overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi Meiden,

Was ik weer.

Haha, waar heb ik last van? Nesteldrang? Denk het wel, haha wel wat vroeg hoor, hihi.

Net gestreken, kast weer ff op orde gehangen, andere kasten weer eens netjes geordend, is nogal snel rommelhoop hier.

Gestofzuigd en gedweild van boven naar beneden.

Nu ziet het er weer netjes uit.

Enkel, denk dat ik toch beetje teveel heb gedaan, nu erg moe.

Haha trok net broek aan die ik twee weken geleden nog wel dichtkreeg
maar wat echt wel zeer deed. hehe, nu staat ze bijna tien centimeter
open, krijg ze echt niet meer aan, broek was in eerste week van
zwangerschap zelfs aan grote kant, ttoen had ik een centimer of tien
over aan mn buik, haha, dus merk zo toch wel dat buik aan het groeien
is.

dus maar lekker makkelijke broek aangetrokken en nu eerst mn
positiebroeken in de was stoppen, dat ik morgen weer lekker een goed
zittende broek aan kan.

zo, was het weer ff.

Liefs

Hi Meiden,

Fijn dat je duidelijkheid hebt nu Sanneke. Hoelang duurde je cyclus?
Bloemetje, aan het opruimen geslagen meis, hihih. Je moet wel rust nemen tussendoor hè. Anders moet je dat vanavond en morgen enzo weer bezuren.

Hier op dit moment weer pijn in mijn rot heup. Fysio gehad vanmiddag en nu weer meer pijn. Schiet niet echt op dus hè. Hier vandaag kameraden van mijn vriend over de vloer gehad die mee hebben geholpen met motorblok van auto uitbouwen & inbouwen. Tis hier zootje, overal zand op de vloer, smerige inloop, in de hal ligt van alles. Maar goed morgen weer een dag hoor. Ik ben na fysio ff de stad in gegaan om voerbakken en halsbandje voor het hondje van mijn broertje te kopen, want dat had ik beloofd. Nu lig ik lekker op de bank. Vanavond lekker lui tv kijken denk ik, en maar beetje optijd naar bed, des te sneller is het morgen tijd voor de echo, hihih.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                1e ronde na mk  - 2de kindje       20-10-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand  overtijd!    

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-2009         1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08?           11.20 uur

Toch altijd fijn als alles weer netjes is he bloemetje!
Ik heb t weekend de slaapkamer een grote beurt gegeven, en loop elke keer blij de kamer op haha.

Nathalie Spannend morgen!!!
Ben erg benieuwd, zal voor jullie duimen!

En mijn cyclus duurde 43 dagen....
dus 41/36/43.

Slaap lekker xxxx

Hoi meiden,

Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ook wij zijn bezig en ook ik heb overgewicht, gelukkig heeft dit de eerste keer geen problemen gegeven en nu gaan we dus voor kindje 2.

Ik ben 31 jaar, en dit is de eerste ronde, vorige maand is de pil in de prullebak gegaan, op de dag van mijn ei-sprong had ik echt heel veel zin, heel vreemd, heb ik niet zo snel. Dus hebben we het inderdaad op de juiste tijd gedaan. Ik zou 2 okt ongi moeten worden, maar niets. Dat kan natuurlijk door de pil komen, echter vorige keer kreeg ik ook meteen een 28 dagen cyclus.

Heb al getest, maar die zijn niet super positief. De eerste was een oude test die ik gebruik had tijdens de zwangerschap van mijn eerste kindje. Die was echter over de datum en ik was eend ag te vroeg. Die test was negatief
Gister weer getest, nu met van die streepjes-testen, er was een heel vaag roze streepje, maar niet overduidelijk... oké had veel water gedronken gister...  Vanmorgen maar test 3 er tegen aan gegooid... nog steeds een heel vaag streepje, maar zo vaag dat je echt goed moet kijken (oké het was nog heel vroeg)... ik ben niet overtuigd.

Ben wel moe, maar ja we hebben een pup in huis en een kindje dat vannacht aan het spoken was, ben af en toe misselijk, ben verstrooid en mijn buik doet raar.... niet allemaal overtuigende bewijzen.

Er zit niets anders op dan nog een paar dagen wachten en dan weer te testen... Dan wel weer met clearblue, want dat is wel de prettigste vind ik, helaas waren die gister uitverkocht, schijnen veel mensen aan de klus te zijn

Mag ik ook op jullie lijstje? Heb een beetje meegelezen, maar nog lang niet alles.

Groetjes Tita

Hallo allemaal

ik lees dat iedereen thuis bezig is ik ook ga stakjes de was doen.
Nu over 10 dagen lang wachten mijn NOD ik hoop positief merk nog niets maar ja had ik ook niet bij de eerste.
Iedereen heeel veeel Succes

groetjes
chanaty

Hoi hoi,

en maar wachten en wachten en wachten. Is wel lastig he chanaty? Maar goed heb nog verjaardag van me kleine schat voor de boeg. Hij is komende dinsdag jarig dan word ie alweer 3 jaar. Maandag trakteren op peuterspeelzaal en volgende week vrijdag op de kinderopvang. En zijn verjaardag vieren we op de 18de. Er komen in ieder geval 6 kindjes met hun ouders (allemaal familie en vrienden). Word wel heel erg gezellig. Maandagavond gaan we versieren want ja hij is toch dinsdag jarig. Ik sprak met zijn juf van de peuterspeelzaal vanochtend en die zei dat ie een taalachterstand heeft. Dus vroeg ze of ze hem mocht opgeven voor 4 dagen peuterspeelzaal. Ik betaal dan gewoon voor 2 dagen in de week. Ik heb gezegd dat ze dat maar moest doen. Want ja als het helpt ben ik alleen maar blij en dan went ie ook alvast een beetje voor kleuterschool. Maar ik ga nu echt. Spreek jullie wel weer.

Dikke kus Donja

Hi Meiden, hier ben ik dan eindelijk met het goede nieuws
Alles gaat goed met mij en onze kleine uk. Ik ben niet langer zwanger, uitgerekende datum blijft 3 mei 2009
Ons aapje is 3,61 cm groot en hebben het hartje gezien & gehoord
Echt zoooo bijzonder en mooi. Echt gek dat dat in mijn buikje gebeurd.Toen we hartje hoorde zaten we beide in traantjes, hihih.

Thuis ff gezeten toen belde mama al en daarna papa gebeld op zijn werk. Toen kreeg ik ineens smsje van de tandarts om 10.10 uur dat ik daar om 10.20 moest zijn. Dus ikke snel gegaan, wist er niks van, stond niet in mijn agenda, hihih. Daarna naar mijn oma gegaan, want die woont daar redelijk dichtbij. Wou dat eigenlijk vanmiddag doen, maar was nu toch in de buurt. Daar broodje gegeten en nu net terug. Dacht moet eerst ff bij de meiden kletsen.

Wij zijn echt heel blij en opgelucht dat alles goed gaat.

Liefs Nathalie

P.s. ik lees later hoe het met jullie is okay?

Terug
Bovenaan