overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi allemaal,

Nou hier nog steeds geen verandering. Nog steeds vlagen van misselijkheid en gewoon niet zo lekker. Dit is ook duidelijk aan mij te zien echt balen. Nou ja ik wacht het nu eerst maar even af met het is wel lastig, ben anders nooit misselijk dus mijn vriend zei al het zal toch niet al meteen ha ha.

Nathalie volgens mij vroeg jij wat voor medische dingen ik precies heb toch? Ik had een verhoogd prolactine door een goedaardig gezwel aan de hypofyse. Ik had dus geen menstruatie en melkverlies terwijl ik niet zwanger was. Ik gebruik hier nu medicijnen voor en dan zou je cyclus weer normaal moeten worden maar dat werd het niet. Daarom Spiraal laten plaatsen en nu dus weer weg laten halen heb tot nu toe nog geen normale cyclus gehad. Dit is even in het kort mijn verhaal.

Bloemetje wat fijn dat je weer even hebt mogen kijken naar je wondertje, lijkt mij zo bijzonder.

Groetjes Biba

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Jeetje en heb je nu wel menstruatie? Klinkt allemaal heel erg ingewikkeld. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

Hier vanavond gekookt zonder al te misselijk te zijn. En zelfs gegeten zonder al te misselijk te zijn. Niet al te veel, maar dit is een begin. Hopelijk mag ik nog wat van die dagen hebben.

Groetjes Nathalie

Hallo dames,

Ik ben vandaag voor het eerst bij de vk geweest en het hartje horen kloppen en een echo gemaakt heel onwerkelijk dat het echt in je groeit. Wel super om zo te zien. Nu over 3 weken weer terug komen en weer een echo laten maken. Me bloeddruk is iets te hoor als het zo blijft moet ik naar een gyno nou ja dat zien we dan wel weer. Verder alles goed.

Nou meiden ik ben blij dat het bij jullie ook allemaal goed gaat,
Groeten fleur

Nathalie,

Op dit moment heb ik dus geen menstruatie en hoop eigenlijk dat dit de komende 9 maanden ook niet zal komen  Maar ja ik weet het niet moeten nog maar even rustig afwachten.
Wel fijn dat het met je misselijkheid weer iets beter gaat. Kun je echt gaan genieten van je zwangerschap.

Fleur,

Wat bijzonder of niet voor het eerst het hartje gehoort te hebben? Hopen dat het meevalt met je bloeddruk misschien kwam het ook wel van dat je het allemaal beetje spannend vond of niet? Of ben je bekend met hoge bloeddruk?

Groetjes Biba

Hallo meiden,

Het is rustig hier, alles goed met iedereen?
Ik blijf maar misselijk en raar gevoel in mijn buik net of het heel gespannen is of zo.
Ja heel moeilijk om alles te omschrijven. Wat zouden jullie doen nog 1 test?

Groetjes Biba

Hoelang ben je nu overtijd Biba. Testje doen kan nooit kwaad. Ik duim voor je
Hier erg moe vandaag, maar ook wel drukke dagen gehad. Dus ik kom later terug om te kletsen.

Nog hele fijne avond en tot snel!

Liefs Nathalie

Gisteren hebben we onze eerste grote aankoop voor onze kleine uk gedaan.
Allemaal heel nieuw en spannend hoor. Maar ben helemaal blij met onze Quinny Buzz
We hebben complete set gekocht met kinderwagen, reiswieg, maxicosi, parasolletje, tas, muggennetjes & regenhoezen, zelfs nog met de boekjes erbij. Ideaal met lopen als mijn vriend met de
kleine gaat lopen. En ik ga morgen stappen ondernemen bij de welzorg & gemeente voor Freewheeler add.

Vandaag hebben uk & ik lekker een lui dagje gepland. Ik wou eigelijk heel graag naar de
jongen gezinnen beurs. Maar ik ben vrijdag middag ook al weg geweest naar Hengelo
Geneusd bij de Prenatal & de Ikea. En daarna nog naar een vriendin in Almelo die een zoontje
hebben van bijna 6 weekjes jong. Dus wel druk allemaal, maar kei gezellig.
Ik merk dat ik nu gewoon ffies moet bijtanken. Gisteren lange rit om onze kinderwagen
te gaan ophalen. Was echt moe gisteren toen we thuis waren tegen 18.30 uur
Daarom nu maar ff lekker luieren. Morgen weer een dag hè.

Wens jullie allemaal hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan