetje wat een ************

Wat een rot dag voor je... eerst die k***** gyn en dan de rdtjes !
Oh meis t zit je ook niet mee !...

Sterkte...
DIkke zoen voor jou !!

Hoi,

Joke, wat een ************.
Van zulke mensen kan je toch zo kwaad worden he. Heb het al vaker gehoord.
Vind dit gewoon discriminatie.
Wat balen, en dan nog ongi geworden.

Meid, kan je niet proberen ook eens naar een andere gyn te gaan? Even kijken wat die zegt?
Je niet zomaar laten afschepen hoor!!

voor jou.

Liefs

Meiden, het is verschrikkelijk, maar jullie weten het eerder dan mijn man.........................
Ik ben zwanger!!!!
Vandaag de hele dag lopen dubben. Had last van mijn buik enzo...... Ik dacht: doe het nu maar dan ben je er van af!! Eerste test mislukte (hoe krijg ik het voor elkaar). Ik dacht eerst: dat is een teken......
Natuurlijk urine al weggegooid! Even gewacht. Inmiddels moest ik van de zenuwen echt naar de WC. Toch wat urine eruit geperst.
Test gedaan en mijn ding op de wc gedaan. Toen ik klaar was, keek ik erop en toen stonf er al een overtuigende zwanger!!! Het is dus echt zo!!!!
Ik ben helemaal de weg kwijt!! Kan met niemand praten, mijn man komt pas laat thuis en ik wil het hem echt niet over de telefoon zeggen!!! Dus hier zit ik dan................ ik kan niet beschrijven hoe ik me voel!!! Zenuwachtig, nerveus, gespannen, blij, opgelucht, verdrietig. Van alles gaat er door me heen. Ben ik er wel klaar voor, ik............. ehm.......... ben helemaal verbaasd.

Joke, ik las jouw stukje. Mijn vriendin had precies hetzelfde, maar die is gaan rondbellen. In Nijmegen helpen ze niet iemand met een te hoog BMI, in Arnhem dus weer wel. En dat blijkt ook, bij de eerste IVF was ze zwanger. Dus geef niet op en kruip in de telefoon!! Succes!!!

En ik? Ik ga geloof ik maar friet halen. Als ik nu moet koken, dan gaat dat niet goed komen.......

Mama van Stijn wat goed meis! GEFELICITEERDDDDD!
Kan me voorstellen dat het allemaal nog heel onwerkelijk is meis
Hoe voel je je? Heb je al uitgerekend wanneer je uitgeteld ben?

Dikke knufff Nathalie

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2008 12:05:32'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08
Fleur, 35jaar                                    16e ronde - 1e kindje        22-09-08  
shanaty,  28 jaar                        ??e ronde- 2de kindje      22-09-08          
Joke, 26 jaar                                  13e ronde - 1e kindje         03-10-08 (bij 29 dgn)
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009
Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 5 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-09                  pretecho om 15.00 uur

Ja, je ziet het. 11 mei!!!
Ik kan wel janken, maar het komt nog even niet..............

Terug
Bovenaan