overgewicht en zwangerworden deel 2

Dank voor jullie reacties, denk dat ik idd gewoon bij Foliumzuur van het kruidvat blijf, want ik eet verder wel heel gezond en krijg dus voldoende vitamientjes binnen!
En ja, ik hou me er ook gewoon aan vast dat het pas ronde twee wordt, dus dat het echt nog wel meevalt!
Hoe is het trouwens met jou Nathalie? Voel je je al beter?
Groetjes
Sas

Net wat yoghurt gegeten en nu draait mijn maag alweer
Maar gaat wel iets beter dan de afgelopen dagen volgens mij
Als ik me maar rustig hou, hihi Maar laat dat nou net niet gaan vandaag

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2008 11:59:43'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje      14-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

nathalie,
balen dat je je nog steeds niet lekker voelt, niet leuk. hoop dat het toch snel beter gaat.

ja, shoppen word het, vanmiddag ff nieuwe bh halen, want dit zit echt niet lekker meer. doet zelfs soort van pijn af en toe.
ook andere broeken zal niet lang meer duren denk ik, dit zit ook niet fijn.

heb even mn leeftijd veranderd.

saskia, balen dat je ongi bent geworden, niet leuk, succes volgende ronde meis.

liefs

hallo

Hier ook weer ff een berichtje van mij.
Nathalie: voel je je weer wat beterder? Ben je zwanger soms? Vaak hoor je dat wel dat ze ziek zijn voor de nod??? ik hoop het zo voor je!
Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest. Heb een afspraak kunnen maken bij de gyn. kan gelukkig al over 2 weken terecht. dus we zullen het wel zien. Ze deed er helemaal niet moeilijk over dat ik te zwaar was. ze vond het knap dat ik al 10 kg kwijt was.
Nou op naar het ziekenhuis.

Gr joke

Dank je joke,

ja, misschien is ze gewoon zwanger, had ik hier ook, week voor nod ziek, ook denken dat ik griepje had wat niet helemaal doorkwam, dus het kan allemaal.
hoop dat ze snel zekerheid heeft.

liefs.

hallo

he nathalie hoe voel je je vandaag? weer een beetje beterder?

gr joke

Terug
Bovenaan