overgewicht en zwangerworden

hoi,

Ik ben er gezellig bij komen staan en er komen er vast nog een paar bij ons.
Hihi, ben volgens mij wel een internetfreak, zit nogal vaak hier op de site, haha.
wat fijn een peptalk, is af en toe wel eens prettig.

liefs

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2008 13:15:17'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

joke, 26jaar                                9e ronde - 1e kindje          06-06-08

Bloemetje,22jaar            2e ronde - 1e kindje         14-06-08

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje          26-06-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

hallo

Nathalie,   idd erg balen voor je dat je ongi bent geworden.  wel fijn dat je cyclus wel goed is.   Je zegt dat je smorgens niets af kan krijgen, heb je wel eens een drink ontbijt geprobeert? sommige smaken zijn er best lekker van. (niet allemaal)
Ik vind het heeeeel erg dat je mijn lijstje hebt veranderd snik snik, haha nee het is veel leuker geworden. is lekker fleurig zo!!!! nu maar hopen dat we snel een zwangere onder ons hebben.

Mijn collega heeft idd een miskraam gehad. vind het echt heel erg voor haar. je hoort vaker als mensen een bloeding hebben gehad dat dat niet meteen een miskraam hoeft te betekenen. maar voor haar geld dat niet.

Ik ben het weekeind even niet op de site. We gaan nl een weekeindje naar zee. ( nou het weer nog meekrijgen..) als het maar droog is ben ik tevreden.
Dames een fijn weekeinde en bloemetje geniet van het klussen haha

groetjes joke

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

joke, 26jaar                                       9e ronde - 1e kindje          06-06-08

Bloemetje,22jaar                   2e ronde - 1e kindje         14-06-08

Nathalie, 24 jaar                       4e ronde  - 1e kindje          26-06-08  

Maike Sanne 24 jaar       2e ronde - 1e kindje         19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Hier gaat het redelijk.     Vandaag een dip dag..
Gisteravond weer aan het wandelen geweest (maar 5 km ) en daarna zo'n lekkere trek dus een lekkere dikke chocoladekoek gegeten en dropjes.. FOUTT ik weet t !
En vandaag ging het zo goed, maar nu   ff niet.. zon hartige trek,,
Dus weer wat dropje gegeten en paar stukjes chips... Oeii...
Nou ja.. ging de afgelopen week zo goed, dus ben toch wel erg trots op mezelf !
Vandaag als beloning een leuk jurkje (zo iets ) gekocht.. met een legging eronder staat het toch wel stoer !    
Voel me nu heel anders nu ook mijn eczeem weg is en ik toch wat ben afgevallen !
NU nog hopen dat mn nieuwe baan me gaat bevallen en dat we een kindje krijgen !!
Dan is alles perfect !!

En jullie natuurlijk ook !   Hoop dat we snel allemaal in verwachting zulllen zijn !!

hoi.

maaike sanne, jammer dat het niet zo goed gaat, hier kan het ook beter.

joke, fijn weekend geniet ervan. het weer is hier weer beter. zonnetje en warm.

fijn weekend dames. ook ik ben minder of niet hier te vinden, gaan weekendje naar ouders.

liefs.

Joke, 26jaar                                    9e ronde - 1e kindje          06-06-08
Bloemetje,22jaar                   2e ronde - 1e kindje         14-06-08
Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje         19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)
Nathalie, 24 jaar                       4e ronde  - 1e kindje          26-06-08  

Momenteel zit niemand op het wachtbankje

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Joke wens je heellll veel plezier met jullie weekendje weg. Hier is het heerlijk weer hoor en volgens mij zijn de voorspellingen ook wel redelijk. Ze hebben het al dagen over onweer, nou hier nog geen onweer gehad hoor, gelukkig maar. Soms wat regen, maar vandaag echt heerlijk weer. Wel benauwder dan een paar weken geleden helaas. Maar goed je hoord mij niet klagen hoor als het zonnetje er is.

Maike Sanne, soms heb je dat hè. Af en toe is het ook moeilijk. Heb het nu ook wel nu ik ongi geworden ben dat ik echt trek heb, maar scheeld dat ik niks meer in huis heb, dus moet morgen eerst ff boodschappen doen en kan niet beloven dat ik het weekend niks lekkers zal gaan nemen.

Ik weet ff niet meer wat ik nog wou zeggen. Misschien tot later. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan