overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi,

Nathalie en Debby,
Vakantie, ja, dat willen wij hier ook nog wel graag, althans, haha ik, zijn eigenlijk nog nooit echt met zijn twee alleen op vakantie geweest, maar we hebben er nu geen geld voor, dus misschien volgend jaar, als de kleine er is. Lijkt me ook genieten hoor, samen met je kleine wondertje.

Chanaty,
Spannend bij jou. We duimen meid. Succes.

Liefs

Hoi hoi,

Nou eff een berichtje van mij. Ben net bij de vk geweest heb er een echo gemaakt en o wat is het gegroeid. Echt super om te zien. Wel moet ik morgen naar de gyn toe en ik blijf daar onder behandeling tot dat ik bevallen ben  want mijn bloeddruk is te hoog en dan vooral mijn onderdruk. Dat is ene kant balen andere kant fijn dat ze me doorsturen weet ik zeker dat ik goed in de gaten word gehouden.

Nu eff ouders bellen.
Tot snel
Fleur

Fleur,

Wat mooi is dat he, een echo, zo mooi om te zien hoe snel dat gaat. Echt een wonder.
En onder controle bij de gyn. Ja, het is vervelend, je wil toch graag bij vk blijven.
Ik zit ook bij gyn, en moet verplicht in ziekenhuis bevallen. Baalde ik erg van maar eigenlijk ben ik nu heel blij dat ik goed in de gaten word gehouden.

Moet jij ook in ziekenhuis bevallen of mag je thuis bevallen?

Liefs

hallo Allemaal
even een update nog niets geen druppel terwijl ik dat normaal wel heb.
Voel me nu wel misselijk maar dat kan ook van de zenuwen zijn.
heb het ook warm handen koud tjee wat heb ik??
Als er morgen niets is ga ik testen
liefs

Bedankt bloem,
weet niet ja of nee maar ik hoop zoo op jaaaaaaa
morgen is mijn NOD en ga meteen in de ochtend  testen  denk ik.
dus ik hou jullie op de hoogte en hoop dat ik jullie morgen goed nieuws kan vertellen,
liefs

@chanaty dank je wel voor de felicitatie en oooooooooooooh wat spannend!!! Ik duim voor je meid!

@fleur wat geweldig die echo en dat de baby zo goed gegroeid is... dat moet echt een goed gevoel geven zeg!

Ik heb 16 december om 19.15 uur mijn eerste afspraak met de verloskundige. Ik krijg dan ook gelijk een echo... spannend, spannend spannend!

hallo

Debby proficiat meid. wat fijn voor jullie!

Voor de rest die deze maand weer ongi is geworden heel veel sterkte. EN ook bij jullie komt het een keer.

Hier gaat alles zijn gangetje.
Vandaag weer een hele dag gewerkt, ik was echter om 11 uur al hardstikke moe en toen   moest ik nog tot 15.30. gelukkig heb ik vanmiddag wat meer zittend werk kunnen doen, dus was de dag ook snel om.
Heb wel vaak last van steekjes in mijn onderbuik. Hadden jullie dat ook in  het begin? Vannacht was het best wel pijnlijk. maar het kan misschien ook aan de nacht liggen, s'nachts is altijd alles erger. Misselijk nee dat nog niet, wel af en toe een weeig gevoel in mijn maag.
Gelukkig heb ik volgende week lekker vrij en kan ik even lekker bij komen.

Wij zijn wel aan het denken om nog een keer een paar nachtjes weg te gaan. wanneer weten we nog niet. we zouden eerst gaan skieen in winterberg, maar dat lijkt me nu niet zo verstandig.
Dus zien we het wel

gr joke

Terug
Bovenaan