overgewicht en zwangerworden deel 2

hallo

nou dames, het lijkt wel of jullie mij hebben aangestoken met al dat gekuch hier. hihi. Ben vandag ook weer thuis. heb vannacht geen oog dicht gedaan, alleen maar mijn neus moeten snuiten en wakker liggen met behoorlijke hoofdpijn. zelfs de paracetamol wou niet werken...

moest eigenlijk het hele weekeinde werken, maar nu dus niet zo hé.

vrijdag de uitslag gehad. Was allemaal hardstikke goed. ben er toch zo blij mee. maakte me toch zo'n zorgen erover, want als dat nou niet goed was wat dan???

Vanmorgen weer eens even op de weegschaal gestaan en ik stond er zelf van te kijken. 9 1/2 kg kwijt. eindelijk het wilt weer. ga toch nog maar even door met herbalife!

gr joke

Hallo dames,

Nou joke wat een goede berichten allemaal alleen dat verkouden is minder maar toch. helemaal top.
Eff een vraag ben nu 8w zwanger maar ben soms misselijk niet zo vaak gelukkig voel me wel heel erg opgeblazen hebben de andere daar ook last van of niet. stome vraag misschien maar toch.
Verder alles goed veel zenuwen of alles wel goed gaat maar dat is denk ik normaal.
Groeten Fleur

Hallo allemaal,

Kan ik mij ook nog aanmelden bij deze groep???
Ik ben een jonge meid van 25 en heb ook overgewicht. Ben inmiddels wel al
12 kilo afgevallen. Heb vorige maand mijn spiraal laten verwijderen en nu
afwachten wat er gebeurd.Ik weet niet hoe mijn cyclus is maar als ik 28 dagen zou hebben had ik vandaag ongeteld moeten worden

Groetjes Biba

Biba,
Wat mij betreft, van harte welkom.

Joke,
fijn dat het allemaal goede berichten zijn.

Fleur,
Ik heb ook vaak last van opgeblazen gevoel hoor, vooral nu, nu begint mn buik beetje te groeien, en daar moet ik toch echt aan wennen hoor, haha.
maar opgeblazen gevoel heb ik ook heel vaak gehad.

hier gaat het weer wat beter.

Liefs

Bedankt Bloemetje1985.
Ik had eigenlijk nog wel 1 vraagje hoeveel overgewicht hebben jullie?
Ik weeg op dit moment nog 103 kilo.

Groetjes Biba

Hallo,

Nou biba leuk dat je mee praat ik ben op dit moment 115 kilo was voor dat ik zwanger was al wel 8 kilo afgevallen.

groeten fleur

Hoi,

Biba,
Ik woog voor ik zwanger werd, 105kg, nu weeg ik 106.7 ongeveer.
Voor ik zwanger werd ben ik keer tot de 93 kg geraakt maar toen door omstandigheden weer allemaal bijgekomen.
Ik hoop dat het jou dus beter lukt.

Liefs

hallo allemaal

@biba Welkom

helaas geen goednieuws voor mij ik ben het net geworden grrrr.
Dus ga dooe naar de 4e ronde 2e kindje mijn NOD is 18 november.
hat de vorige ronde verkeerd uit gerekend op 28 dagne ik hen nu voor de 2e keer een cyclus gehad van 30 dagen dus kan u hopelijk beter mijn eisprong uit rekenen.

allemaal heel veel succes

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan