overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoihoi,

@Nathalie, meis wat een gedoe, lekker rustig aan doen hoor. Fijn dat het weekend zo ontspannen was.

Hier gaat het langzaam weer wat beter, nog wel verkouden en hoesten, maar minder brak. Ook ik heb het weekend rustig aan gedaan. Heerlijk. Zaterdag even naar mijn schoonouders, die weten nog van niets, mijn schoonzusje is eindelijk na 8 jaar zwanger en bijna op de zelfde datum. Wij willen nog even wachten met het nieuws tot de 12wk voorbij zijn, maar jeetje wat is het moeilijk... toch heb ik mijn mond kunnen houden. Daarna een jas gekocht voor de kleine meid, heel snel en voor maar 18 euro! 70% korting, en echt geen lelijk ding! Super dus. Ach en toen toch nog wat shirts en een rokje voor haar gekocht  kon het niet laten! De nacht van zaterdag op zondag vreselijke buikpijn gehad, waarschijnlijk door het eten, het waren echt krampen. Ik was wele ven heel ongerust. Maar tot op heden geen andere tekenen dat het mis is (we blijven dus goede hoop houden)

Zondag weinig gedaan, wat kleine klusjes en verder lekker gehangen op de bank. Helaas was afgelopen nacht een slechte nacht voor de kleine meid, veel huilen en oorpijn. Dus weinig slaap, tja en ik was al zo moe(lekker zwarte randen onder mijn ogen hihihi)

Voor iedereen die moe, ziek en misselijk is, bedenk dat het zonnetje af en toe echt zijn best doet. Ook voor alle andere die met andere zorgen lopen natuurlijk.

Tot snel, Liefs Nanda

Goedemorgen,

Rustig hier, zowel op het forum als op kantoor. En het laatste is echt verschrikkelijk, je bent al zo moe en als er dan niets te doen is weet je echt niet meer waar je het moet zoeken.

Fijne dag allemaal.

Groetjes Nanda

Hallo allemaal,

Nou het is hier zeker weten rustig. Waar zijn al de dames gebleven??

Maike sanne hoe is het gegaan?
Hoop dat het met allemaal goed gaat.

Allemaal een heel fijn weekend
Groeten en knuf fleur

Hoi hoiii

Wat ben ik een muts ! Dacht dat ik hier ook neer had gezet hoe de echo was..maar niet dus !! Oeps !!
Maar.. de echo was goed ! We zagen een klein streepje met een knipperlichtje !
Was echt heel gek om te zien. Natuurlijk een foto meegekregen..
Mag over 4 weken weer echo, ben dan 11 weken .. dus nu nog 2,5 week wachten !
Ben nu 8 weken en 2 dagen . gaat snel hoor !

Komen er hier al weer wat nods aan ??

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Hier ben ik ook weer een keertje. Pff wat heb ik me brak gevoel van de week zeg. Denk combi van zwanger zijn en griepje ofzo, want dat gaat hier wel heel erg rond. Heb meer in bed gelegen dan dat ik wat kon doen. Heb heel veel moeite met eten koken 's avonds. Vooral vlees bakken, bahbahbah. Mijn vriend is ook de hele week al niet lekker, heeft steeds heel erg hoofdpijn en is gisteren naar de ha geweest. Terwijl hij helemaal geen dokter ganger is. Hij heeft medicijnen gekregen voor migraine hoofdpijn, heeft hij al eens vaker gehad. Hopelijk helpt het snel. Dus we zitten beide beetje in de lappenmand.

Gelukkig voel ik me inmiddels wat beter. Dus dacht ga lekker op de bank liggen en eens ff bij lezen en bijkletsen.

Joke super dat je bent afgevallen en onderzoeken goed was. Voel je je inmiddels ook weer wat beter?

Bibi (sorry ik weet je naam niet meer precies) welkom. Ik zag je nog niet op ons nod lijstje staan. Misschien wil je je gegevens ffies doorgeven?

Chanaty jammer dat je weer ongi bent geworden meis. Nu zijn jullie allemaal door naar de maand November. Nieuwe maand. Ik zal heel hard voor jullie gaan duimen. Hierbij *******GLITTERS******* misschien helpt het een beetje.

Maike Sanne, had al in ander topic met je gekletst. Wat fijn dat je echo goed is meis. Hele geruststelling of niet?

Hier zondag alweer 13 weken zwanger. Echt zo onwerkelijk. Maar de tijd gaat snel en gelukkig gaat met onze kleine uk alles goed.

Meiden jullie zijn weer een klein beetje op de hoogte. Ik ga proberen weer wat meer te komen kletsen.

Liefs Nathalie

hallo allemaal.

De klus dagen komen er aan.
Allemaal heel veel succes hopelijk allemaal goed nieuws in november

hallo allemaal.

De klus dagen komen er aan.
Allemaal heel veel succes hopelijk allemaal goed nieuws in november

Terug
Bovenaan