overgewicht en zwangerworden deel 2

Even berichtje van mij.

Bij de gyn was gisteren alles goed ja me bloeddruk nog iets te hoog maar dat vond hij niet zo erg. Wel weer een binnenwaardse echo gehad leuk hoor kon nu nog alles beter zien. De dokter heeft veel uitgelegt van wat je allemaal zag dus dat was super en hij zei ook dat alles er goed uit zag. Wat een geruststelling was dat. Ben alleen wel afgevallen nu al bijna een kilo of 2 sinds ik zwanger ben echt raar mag je niet afvallen doe je het toch.

Bloemetje wat jammer dat ze niet veel konden zien. Echt balen voor jullie.
Maar ook een heel leuk bericht gefeliciteerd. Leuk man.

Groeten allemaal
dikke kus
fleur

Hallo Allemaal,
Helaas ben ik vandaag  geworden.
Ben een beetje verdriettig maar we gaan weer naar de volgende ronde.
Mijn volgende NOD is 20 december
Allemaal heel veel succes.
liefs

Hoi,
Chanaty, wat vervelend meid. Ik hoop dat het volgende ronde wel lukt.
Ik duim alvast voor je. xx

Fleur, fijn dat het goed was. Fijn dat je zoveel uitleg kreeg. Wel erg prettig lijkt me.
En dank je wel, ja, ook leuk nieuws.
Spannend is het.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs

Hoi Meiden,

Hier was ik weer eventjes.

Ik was net met Nathalie aan het chatten.

Ze vroeg me om aan jullie allemaal de groetjes te doen.

En te zeggen dat ze hoopt dat met iedereen alles goed gaat en aan jullie denkt.

Ze is momenteel erg moe en druk met een aantal dingen dat ze nu geen tijd en weinig zin heeft om te schrijven.

Heel veel liefs namens Nathalie.

Goedemorgen allemaal,

Ik zit hier met een mega smile op mijn gezicht! We hebben net een echo gehad en alles ziet er super uit. Kleintje lag lekker te tukken en het hartje klopte heel mooi.
We zijn echt super blij en ik ben opgelucht!

En we zijn precies 11wk en een dag, dus helemaal top, helemaal wat ik zelf ook had berekend.

Nog  2 weekjes en dan mag iedereen het weten, op mijn verjaardag gaan we het vertellen. Jammer genoeg weten al heel veel mensen er van, maar er zijn er gelukkig ook nog een paar niet op de hoogte!

Liefs Nanda, Alexander, Tess en ?

hallo

@fleur: Ik heb de dokter verteld dat ik met herbalife bezig was, en van hem mag ik gewoon doorgaan. hij vond het juist beter voor me dat ik op gewicht bleef ipv bijkomen. en als ik zou afvallen zou dat geen kwaad kunnen met afvalstoffen ed. want die plasde ik toch uit. ik vind het ook raar, maar elke kg die ik kwijt ben hoef ik tenminste niet meer mee te dragen.

Hier is het weer een beetje knudde. Op zich gaat het met de zwangerschap goed, ben alleen weer zo verkouden, gisteren niets binnen kunnen houden en s'avonds heb ik temp.
en het ergste is nog dat je er niets voor mag pakken... ja een paracetamolletje maar ook liever niet dan wel. dus ben ik er maar heel zuinig mee.
gelukkig gaat het vandaag alweer een beetje beter. heb nu gelukkig vakantie dus kan ik weer bijkomen.

gr joke

Hallo allemaal.

Ik heb op het forum al heel veel berichten gelezen.
Ik ben er wel vroeg bij nu. Ik begin nl volgende week pas aan mijn laatste strip.
Daarna gaan mijn vriend en ik er ook helemaal voor!
Ik vind het erg spannend en daarom ook erg leuk om al jullie berichten te lezen.
Ik ben 26 jaar en wij gaan vanaf volgende maand dus voor ons eerste kindje.
Is het goed als ik hier met jullie mee klets?

Veel liefs van Sjesje.

Hoi,

Sjesje wat mij betreft van harte welkom.

Joke, wat balen dat je zo verkouden bent. Bah, het weer doet er ook niet veel goeds aan he, beterschap he meid, wel blijven genieten he?

Nanda, wat fijn dat alles goed was. Heerlijk is dat he.
En is dit je andere inlognaam?

Hier gaat het weer stuk beter.
Liefs

Terug
Bovenaan