overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi hoii

Ben ik ook weer eens...

JOKE< ONTZETTEND GEFELICITEERD MEIS ! Het is je zoooo ontzetted gegund!
Super.. had tranen in mn ogen toen ik t las ! SUPER MEID !!
(nu wel stoppe met lijne he ;)   )

Verder ff snel een korte update want moet zo weg..

Hier de tweede goede echo gehad ! Hartje weer zien kloppen en beebs bewoog nog evetjes met armpjes en beentjes.. zoo mooi om te zien !
2 juni uitgeteld.. dus nu 11 weken en 2 dagen :D Gaat snel nu !
Nu zij we alle naaste familie en vrienden het vertelle.. Leuk !!!

Sorry dat ik nie op jullie reageer, want moet weg.. gaan nog ff naar grootouders xx

Nod lijsje Beautiful Girls!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08

Debby, 26 jaar                                1e ronde - 1e kindje                                17-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  
Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur
Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur
Fleur
17-11-08                 controle om 13.45 uur
Nanda
17-11-08                  intake vk om 13:30 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Goedemorgen dames,

Maikesanne. Leuk dat je tweede echo goed was ja het is al een heel mensje aan het worden he? Denk dat je alleen maar super reacties krijg als je het je naaste familie en vrienden verteld.

Nathalie. Ik weet niet wat er verder zou gaan gebeuren als me suiker te hoog was maar dat ga ik maandag aan de vk vragen. Je hoort het nog van me.

Heb zelf nu een blaasontsteking dat is niet prettig denk dat jullie dat wel weten. Medicijnen voor gehad hoop dat het weer snel weg gaat.

Dames fijn weekend en tot snel
Groeten en knuf fleur

Hallo allemaal,

Hier ook weer even berichtje van mij. Heb verder niet heel veel nieuws.
Heb nog steeds geen menstruatie en verder ook geen kwaaltjes dus ben ook niet zwanger ga ik vanuit. We wachten nog maar even rustig af. Moet anders eind januari weer naar ziekenhuis maar voor die tijd komt er hopelijk nog wel wat. Ik ben nu gewoon blij als ik ongesteld zou worden, vind dit wachten ook maar niks.
Misschien dat mijn lichaam nog beetje in de war is van Mirena maar ja ik weet het niet.
We gaan er ook wel beetje vanuit dat zwanger worden niet zomaar gaat lukken bij ons dus hopen dat er voor januari wat komt of dat we dan weer verder kunnen kijken in de MM.

Goed weekend allemaal en de groetjes Biba

Hi Meiden, ben ik ook weer ff. Wat waren jullie er vroeg bij. Wat naar dat je blaasontsteking hebt Fleur. Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, en hoop ook dat niet te krijgen, lijkt me echt geen pretje.

Ik heb vandaag maar zo een keertje uitgeslapen, heerlijk!. Vandaag pas ik op het hondje van mijn broertje en zijn vriendin, want die hebben gisteren de sleutel van hun huis gekregen en anders moet hij de hele dag in de benche zitten. Hij ligt nu lekker op een veel te grote kussen te slapen, hihih. Dus heb er geen kind aan. Vanavond verjaardag van mijn nichtje. Die was hier gisteren ook ff. Ze vertelde dat ze nog steeds niet ongi was. Ze is net 1 ronde gestopt met de pil dus ben benieuwd. Als het bij haar in 1 ronde raak is ga ik gillen, hihih. Maar gun het hun wel hoor.

Wat naar Biba dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt meis.

Fijne weekend allemaal! Liefs Nathalie

Hoi,

Biba, wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, geen ongi, maar ook niet zwanger. Erg vervelend, hoop dat die ongi dan snel komt doorzetten, dat jullie weer verder kunnen.
Succes met het wachten.

Fleur, blaasontsteking, bah, pijnlijk kan dat zijn he, en zo vervelend, heb het heel af en toe ook wel is, en begin van mn zwangerschap heb ik het ook gehad. Gelukkig nu niet meer. Wat voor medicijnen heb je? Grote capsules met rood? Die had ik toen, hielpen wel goed.

Nathalie, fijn verjaardag vanavond, lekker genieten, hihi. heerlijk. En je nichtje nog niet ongi, spannend voor dr, zou wel erg fijn zijn he. we duimen voor dr.
En hondje van je broer in huis, lief dat ie zo lekker ligt te slapen op een veel te groot kussen. hehe, schattig is dat, Buddy lag gister in een deken gewikkeld te slapen, hij was niet lekker, en heeft daar bijna drie uur in liggen tukken. mooi om te zien, en nu ligt ie ook alweer te slapen.
En mooi huisje van je broer? Ze zijn dus druk aan het klussen in huis nu. Hoop da thet erg mooi word, maar daar twijfelen we niet aan he?

Liefs

@ fleur vervelend zó'n blaasontsteking zeg... ik ken het helaas

@biba echt vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt... ik hoop dat je snel meer weet!

Ik heb gisteren getest en er kwam een heel licht streepje maar ik was nog niet overtuigd. Vandaag een clear blue test gedaan en die zei echt duidelijk Zwanger....

IK BEN GEWOON ZWANGER!!! Heel onwerkelijk allemaal...

Hallo dames,

Ik heb het een beetje druk gehad de laatste tijd. Met de kleine en met werken en dergelijke. 2 dagen geleden zijn de rode duivels gekomen. Mijn nieuwe NOD is 11-12-2008. Kleine was ziek en kreeg last van bloedneuzen doordat ie melk had gedronken. Nu gaat het weer goed. Gelukkig. De dag dat hij de bloedneuzen kreeg was mijn eitje onderweg. ( Ook al weer eerder dan ik dacht) Maar goed deze keer gaan we er flink voor. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Ik ga van de week even bijlezen. Ik ga weer stoppen want de kleine gaat zo douchen en dan naar bed. Dan kan ik even douchen en wat eten. (Net uit mijn werk thuis)
Dikke Kus Donja

Terug
Bovenaan