overgewicht en zwangerworden deel 2

hallo allemaal.

De klus dagen komen er aan.
Allemaal heel veel succes hopelijk allemaal goed nieuws in november

Hoi Nathalie,

Ja mijn NOD dat is een goede vraag. Ik heb nogal wat problemen met mijn cyclus dus weet het niet helemaal. Vorige maand heb ik spiraal laten verwijderen, daarna meteen ongesteld geworden. Ik heb voor mijzelf maar even standaard van 28 dagen aangehouden en dan zou ik nu een dikke week over tijd zijn. Vorige week 1 test gedaan maar die was negatief en nu wachten we maar even met weer testen. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben en dit zal waarschijnlijk ook niet zo makkelijk worden. Omdat de spiraal niet beviel heb ik deze laten verwijderen en nu zien we wel wat er gebeurd.
Nu ben ik wel moe en af en toe misselijk maar ja is het echt zo of wil ik het te graag dat is een goede vraag. We wachten dus nog maar even af en ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Biba

Biba,
Spannend meid. Ben benieuwd hoor.
Hoop voor je dat het raak is. Ik duim

x

Nou als het echt zo is kan ik het bijna niet geloven. Meteen de eerste ronde
dat zou wel heel bijzonder zijn. Maar ik geef toe vindt het ook wel spannend.
We maken er nu nog grapjes over maar misschien hebben we geluk.

Fijne klusweek allemaal!

Bibi spannend meis. Wanneer wil je weer testen, of weet je dat nog niet?

Hier al 1,5 week niet echt lekker. Dalijk komt mijn nichtje hier ffies op visite, dus kan niet naar bed gaan, maar anders wist ik het wel hoor. Verder doe ik erg rustig aan, voor zover dat mogelijk is naast mijn therapieën.

Ben dus ook niet heel veel hier. Want lig als ik geen afspraken heb veel in bed.
Maar denk wel aan jullie hoor!

Liefs nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

He Nathalie,

Ik weet inderdaad nog niet wanneer ik weer ga testen. Geloof eigenlijk niet dat het zo is en anders weer een test voor niks en ze zijn niet goedkoop dus eerst nog maar even afwachten. Tenzij ik echt duidelijke  kwaaltjes krijg dan ga ik wel testen. Een negatieve test blijft toch een teleurstelling.

Groetjes Biba

Hoi,

Nathalie,
Fijn dat je even berichtje zet hier.
Doe lekker rustig aan, probeer veel te slapen, hopelijk gaat het snel weer beter met je meid.

Biba,
Het blijft toch wel spannend he. Zou wel erg fijn zijn als het raak is.

Liefs

Terug
Bovenaan