overgewicht en zwangerworden

Joke wat erg van je collega dat ze miskraam heeft gehad, hoeveel weken was ze zwanger?

Maike Sanne, ik heb ook heel erg zin om iets nieuws te gaan kopen, denk dat ik morgen maar eens ff de stad in ga, hihih.

Fijne avond!

hoi dames,

heel fijne dag gewenst vandaag.
Zo ik denk dat mijn vruchtbare dagen er hier weer op zitten.gisteren had ik een behoorlijke steek in me buik, recht onderin. en nu is het weer over.
had ook hele dag gisteren van dat doorzichtig rekbaar slijm. Sorry dames.

Gisteravond nog aan de klus geweest.

Dus nu weer afwachten.

liefs

hallo dames, hier nog steeds niets nieuws te melden. Nog steeds afwachtend, alhoewel ik deze week dus al wel 2 negatieve tests heb gedaan...dus t zal wel komen nog.

zometeen werken dus voor de rest allemaal een lekker weekend gewenst en dat de dipjes maar mogen uitblijven. Vooral genieten ladies!!!

liefs

Wens jullie hele fijne zonnige zomerse zaterdag middag!
Hier weinig nieuws aan het front. Vanmorgen lekker in de tuin een beetje bezig geweest met bloembakken. Bloemetjes uitzoeken enzo. Dus staat er nu mooi fleurig op hier. Ben er helemaal blij mee. Beetje bij beetje krijgen we het heel mooi hier.
Verder weinig te melden op het moment. Rd-tjes zijn er nog steeds dus helaas niet klussen. Meer vloei gelukkig al wat minder. Fijne dag!

Liefs Nathalie

Hahha ff een grappig plaatje met wat glitters strooien hier hoor! Zag deze en dacht ff plaatsen hier, wel toepasselijk voor dit topic!

Wens jullie allemaal nog hele fijne avond en eet smakelijk voor strakkies!

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, jammer dat je nog steeds ongesteld bent, hopelijk snel weer helemaal over, dan lekker klussen.
hier zijn vruchtbare dagen voorbij, volgens mij heb ik vrijdagavond eisprong gehad. toen had ik ineens een beste steek.
nu heb ik af en toe nog steeds steekjes, steeds op dezelfde plaats.

zo, ik wens iedereen een fijne zondag vandaag.

liefs Bloemetje

Hahah ff weer leuk plaatje hoor!
Moeten we morge maar eens proberen of het gaat lukken. Maar ach we klussen gewoon allemaal wat af, dan gaan de kilootjes er ook wel af voordat ze er op 1 plek weer bij komen, hihih.

Hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van het mooie weer?

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Nog steeds wat rd-tjes, maar gelukkig al minder en ook niet zoveel buikpijn meer als de afgelopen dagen.

De was is alweer bijna helemaal schoon en droog dus we kunnen er weer ff tegen. De komende week heb ik het heel erg druk, dus moet dan goed opletten dat ik wel regelmatig iets eet en genoeg drink.

Meiden ik wens jullie nog fijne zondag avond! Liefs Nathalie

hoi,
hier ben ik weer.
afgelopen weekend was niet echt goed voor de lijn, maar heb wel zo goed mogelijk opgelet. dus hopelijk valt het wat mee.
morgen word het erg warm hoorde ik, dus denk dat het hier dan een salade word.

nou dames, ik ga weer.
welterusten alvast.

Terug
Bovenaan