overgewicht en zwangerworden deel 2

Joke meis voor jou dikke knufff. Ik kan ook heel wat *** hier  neer zetten, vind die echt bespottelijk! Hoop echt dat je ergens anders wel geholpen kan worden. Van die BMI hoeveel kilo moet je dan wel niet afvallen voordat die vent eigenlijk wel iets voor je doen. Grrr! En dan ook nog die stomme rd-tjes, wat een narigheid allemaal meis!

Sterkte en als je van je af wilt kletsen, je weet ons te vinden.

Liefs Nathalie

Dalijk wel als je het je mannetje verteld meis!
Gezellig ook een mei mama. Dan hebben we twee mama's van Stijn, hahahah

Liefs Nathalie

hallo

mama van stijn proficiat met je zwangerschap.

bij mij betekend het dat ik dus 35 kg moet afvallen. dat is veel, ik weet het, als ik even tel dat als ik 1 kg per week afval (wat erg moeilijk zal zijn) ben ik 35 weken, dus meer dan een half jaar bezig. dus ik ben bang dat ik zowie zo het eerste half jaar geen hulp zou krijgen van een gyn.  
ik weet niet meer wat ik verder hier over nog moet schrijven. zit er een beetje doorheen. aan een kant heb ik geluk dat ik nog 26 ben en dat mijn klokje nog niet tikt, maaar aan de andere kant wou ik altijd jong moeder zijn, dat gaat dus echt niet lukken zo.
maandag na de vakantie, maar weer streng gaan herbalifen...

gr joke

Mama van Stijn,
gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een fijn nieuws.
En helemaal niet verwacht. De twijfels, alle gevoelens, zijn erg normaal denk ik, ik heb ze nu af en toe ook nog, kan ik het wel, hoe gaan we het doen.
Maar komt allemaal goed.
Geniet van je zwangerschap.

Joke,
Misschien toch maar eens andere gyn proberen,
Vind dit zo jammer, dat dit blijft gebeuren.
Hopelijk vind je een gyn die je wel helpt.
niet opgeven hoor.

Liefs

hallo dames. Hier gaat alles goed, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen...vakantie, werken en vooral een forumdippie. Maar iig weer zwangeren erbij!

YES!!! gefeliciteerd dames! Vooral Nat, je hebt toch een beetje een speciaal plekje...van harte meid, tis je zo gegund.

Ester, jij bent uitgeteld op mijn geboortedatum...het was voor mij vrijdag de 13e...hahaha...

Wat een gedoe trouwens over dat je te dik bent om geholpen te worden zeg! Was jij dat Joke? Ik vind t echt belachelijk. Mijn ha zei destijds dat overgewicht niets te maken hoefde te hebben met wel of niet zwanger worden, dus kunnen ze je ookgewoon helpen toch? Meid, ik denk iig aan je en kop op en een knuffel.

Ik probeer weer een beetje te gaan bijlezen en te reageren, maar vergeef me als t niet helemaal lukt...

mijn bannertje natuurlijk nog ff, alhoewel deze buik in het niets lijkt op m'n eigen buik...hahaha, wat een verschil...je zou niet verwachten dat t nog tot feb duurt.

dag meiden...

Hoi Tijgetje,
Wat leuk dat je er weer even bent, echt leuk weer wat van je te lezen meid.
16 weken al, ooh dat gaat snel. hihi.
en wat fijn dat het allemaal goed gaat.
Erg leuk hoor.

Liefs

Hallo allemaal,
Gisteravond mijn man verteld. Nouja...... laten zien! Ik had een foto van de test gemaakt en op het bureaublad gezet. Toen hij thuis kwam, zei ik hem dat hij even de mail moest checken. Zijn eerste gedachte was: wat heeft ze nu weer voo een stom achtergrondje erop gezet!! Hahaha. Toen snapte hij niet waarom ik het erop had gezet en opeens: ging bij hem het lampje aan!! Was leuk om te zien!! Hahaha.
Het is vor ons beiden nog erg onwerkelijk!!! Volgende week het ziekenhuis bellen en dan zien we wel weer verder!!

Joke, bij mijn vriendin ging het ook echt niet om 5 of 10 kilo!! Ik denk echt dat het loont om in ieder geval rond te kijken naar een second-opinion!! Maar meid: je moet het zelf weten en vooral naar jezelf luisteren!!!

Groetjes

Mama van Stijn.. Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!
Knap dat jullie testen zonder manlief   Ik zou dit niet knnen, is ie negatief dan wil ik een potje tegen m aan janken.. en positief? Dan eh..... samen met m juigen oid hahah
Super zeg !!

lijstje met nod's word steeds korter ...

Terug
Bovenaan